Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la w210 2001 2.7cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la w210 2001 2.7cdi

    Noroc , la toti . Am asa o problema, de cind sau inceput frigurile mi se descarca bateria daca nu porneam masina si n-o lasam sa lucreze, peste fiecare 3 zile.
    M-am gindit ca e de la baterie, si am procurat una noua. Acum , a stat masina ne pornita aproximativ 2 saptamini si iarasi m-am trezit cu bateria descarcata, practic de tot. Poate imi da cineva un sfat ce ar putea fi? Sa fie de la generator?
    ms, anticipat.

  • #2
    Bună ziua !


    Dă-i curent pe bateria veche, pornește mașina, apoi pune mana pe un voltmetru și măsoară incarcarea direct pe bornele bateriei. Dacă ai intre 14.5 - 14.6 Volti, e perfect.

    Dacă n-ai cat trebuie sau deloc, cauzele pot fi variate. De la periile uzate ale colectorului din releu (am trecut prin asta acum trei saptamani), pană la releu defect, punte de diode defectă, sau pur si simplu o sufă de masă care se mai tine in trei lițe (am pățit și asta la un Range Rover 2.5TD).

    După o incarcare corectă, pune un electrician să-ți măsoare curentul supt de mașina in regim de stand-by, ca să vezi daca nu ai ceva consumator parazit ticălos. Tot electricianul ar trebui să aprecieze dacă valoarea e mare, mică sau OK, in funcție de ce sisteme de control și supraveghere are masina, alarmă, etc...


    Weekend placut !


    Stima,


    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc de sfat Dragos .
      Totusi am sa trec pe la un electrician.

      Comment


      • #4
        Este bine sa verifici daca-ti incarca altercatorul, trebui sa bage cam 14,5 V. Dar problema ta este alta: sa nu ai un consumator accidental (bec aprins sau vreun motoras) care funcioneaza non-stop. Erea pe aici cinava tot cu aceasi problema si a gasit ca ramanea aprins becul din port-bagaj, daca tin bine minte!!! a gasit un fir pe undeva pe sub capitonajul din port-bagaj care darea la masa si ramanea becul aprins. Verifica toate luminile si ascult-o daca se aude ceva de-ti papa bateria.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          multumesc pentru sfat .

          Comment


          • #6
            Am fost sa-mi verifice bateria noua, de unde am procurat-o, si am pornit masina, domnul care facea inspectia, a pus voltmetrul si mi-a spus ca generatorul da putina energie, 13.7 si 13.3 cind am pornit lumina de intimpinare, conditioneru si casetofonul.
            Acum stau si ma gindesc , sa fie de la generator? ca unii spun ca daca e 13 si ceva inseamna ca e bine, altii spun ca e bine daca e 14 si mai sus, nici nusstiu pe cine sa cred.
            Voi ce spuneti?
            oricum planuiesc zilelea astea sa merg undeva sa-i fac o diagnoza.

            Comment


            • #7
              Am fost si am facut si diagnostica. Mi-au spus ca nu sunt consumatori accidentali sau sa ramana ceva aprins. Si ca norma de energie data de generator la baterie ar fi de 13.8-14.5 .
              La mine ii de 13.7 si a spus ca nu este rau si ca nu prea ar crede ca ar fi de la asta.
              Doar ca poate ar fi de la ceea ca la mine casetofonul pot sa-l aprind si fara prima pozitie de la cheie , adica nu e instalat cum trebuie , ca si butoanele de pe volan nu merg. Si ca ar putea fi de la asta, adica sa consume casetofonul energie.
              Voi ce parere aveti ?

              Comment


              • #8
                Casetofoanele pot fi folosite in stationare cu cheia pe zero. Daca este inchis casetofonul sau radioul nu consuma.

                Comment


                • #9
                  Ok , dar am observat ca firul de la "switch on" al radioului\casetofonului este unit direct cu cel ce vine de la baterie. adica cu unu rosu/alb .
                  Enormal asa? adica doua fire unite in unu ?

                  Comment


                  • #10
                    Nu are vreo problema asta , la mine e la fel(w210 E220cdi ) si nu consuma baterie. cat e inchis, e inchis!
                    Mail : emi@koket.org
                    Tel : 0757 233 231
                    Reparatii electrice auto Iasi
                    Electrical Center Iasi

                    Comment


                    • #11
                      Acum doua zile am mers cam 40 km si apoi cind am pornit-o iarasi mi-a aparut in bord
                      "Alternator defect visit workshop" ceva de genu.
                      Acum nustiu ce sa ma mai gindesc.. bateria e noua. ce poate fi ? alternatorul? sau bateria aia mica ?
                      ms anticipat.

                      iarna imi descarca bateria in citeva zile ..
                      Last edited by Luxian; 06-02-2012, 22:12 PM. Reason: 2 in 1

                      Comment


                      • #12
                        Vano , si eu am patit de vreo 2-3 ori sa-mi apara asta in bord , mi-a zis cineva ca e pe duca alternatorul. Inca nu am probleme
                        Mail : emi@koket.org
                        Tel : 0757 233 231
                        Reparatii electrice auto Iasi
                        Electrical Center Iasi

                        Comment


                        • #13
                          W210 270CDI 2001 - exact ca tine.

                          Acum 2 ani am mãsurat cu un prieten curentul (de curioși), aveam 13.91 V cu mașina pornitã (ralanti), toate faruri aprinse, clima și casetofonul dat maxim. Tu cu 13.7 V cred cã ești sub limitã.

                          Eu cred cã poate ai periile uzate, și probabil la turații mari (în mers) nu mai fac contact cum trebuie. Încearcã sã mergi la un electrician sã-ți zicã ce are: punte diode / perii. Dacã sunt periile e puțin mai delicat, cã alternatorul e cu rãcire pe apã cel mai probabil, și mulți o sã refuze sã-l desfacã. Eu acum câteva luni l-am desfãcut pe al meu (sã schimb rulmenții cã aveam joc mare), și am schimbat și periile (la vreo 300.000km în bord). Dupã spuse celui care s-a ocupat, periile nu mai aveau mult (mi le-a și arãtat și avea vreo 2mm maxim). La alternator mai e și fulia care se schimbã (e cu sens - într-o parte învârte alternatorul, și în cealaltã se învârte în gol). Nu știu dacã fulia are ceva cu încãrcarea, dar poți verifica și pe aia dacã tot de apuci de scormonit.

                          Casetofonul e normal sã meargã pe loc, și al meu (original) face la fel, numai cã dacã merge fãrã cheie se oprește automat dupã 20 de minute. La tine cred cã nu se mai oprește niciodatã. Poți repara faza cu impulsul de pornire (poți sã iei curent de la brichetã dacã nu gãsești firul în mufã), dar nu cred cã are de-a face cu bateria consumatã (stins nu consumã curent).
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            ms mult de sfaturi

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF