Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbul de ulei la diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbul de ulei la diferential

    Respect pt toti posesori si fani mercedes.As dori sa schimb uleiul la w211 270cdi din cutie si grup....Inainte de a face aceasta operatie vreau sa ma asigur ca e facuta ca la carte...De cati litri de ulei am nevoie pt grup si cum ar trebui sa procedez..Am vazut ca are 2 busoa unul jos si unul pe la misloc...O zi buna!!!

  • #2
    Nu stu daca este tocmai ca la carte, dar iti pot relata cum s-a efectuat la mine shimbul in grup. Se desface busonul de sus pentru a permite accesul de aer (important pt scurgerea uleiului vechi). Dupa care se desface busonul de jos (pe aici a avut scurgerea propriu zisa)
    Apropos cand desfaci busonul de sus ai putea verifica ce nivel mai ai. Majoritatea il fac ochiometric. pentru ca nivelul busonului de sus este considerat si nivelul de ulei din grup.
    S-a scurs uleiul vechi. S-a pus la loc busonul de jos si pe busonul de sus cu o pompa vacumatica s-a bagt uleiul nou. La mine 220 CDI - 150cp au intrat 1100ml. cica mai exista unele in care se baga doar 0.9 sau 1l. poti determina acest lucru dupa codul vin.

    Nu stiu cat de mult te ajuta, ins asta a fost tot ce am vazut eu la masina mea.
    Sper sa te aute.

    Comment


    • #3
      Mai multe informatii despre masina :cutie manuala ,automata in cutia manuala iti trebuie 1.2-1.5 litri ulei cu spec mb 235.10(75w-80),iar pt diferential 1.5litri cu spec mb235.7(75w-90) eu personal am folosit uleiuri liqui moly.Pt cutiile automate nu-ti recomand schimbul de ulei si al filtrului decat daca dispui de instalatia necesara.Ciao
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • #4
        Buna!De ce anume instalatie am nevoie pt schimbul de ulei la cutie?

        Comment


        • #5
          Originally posted by faralimite View Post
          Buna!De ce anume instalatie am nevoie pt schimbul de ulei la cutie?
          Sa inteleg c-ai cutie automata daca da este vorba de schimbul de ulei cu spalarea dinamica a cutiei prin metoda Tim-Eckart aprox.97% di cantitatea de ulei este inlocuita .Pretul instalatiei este de 1400 euro dar aceasta se amortizeaza dupa circa 10 schimburi de ulei ma refer la instalazia cu accesoriile respective cu care se poate schimba uleiuri la mod w210 w211 w212 resp. nag 1 nag 2 cu 5 ,7viteze etc.Ciao
          mercedes e classe 220cdi w211

          Comment


          • #6
            Uuuu, am invatat ceva nou. Nu stiam ca exista astfel de instalatii. Ba mai mult de atat pe foarte multi ii aud spunand ca nu se schimba tot uleiul din cutie, la acest modele.
            Daca tot am aflat despre instalatie... imi poate spune cineva daca cei din reprezentante o folosesc sau doar iti taie macaroana ca se schimba doar ileiul partial in cutie? Sau mi poate recomanda cineva un service prin Bucuresti unde sa mi se faca schimbul integral la cutie?
            Multumesc

            Comment


            • #7
              Ar fi superb sa poti schimba 97% din ulei! La reprezentanta in Romania cat si in Irlanda iti schimba doar jumate..Stiu pt ca am vrut sa il chimb la reprezentanta si mia cerut 450 de euro si il schimba doar juma...cu 120 cumpar uleiul si filtru de la ei si il schimb eu.. sa stiti ca GIANNY a avut dreptate se poate schimba tot, da click pe link http://www.eurekacos.bizoo.ro/vanzar...parat-schimbat
              Last edited by faralimite; 03-23-2012, 23:14 PM.

              Comment


              • #8
                Nu am vazut procedeul de schimbare ulei la 7gtronic, dar am inteles ca se schimba cu ceva aparat care baga pe-o parte si scoate pe alta pana ramane ulei nou, la urmatoarea revizie la care schimb si uleiul voi sta langa ei sa vad exact ce fac... Poate ne ajuta cu ceva detalii, colegul Automaticul.

                Comment


                • #9
                  Nu se poate schimba tot uleiul. Cel din convertizor nu ai cum sa-l scoti. Doar la modelele vechi exista buson de golire al convertizorului. Instalatia de golire am realizat-o si eu, cu ajutorul unei pompe de vacuum...big deal. Cum se face schimbul cu aparatul ala de 1700 de euro? Iti spun eu. La fel ca si cu instalatia mea. Scoate tot uleiul din cutie (ramane cel din convertizor), pune altul si scoate din nou si tot asa. Asa ca, mai bine scoti busonul cutiei, golesti, scoti baia de ulei a cutiei, schimbi filtrul, garnitura baii,pui baia, busonul, ulei, pornesti masina, dai o tura si dupa aceea mai scoti 4 litri pe la buson, pui busonul, faci nivelul si ...asta este. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Stau sa ma intreb... de ce o fi fost rau busonul de la convertizor de nu mai exista pe modelele mai noi?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by priest View Post
                      Nu se poate schimba tot uleiul. Cel din convertizor nu ai cum sa-l scoti. Doar la modelele vechi exista buson de golire al convertizorului. Instalatia de golire am realizat-o si eu, cu ajutorul unei pompe de vacuum...big deal. Cum se face schimbul cu aparatul ala de 1700 de euro? Iti spun eu. La fel ca si cu instalatia mea. Scoate tot uleiul din cutie (ramane cel din convertizor), pune altul si scoate din nou si tot asa. Asa ca, mai bine scoti busonul cutiei, golesti, scoti baia de ulei a cutiei, schimbi filtrul, garnitura baii,pui baia, busonul, ulei, pornesti masina, dai o tura si dupa aceea mai scoti 4 litri pe la buson, pui busonul, faci nivelul si ...asta este. Bafta!
                      Gresit,tocmai de aceea instalatia folosita poate schimba inclusiv uleiul din convertizor si la modelele ce nu detin buson.
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu daca va ajuta sa intelegeti dar priviti:http://www.automatikoelwechselsystem...m_MB_Italy.pdf
                        mercedes e classe 220cdi w211

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gianny View Post
                          Gresit,tocmai de aceea instalatia folosita poate schimba inclusiv uleiul din convertizor si la modelele ce nu detin buson.
                          Si atunci ma intreb mizeria din interior sa inteleg ca o amesteci cu uleiul cel nou?
                          mercedes e classe 220cdi w211

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut si eu niste video aseara si sa sti ca se poate scoate tot.Trebuie ca conectezi aparatul la furtunele tur,retur de la radiatorul de racire al cutiei care este situat in fata masinei si trebuie sa pornesti motorul sa il poata scoate,apoi trebuie parca sa pui in D sa il pompeze din cutie conv si instalatie.Asta bine inteles se realizeaza numai cu pompa speciala pt ca pompa stie cat ulei se scurge in ea si tot atata pompeaza ca cutia si conv sa nu ramae fara ulei in timpul cand se scurge. Asta e parerea mea.Mai ma gandes la un lucru daca reprezentantele iti schimba numai juma inseamna ca e ok si atat

                            Comment


                            • #15
                              Pot sa-ti spun ca la MB,service se completeaza doar.Eu ii dau drumul la cel vechi si pun nou pina curge pe sus...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF