Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Un bec xenon porneste cu intarziere, ce e de facut?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un bec xenon porneste cu intarziere, ce e de facut?

    In aceasta seara am constatat ca becul xenon de pe partea dreapta, pe faza scurta porneste cu intarziere, cam 5-10 secunde. Nu stiu care ar putea fi cauza , maine am sa le inversez sa vad ce ar putea fi.
    Am mai cautat pe net uma alta si tensiunea la baterie cred ca o am buna, dimineata am sa verific.
    Ar fi bine sa scap doar cu un bec...
    Ati mai patit careva? Ce ar mai trebui verificat?
    Becurile le am de noi, de anul trecut, iar eroare de bec ars, nu imi apare.

  • #2
    China sau OSRAM/PHILIPS?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Originally posted by cutaresku View Post
      China sau OSRAM/PHILIPS?
      Philips, 35w, 6000 k...

      Comment


      • #4
        Inverseaza-le, vezi ce se intampla. Curios cum de ai 6000 kelvini, la mine-s 4300 (stock)...
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Schimbă becurile între ele, și vezi dacă face la fel. Dacă se întâmplă la fel atunci probabil ai dus unul din balast-uri. Dacă era becul dus cred că trebuia să-și schimbe nuanța de culoare...

          Și eu știu la fel, că din fabrică vin cu 4300K la modelele mai vechi (W210, W211 < 2006), nu știu la W211 facelift, și nici nu mai merge configuratorul de la Philips să verific.
          ...

          Comment


          • #6
            Anul trecut am avut impresia ca sunt cam slabe becurile si cum baiatul la care am fost nu avea Philips decat de 6000 K, am pus de alea in loc de cele de 4300 de la mine de pe masina, de atunci am eu cele de 6000 K, de 4300 K avea numai chinezarii.
            Azi ciudat ca toata ziua a functionat becul normal. Cand revin figurile am sa inversez intre ele becurile si revin cu detalii.

            Comment


            • #7
              Problema nu ar trebui sa fie din bec. Becul isi schimba culoarea daca e pe ducă.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment


              • #8
                Icearca sa scfimbi balastu(ridicatoru de tensiune) care se afla in far ,el ridica tensiunea pana la 27 000 v,dc se aprinde cu intarziere dupa cum a spus si thekoket dc becu e pe duca isi schimba culoarea spre rosu galbui...trebuie sa ne spui dc se aprinde brusc dupa 5 -10 sec sau se aprinde in hopuri treptat.....

                Comment


                • #9
                  Clipeste(vibreaza) dupa ce e pornit?
                  Mail : emi@koket.org
                  Tel : 0757 233 231
                  Reparatii electrice auto Iasi
                  Electrical Center Iasi

                  Comment


                  • #10
                    Buna, va urez un Paste fericit tuturor colegilor!!!

                    De atunci de cand am scris ultima data, a mai facut figuri o singura data(atat am observat eu), ca altfel le inversam deja, dar tot le voi inversa maine, daca e vreme buna ca a cam tot plouat, sa stiu daca e becul sau sa il elimin de la defecte.
                    Pornirea se face dupa aprox 5 secunde, porneste tot treptat, nu palpaie, are lumina si culoarea exact ca la celalalt. E ca si cum ar primi curent/semnal de pornire cu intarziere. Poate fi vre-un contact imperfect sau sa faca calculatorul de lumini problema asta?
                    Luminile la w 211 pe faza scurta sunt cam slabe, rog cunosacatorii sa ma ajute cu o informatie, s-ar putea face un upgrade de ballasturi sa punem becuri de 55 w pe faza scurta? Ce ar implica asta?

                    Comment


                    • #11
                      Daca e xenon OEM , slabe in ce sens? reglate slab sau slabe ca putere?
                      Reglajul se face automat in primul caz , un autoleveling sensor este in spate .
                      Putere , s-ar putea schimba balastul cu 55W (operatiune destul de complexa) , ar fi un plus de putere.
                      In ce stare sunt farurile?

                      *incearca inainte sa scoti becurile si sa le faci schimbul sa mergi la cineva cu diag. Star sa dai un reset la lumini.( daca tot asa face, schimba de pe lhd pe rhd sa vezi daca cumva ordinea e acceasi sau alta) .

                      Repet , becul daca ar fi problematic s-ar decolora. Balastul problematic ar vibra(in intensitate, ar clipi).
                      Mail : emi@koket.org
                      Tel : 0757 233 231
                      Reparatii electrice auto Iasi
                      Electrical Center Iasi

                      Comment


                      • #12
                        Becurile sunt slabe ca putere in comparatie cu ale altor masini care vin din spate si au xenon, initial le aveam pe cele originale de 4300 k, iar acum am pus Philips de 6000 k, ianfara ca se vad mai albastrui, nu sunt mai puternice ca cele vechi cu toate ca sunt noi si celelalte probabil au 5 ani, cat masina...
                        Reglajul si-l face la fiecare pornire si zic eu ca becurile bat corect pe strada.
                        Farurile sunt ok, nu au nevoie de polish, nu arata noi dar nici nu sunt ingalbenite,invechite.
                        Am sa merg saptamana viitoare sa vedem daca nu e ceva eroare la calc. de lumini, ca asta mi se pare si mie, ca porneste mai tarziu, comandat de masina din vre-un motiv.
                        Becul are lumina identica cu celalalt dupa incalzire, nu clipeste, atata ca cate-o data porneste mai tarziu si nu vreau sa se agraveze.

                        Comment


                        • #13
                          Daca nu clipeste si lumineaza la fel , nu ar fi asa o problema , decat asta cu pornitul mai greu (posibil sa o gasesti ca eroare la diag).
                          Becul de 4300k e mai slab decat 6000 ca intensitate
                          Mail : emi@koket.org
                          Tel : 0757 233 231
                          Reparatii electrice auto Iasi
                          Electrical Center Iasi

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by thekoket View Post
                            Daca nu clipeste si lumineaza la fel , nu ar fi asa o problema , decat asta cu pornitul mai greu (posibil sa o gasesti ca eroare la diag).
                            Becul de 4300k e mai slab decat 6000 ca intensitate
                            Total eronat este tocmai invers cel de 4300 are mai multi lumeni ca cel de 6000kelvin cel de 4300este la limita dintre galben solar si alb cald cel de 6000 are nuanta de alb lunar.ciao

                            Originally posted by gianny
                            Total eronat este tocmai invers cel de 4300 are mai multi lumeni ca cel de 6000kelvin cel de 4300este la limita dintre galben solar si alb cald cel de 6000 are nuanta de alb lunar.ciao
                            Mai mult ca sigur ai balast-ul defect.ciao
                            Last edited by Luxian; 04-18-2012, 19:07 PM.
                            mercedes e classe 220cdi w211

                            Comment


                            • #15
                              Colegul gianny are dreptate cu intensitatea, de la 5000 in sus e vorba de fitze albastre. N-o fi neamtzul idiot sa puna 4300 kelvini stock.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF