Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimbul de ulei la diferential

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbul de ulei la diferential

    Respect pt toti posesori si fani mercedes.As dori sa schimb uleiul la w211 270cdi din cutie si grup....Inainte de a face aceasta operatie vreau sa ma asigur ca e facuta ca la carte...De cati litri de ulei am nevoie pt grup si cum ar trebui sa procedez..Am vazut ca are 2 busoa unul jos si unul pe la misloc...O zi buna!!!

  • #2
    Nu stu daca este tocmai ca la carte, dar iti pot relata cum s-a efectuat la mine shimbul in grup. Se desface busonul de sus pentru a permite accesul de aer (important pt scurgerea uleiului vechi). Dupa care se desface busonul de jos (pe aici a avut scurgerea propriu zisa)
    Apropos cand desfaci busonul de sus ai putea verifica ce nivel mai ai. Majoritatea il fac ochiometric. pentru ca nivelul busonului de sus este considerat si nivelul de ulei din grup.
    S-a scurs uleiul vechi. S-a pus la loc busonul de jos si pe busonul de sus cu o pompa vacumatica s-a bagt uleiul nou. La mine 220 CDI - 150cp au intrat 1100ml. cica mai exista unele in care se baga doar 0.9 sau 1l. poti determina acest lucru dupa codul vin.

    Nu stiu cat de mult te ajuta, ins asta a fost tot ce am vazut eu la masina mea.
    Sper sa te aute.

    Comment


    • #3
      Mai multe informatii despre masina :cutie manuala ,automata in cutia manuala iti trebuie 1.2-1.5 litri ulei cu spec mb 235.10(75w-80),iar pt diferential 1.5litri cu spec mb235.7(75w-90) eu personal am folosit uleiuri liqui moly.Pt cutiile automate nu-ti recomand schimbul de ulei si al filtrului decat daca dispui de instalatia necesara.Ciao
      mercedes e classe 220cdi w211

      Comment


      • #4
        Buna!De ce anume instalatie am nevoie pt schimbul de ulei la cutie?

        Comment


        • #5
          Originally posted by faralimite View Post
          Buna!De ce anume instalatie am nevoie pt schimbul de ulei la cutie?
          Sa inteleg c-ai cutie automata daca da este vorba de schimbul de ulei cu spalarea dinamica a cutiei prin metoda Tim-Eckart aprox.97% di cantitatea de ulei este inlocuita .Pretul instalatiei este de 1400 euro dar aceasta se amortizeaza dupa circa 10 schimburi de ulei ma refer la instalazia cu accesoriile respective cu care se poate schimba uleiuri la mod w210 w211 w212 resp. nag 1 nag 2 cu 5 ,7viteze etc.Ciao
          mercedes e classe 220cdi w211

          Comment


          • #6
            Uuuu, am invatat ceva nou. Nu stiam ca exista astfel de instalatii. Ba mai mult de atat pe foarte multi ii aud spunand ca nu se schimba tot uleiul din cutie, la acest modele.
            Daca tot am aflat despre instalatie... imi poate spune cineva daca cei din reprezentante o folosesc sau doar iti taie macaroana ca se schimba doar ileiul partial in cutie? Sau mi poate recomanda cineva un service prin Bucuresti unde sa mi se faca schimbul integral la cutie?
            Multumesc

            Comment


            • #7
              Ar fi superb sa poti schimba 97% din ulei! La reprezentanta in Romania cat si in Irlanda iti schimba doar jumate..Stiu pt ca am vrut sa il chimb la reprezentanta si mia cerut 450 de euro si il schimba doar juma...cu 120 cumpar uleiul si filtru de la ei si il schimb eu.. sa stiti ca GIANNY a avut dreptate se poate schimba tot, da click pe link http://www.eurekacos.bizoo.ro/vanzar...parat-schimbat
              Last edited by faralimite; 03-23-2012, 23:14 PM.

              Comment


              • #8
                Nu am vazut procedeul de schimbare ulei la 7gtronic, dar am inteles ca se schimba cu ceva aparat care baga pe-o parte si scoate pe alta pana ramane ulei nou, la urmatoarea revizie la care schimb si uleiul voi sta langa ei sa vad exact ce fac... Poate ne ajuta cu ceva detalii, colegul Automaticul.

                Comment


                • #9
                  Nu se poate schimba tot uleiul. Cel din convertizor nu ai cum sa-l scoti. Doar la modelele vechi exista buson de golire al convertizorului. Instalatia de golire am realizat-o si eu, cu ajutorul unei pompe de vacuum...big deal. Cum se face schimbul cu aparatul ala de 1700 de euro? Iti spun eu. La fel ca si cu instalatia mea. Scoate tot uleiul din cutie (ramane cel din convertizor), pune altul si scoate din nou si tot asa. Asa ca, mai bine scoti busonul cutiei, golesti, scoti baia de ulei a cutiei, schimbi filtrul, garnitura baii,pui baia, busonul, ulei, pornesti masina, dai o tura si dupa aceea mai scoti 4 litri pe la buson, pui busonul, faci nivelul si ...asta este. Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Stau sa ma intreb... de ce o fi fost rau busonul de la convertizor de nu mai exista pe modelele mai noi?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by priest View Post
                      Nu se poate schimba tot uleiul. Cel din convertizor nu ai cum sa-l scoti. Doar la modelele vechi exista buson de golire al convertizorului. Instalatia de golire am realizat-o si eu, cu ajutorul unei pompe de vacuum...big deal. Cum se face schimbul cu aparatul ala de 1700 de euro? Iti spun eu. La fel ca si cu instalatia mea. Scoate tot uleiul din cutie (ramane cel din convertizor), pune altul si scoate din nou si tot asa. Asa ca, mai bine scoti busonul cutiei, golesti, scoti baia de ulei a cutiei, schimbi filtrul, garnitura baii,pui baia, busonul, ulei, pornesti masina, dai o tura si dupa aceea mai scoti 4 litri pe la buson, pui busonul, faci nivelul si ...asta este. Bafta!
                      Gresit,tocmai de aceea instalatia folosita poate schimba inclusiv uleiul din convertizor si la modelele ce nu detin buson.
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu daca va ajuta sa intelegeti dar priviti:http://www.automatikoelwechselsystem...m_MB_Italy.pdf
                        mercedes e classe 220cdi w211

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gianny View Post
                          Gresit,tocmai de aceea instalatia folosita poate schimba inclusiv uleiul din convertizor si la modelele ce nu detin buson.
                          Si atunci ma intreb mizeria din interior sa inteleg ca o amesteci cu uleiul cel nou?
                          mercedes e classe 220cdi w211

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut si eu niste video aseara si sa sti ca se poate scoate tot.Trebuie ca conectezi aparatul la furtunele tur,retur de la radiatorul de racire al cutiei care este situat in fata masinei si trebuie sa pornesti motorul sa il poata scoate,apoi trebuie parca sa pui in D sa il pompeze din cutie conv si instalatie.Asta bine inteles se realizeaza numai cu pompa speciala pt ca pompa stie cat ulei se scurge in ea si tot atata pompeaza ca cutia si conv sa nu ramae fara ulei in timpul cand se scurge. Asta e parerea mea.Mai ma gandes la un lucru daca reprezentantele iti schimba numai juma inseamna ca e ok si atat

                            Comment


                            • #15
                              Pot sa-ti spun ca la MB,service se completeaza doar.Eu ii dau drumul la cel vechi si pun nou pina curge pe sus...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF