Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu injectoare

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sfaturi pentru toti:
    renuntati la W211 mai ales cu cutii manuale.

    W210 CDI CU CUTIE AUTOMATA (cutie care daca ii schimbi uleiul la timp te tine toata viata) MASINA IDEALA

    LA ARTICULATIE, PIVOTI, PLACUTE FRINA, ETRIERE, SE POTRIVESTE DE LA MODELE MAI VECHI.
    Masina ieftin de intretinut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment


    • #17
      Subscriu! Destul de ieftin de intretinut iar cutia tiptronik e o minune!

      Comment


      • #18
        Totusi...e de neinteles cum se pot uza astfel injectoarele la o masina de la care ai pretentii...si destul de noua...la fel si pompa de apa...
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #19
          Si eu am schimbat pompa de apa pt ca la fel rulmentul avea joc mare. Mi-au zis ca intra si ea mai nou in categoria "consumabile"....

          Comment


          • #20
            Bine inteles ca pot pica injectoarele. Dar la citi kilometrii, in orice caz dupa 200000km, este normal sa fie asa ca ele sint facute sa mearga pina la 1350 bari, asa ca le ajunge si lor. Dar le schimbi si mai faci inca 200000Km.
            Nu ca la Logan! masina nici nu iese din garantie si la 8000km injectoarele au picat

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
              Bine inteles ca pot pica injectoarele. Dar la citi kilometrii, in orice caz dupa 200000km, este normal sa fie asa ca ele sint facute sa mearga pina la 1350 bari, asa ca le ajunge si lor. Dar le schimbi si mai faci inca 200000Km.
              Nu ca la Logan! masina nici nu iese din garantie si la 8000km injectoarele au picat
              am un passat care are 400.000 de km e din 97 primul model de cocosat si sincer nu am schimbat nici jumatate din piesele pe care le-am schimbat la masina mea si saracu intra numai pe terenuri accidentate ca doar nu o sa bag mercedesul pe acolo, sa fim seriosi au inceput sa isi bata joc de clienti sa dai pe o masina noua 70.000 (full ) si sa scrie in carte ca nu se acorda garantie la ambreiaj si la alte piese e aiurea (mi s-a aratat cand m-am dus cu ambreiajul meu la garantie)

              Comment


              • #22
                Pai nu mai cumparati Mercedesuri de la reprezentantele din romania.
                Cumparati de la reprezentantele din Germania(unde veti vedea ca in contract scrie cu totul altceva) dupa care ii faceti service-ul de intretinere in romania, de unde ve-ti fi nemultumit de serviciile reprezentantei de aici. La care va ve-ti plinge dealerului de unde a-ti cumparat masina din germania, dupa care astia o sai ia la....... pe astia de la reprezentanta din romania unde ii face-ti service-ul. Si o sa vedeti ca a doua cei din romania va vor trata regeste si va vor pupa si talpile.

                ASTA ESTE ADEVARATUL PRINCIPU MERCEDES DIN ROMANIA.

                Comment


                • #23
                  Ceea ce este nasol la pompa de apa este ca acel zgomot de rulment il poti usor confunda cu unul dintre injectoare. Eu am problema si cu injectoarele, dar ideea este ca se amplifica acel zgomot destul de tare. Bine ca ii pica in cap mecanicului care imi facea directia ca cine stie ce se mai strica.

                  Si problema cu achizitionarea unuia. Si daca masina este achizitionata din Romania nu cred ca e suparare daca este ridicata problema la firma mama din Germania. Este rau ca Forumul Mercedes nu este foarte vizitat de oamenii de la Mercedes, ca daca ar fi poate s-ar mai schimba ceva. Noi vorbim intre noi cu ce ne confruntam si cand apare un simptom la una din masinile noastre, iar ei nu ii dau de capat, tot noi venim cu solutia, datorita forumului.
                  Last edited by florineasca; 05-04-2008, 18:22 PM.
                  Mercedes are prioritate din fabrica.

                  Comment


                  • #24
                    "oamenii de la Mercedes"

                    M-ati facut sa zimbesc.
                    Oamenii de la Mercedes vor venii sa ne sprijine pe acest forum cind vor fi someri poate. Sau ma rog de ce ar face-o?
                    Cunosc oameni cu ateliere private, superdotati cu tehnica in elctronica sau mechanica. Cu manuale de reparatii si cu testere de ultima ora la care ar ravnii si anumiti angajati de la reprezentantele......
                    De acestia ce parere aveti?
                    Last edited by florineasca; 05-04-2008, 18:23 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Mi-ar place ca pe acest forum sa participe si cei de care spuneti, cei care sunt dotati, care se confrunta cu problemele, pe care noi le avem la masini. Specialistii de la mercedes cred ca ar invata multe de pe forum daca ar lua si ar citi cu ce ne confruntam. O problema la una din masinile pe care le-am avut am rezolvat-o pentru ca cineva s-a confruntat cu ea. Le-am spus mecanicilor in ca parte sa se uite si nu le-a venit sa creada. Mi-ar place ca si specialistii (mecanicii) sa vina cu solutii. Al3x82 se confrunta cu aceiasi problema de 5 luni si nimeni nu ii da de capat, in timp ce fac experiente pe masina lui si pe banii lui.

                      Ma uitam la Mercedes in service. Multi dintre cei ce lucreaza acolo nu cred ca realizeaza, unde lucreaza. Ma uitam la un program la TV la fabricarea masinilor Ferrari. Erau acei oameni super mandri de firma la care lucrau. Poate e si vorba de bani, dar vorba cuiva de pe forum la alt subiect, steluta asta nu mai este apreciata la valoarea ei adevarata. Poate sunt eu prea visator referitor la oameni, care daca au urmat o scoala si au ajuns sa lucreze intr-un loc de referinta sa isi faca treaba ca si cum ar lucra la masinile personale. Imi doresec sa apuc ziua aceea in Romania.
                      Mercedes are prioritate din fabrica.

                      Comment


                      • #26
                        Claudiu am sunat azi la mercedes sa le zic ca iar imi patineaza ambreiajul si daca pot sa o readuc din nou, mi s-a zis sa ma gandesc eu cam ce ar fi si sa astept ca trebuie sa vb cu sefu lui ca sa vada daca mai are ce sa ii faca ))
                        Ieri m-am intalnit din greseala cu un baiat care a lucrat la masina mea si ma striga " Baiatul cu ambreiajul", sper ca intr-o buna zi, peste 1 an, 2 sau 3 sa ii de-a de cap ca in ritmul asta , 2 saptamani la ei si 3 zile la mine, imi fac abonament la metrou

                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        M-ati facut sa zimbesc.
                        Oamenii de la Mercedes vor venii sa ne sprijine pe acest forum cind vor fi someri poate. Sau ma rog de ce ar face-o?
                        Cunosc oameni cu ateliere private, superdotati cu tehnica in elctronica sau mechanica. Cu manuale de reparatii si cu testere de ultima ora la care ar ravnii si anumiti angajati de la reprezentantele......
                        De acestia ce parere aveti?
                        zi si mie un in ct ca tot vin la mare aproape in fiecare weekend (prietena mea e de la navodari) si daca ii da de cap e mai tare decat aia de la mercedes, dar nu sa ma puna sa schimb a 3-a oara kitul de ambreiaj si volanta ca numai le schimb

                        Comment


                        • #27
                          Vreau inainte de toate sa ii multumesc lui Alex pentru ajutorul cu injectoarele. 2 din ele au functionat si suna a mercedes. De fapt nici nu se mai aude motorul la relantiv. Cand accelerez se aude putin, dar mi s-a spus ca este in valori destul de bune. Sa ies la un drum mai lung pentru ca injectoarele care au stat sa isi dea drumul. Sper sa pot ajuta si eu pe altii asa cum Alex m-a ajutat. De asemenea vreau sa va multumesc la toti pt sprijinul acordat in rezolvarea problemei mele.

                          Au cazut cele 2 montate. pana la urma o sa iau noi.
                          Mercedes are prioritate din fabrica.

                          Comment


                          • #28
                            claudiu pana la urma a mers sau nu ca nu inteleg nimik

                            Comment


                            • #29
                              Nu e singurul forum pe care vad o gramada de probleme cu W211 din 2002 si 2003...
                              Or fi fost ani buni pentru vin in Germania si au venit astia praf la munca

                              Comment


                              • #30
                                Au mers 10 minute apoi pornirea a devenit grea si m-am intors la mercedes au pus paharelele, ca pe tester totul parea ok si 1 si 3 ceea ce am schimbat au cedat.
                                Mercedes are prioritate din fabrica.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF