Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema w210 e200 relantiu si accelerare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema w210 e200 relantiu si accelerare

    Salutare,recent intampin urmatoarea problema la un w210 2.0 benzina,mai exact nu sta la relantiu,il turez si cand ajunge turometrul jos moare motorul.O alta problema care am seizato a fost ca se tureaza mai greu ca inainte.Acum de dimineata cand l-am pornit scotea si un fum alb si urat mirositor.Precisez ca inainte a mers ok,nu am avut problema aceasta cu el.Si inca o rugaminte,unde se afla mufa de diagnoza,cea rotunda langa panoul de sigurante sub capota?Mersi

  • #2
    ridici capota, si in partea dreapta unde e panoul de sigurante, e o mufa rotunda.

    Comment


    • #3
      Originally posted by babone View Post
      Salutare,recent intampin urmatoarea problema la un w210 2.0 benzina,mai exact nu sta la relantiu,il turez si cand ajunge turometrul jos moare motorul.O alta problema care am seizato a fost ca se tureaza mai greu ca inainte.Acum de dimineata cand l-am pornit scotea si un fum alb si urat mirositor.Precisez ca inainte a mers ok,nu am avut problema aceasta cu el.Si inca o rugaminte,unde se afla mufa de diagnoza,cea rotunda langa panoul de sigurante sub capota?Mersi
      Indicat este sa-i faci o diagnoza, dar pana ajungi acolo curatai tubulatura de la aspiratie (partea de plastic care traverseaza motorul de la debilmertu de aer pana la clapeta de acceleratie) cu benzina ca mai arunca ulei pe la epurator (futrunasul in forma de "S" cere face legatura dintre capacul de la tacheti si tubulatura de plastic), apoi verifica daca burdufele de la clapeta de acceleratie nu sunt gaurite si pe cele de la vacum, curata clapeta de acceleratie cu un spray pentru CURATAT DISCURI DE FRANA (cam 10 RON unul) si este f. important ce ulei pui, indicat este 10W40 SEMISINTETIC (eu folosesc CASTROL). Daca tot scoate fumul ala alb este nasol motorul (papa ulei), poti baga si un aditiv in ulei. Daca tot nu sta la relanti dupa ce ai facut astea si tot se accelereaza intarziat, este posibil debilmetrul de aer nasol. Pentru evitarea stricarii debilmetrului de aer se schimba filtrul de aer cel putin 1 DATA/AN TOAMNA. MULTA BAFTA

      DEBITMETRU!
      Last edited by cutaresku; 03-11-2012, 01:05 AM. Reason: Scrie mai atent!
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Incearca sa controlezi pompa de benzina, se poate sa mearga cu intreruperi asta inainte de a nu mai functiona de tot. Cu bine.

        Comment


        • #5
          Posibil ca la tester sa nu-ti dea mare lucru. Insa tot testerul te va scoate din impas, culmea.

          Mufa de tester o gasesti stinga fata compartimentul motor inspre balama capota. Bagi mufa si...............

          Daca ai drum prin constanta da pe la mine.
          Originally posted by babone View Post
          Salutare,recent intampin urmatoarea problema la un w210 2.0 benzina,mai exact nu sta la relantiu,il turez si cand ajunge turometrul jos moare motorul.O alta problema care am seizato a fost ca se tureaza mai greu ca inainte.Acum de dimineata cand l-am pornit scotea si un fum alb si urat mirositor.Precisez ca inainte a mers ok,nu am avut problema aceasta cu el.Si inca o rugaminte,unde se afla mufa de diagnoza,cea rotunda langa panoul de sigurante sub capota?Mersi

          Comment


          • #6
            Fumul alb este de la apa nu de la ulei... Cand incepe sa consume ulei scoate fum albastrui. E posibil sa ai garnitura de chiuloasa arsa. Verifica nivelul antigelului.

            Comment


            • #7
              Mersi mult pentru raspunsuri,pana la urma masina si-a revenit culmea,la urmatoarea cheie nu a mai facut probleme.Insa i-am bagat un aditiv din acela in rezervor de curatat injectoarele.Momentan merge ok,sta la relantiu,se accelereaza decent.Am reusit sa bag si un tester (brainbee) mi-au aparut destul de multe erori care trebuiesc rezolvate cu timpul.As mai avea o intrebare,stie cineva daca culbutorii sunt hidraulici sau sunt reglabili.Daca sunt reglabili la ce valoare trebuie reglati.Mersi mult pentru ajutor

              Comment


              • #8
                Da o fuga la Marian (pe intr. Godeni in Giulesti) sa puna Star Diag-ul pe ea. Cu ocazia asta vei primi si o serie de raspunsuri avizate la nelamuririle tale.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF