Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210 E200 benzin, Probleme accelaratie-da in nas si relantiu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 E200 benzin, Probleme accelaratie-da in nas si relantiu

    Salut, dupa cum spune in titlu , ochiosu' meu face urm. probleme :
    - cand o pornesc, de multe ori nu o ia din prima
    - la relantiu oscileaza turatia, cateodata da sa se opreasca
    - in mers in turatie imi da in nas, se sacadeaza, iar daca incerc sa o accelarez da rateuri, in tot acest timp scazandu-mi turatia de la de ex. 2500 intr-a treia la 1300 de mai am putin si dau cu capu' de volan ), isi revine, iar imi da in nas..
    - mai nou nu pot sa plec cu ea in viteza de pe loc , ca iar da in nas, se sacadeaza, trebuie sa o cresc gradual in turatie sa plec de pe loc, fiind nu putine momentele in care era sa ma faca praf lumea in intersectie...
    Cteodata isi revine masina si merge in parametri normali, as ptea spune ca face in taone problemele , insa in ultima vreme s-au inmultit toanele ...

    Am incercat sa iau problemele prin eliminare :
    - am curatat debitmetru, mai exact senzoru, cu spray special unix, am masurat rezistenta termica de pe el , da valori ok ------> continua sa faca la fel (mentionez faptul ca nu am pus testeru' pe masina pt a vedea exact daca e bulit sau nu, urmand sa fac treaba asta) ;
    - am verificat bijiile, fisele si modulele de aprindere sunt ok, nu sunt pr, gandindu-ma ca ar putea fi din aprindere ;

    As dori sa incerc in continuare :
    - sa verific daca clapeta de accelaratie ar putea fi in cauza, in sensu' de a merge la dezmembrari si a lua in proba o clapeta , insa trebuie sa o tin o zi sau doua pentru e elimina eventualul factor de "toane ale masinii"
    - de asemenea am vazut pe forum niste discutii cum ca asemenea probleme ar mai putea fi cauzate de izolatia de la cablajul electric fiind biodegradabila dand scurt in instalatie ...

    Nu stiu ce as putea sa mai incerc la ea, va rog, daca aveti sugestii , idei sau din experienta, sa imi dati cateva indicatii , ar fi apreciate .

  • #2
    Bule de aer pe conductele de benzina?
    STAR DIAG iti va spune daca debitmetrul e problema sau altceva...
    Filtrele cand le-ai schimbat?
    Cutia manuala sau automata?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Presiune scazuta in rampa de injectie.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Urmeaza sa o pun pe Star Diag in scurt timp, filtrele au fost schimbate acum 5.000 km , cutie manuala .

        Am sa verific ipoteza cu rampa de injectie, insa imi poti spune cum? si de asemenea cu bulele de aer pe conductele de benzina .

        Dar nu stiu cat de mult pot fi cele doua probleme descrise mai sus in conditia in care eu am montat pe masina instalatie GPL secventiala in service autorizat, omologata, si continua sa faca aceleasi probleme si cand merge pe gaz ...

        Comment


        • #5
          Senzorul debitmetrului de aer nu ai ce sa cureti la el, asta ori se strica ori merge. Parerea mea este sa schimbi senzorul de la debitmetru de aer. Si eu am avut aceasi problema si dupa schimbarea senzorului functioneaza perfect. Pentru evitarea stricarii senzorului, schimba filtrul de aer cel putin o data pe an, daca faci drumuri unde este praf mult schimbal mai des.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Salutare .Si eu am patit acelasi lucru dar toate se intimplau mai ales dupa ce masina era spalata si apa se aduna in manunchiul de cabluri electrice care traverseaza dinspre calculator spre compartimentul motor,acestea fiind crapate si aproape dezizolate facand scurt. Prima simptoma era ca la rece motorul pornea putin subturat si cu putin miros de benzina nearsa(innecata cred),apoi cind credea ea de cuviinta nu depasea in mers 1500 turatii nici pe benzina nici pe gpl.Remediul a fost pe 3 ianuarie a.c.cind am desfacut cablajele de la injectoare, debitmetru si de la clapeta de acceleratie care erau distruse majoritatea ,inlocuindule cu altele.Acu merge impecabil.Am obsevat ca si alti colegi au patit-o ceea ce ma face sa cred ca asta este o boala de care sufera si altele.

            Comment


            • #7
              Ai spus ca ai rateuri,verifica fisele si bobinele de inductie.
              Am avut si eu rateuri si in admisie si pe evacuare si am gasit bobina de inductie fisurata pe mijloc.
              La tester mi-a dat cylinder 4 misfire detected ..parca asa scria acolo

              Comment


              • #8
                multumesc frumos pentru sfaturi, ieri am desfacut iar aprinderea si am constatat ca bujiile sunt praf , de asemnea si fisele sunt intr-o stare precare, maine fac comanda la piesele in cauza, am sa le schimb si o sa postez mai tarziu si eventuale rezultate .

                Comment


                • #9
                  Ai rezolvat problema, asteptam sa ne spui si noua motivele. Au fost doar bujile si fisele?

                  Comment


                  • #10
                    Posibil sa fie debilmetruincearca si scoate mufa de la el si mergi putin vezi dc mai face,se tureaza mai mult de 3000 de turatii pe loc?

                    Comment


                    • #11
                      O alt acauza pot fii fisele care din cauza caldurii de la motor se intrerup,scoate cate o fisa de la fiecare bujie pe rand in timp ce motoru merge si vezi ce se intampla,cu stima....

                      Comment


                      • #12
                        Secretul defectiunii tale deja ti-sa explicat la #3, de fapt cu informatia asta inseamna 90% din reparatie.

                        Poti merge la orice tester vrei, ca defectul asta nu til va zice direct fiindca nu exista in nici o baza de date.
                        De fapt nu exista in baza de date de autodiagnostic ECU al masinii ( fiindcca fabricantul la vremea respectiva nu a prevazut acest tip de defect in ECU)
                        Asa ca testerul cinta ce ii zice ECU, iar defectul asta nul miroase.

                        Desigur ca testerul ajuta foarte mult meseriasul sa repare masina cit mai repede chiar daca nui da DTCs.

                        Daca iei legatura la #3 in maxim 2 ore ai deja masina reparata. Eu sint prea departe.

                        Totul depinde pe mina cui nimeresti.
                        Originally posted by HUSTON View Post
                        multumesc frumos pentru sfaturi, ieri am desfacut iar aprinderea si am constatat ca bujiile sunt praf , de asemnea si fisele sunt intr-o stare precare, maine fac comanda la piesele in cauza, am sa le schimb si o sa postez mai tarziu si eventuale rezultate .

                        Comment


                        • #13
                          Imi cer scuze de intarziere, am fost plecat din tara, intradevar asta a fost problema, fisele si bujiile , le-am schimbat, de asemenea si softul la instalatia de gaz secventiala .
                          Tin sa multumesc tuturor pt. sprijinul acordat !

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF