Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Detalii pompa de servo direcție E220 W210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Detalii pompa de servo direcție E220 W210

    Pentru ca sunt la inceput as vrea sa cred ca nu ma considerati si neavenit:am sa intervin de cate ori cred ca stiu sau nu stiu cate ceva,imi voi spune punctul de vedere fara a jigni sau a ofensa pe cineva.
    Si daca cineva ma poate ajuta cu detalii constructive la pompa servodirectiei Mercedesului e220 W210,v-as fi recunoscator.

  • #2
    Salut, poți să ne dai te rog mai multe detalii despre mașină? Facelift sau nu? Ce problemă ai cu ea? Bănuiesc că vrei să o repari, nu?
    ...

    Comment


    • #3
      As avea si eu aceasi nevoie de detalii pentru masinuta mea..W210 1999 facelift E 220 cdi(143cp,5tr tiptronic)
      La o folosinta indelungata a intregii curse a volanului|(100-150km facuti odata cu drumuri virajate intersectii etc) apare un zgomot oribil la rotirea in orice directie a volanului(mai ales catre maxim).
      Uleiul din vasul de la servo se pierde foarte rapid de asemenea(1l/1000km)....
      ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

      Comment


      • #4
        1L e uleiul din toată instalația. Încearcă să te uiți pe sub ea să vezi pe unde curge. La asemenea pierdere ar trebui să fie ușor de identificat.

        Variante ar fi:
        1. Furtunul de la vas la pompa de servo (80 lei)
        2. Furtunul de presiune de la pompă la casetă, trebuie să te bagi pe sub mașină (65 euro original)
        3. Pierzi pe undeva pe la casetă, tot la fel, trebuie să de bagi sub ea și să dai scutul jos
        ...

        Comment


        • #5
          pompa de servodirectie

          Intr-adevar,vreau sa o repar personal.Problema de la care am plecat cu mecanismul de directie la al meu E220 d din 97,erau pierderile de ulei.Am achizitionat o caseta de directie defecta de la o masina data la Remat,am facut scoala pe ea si apoi am facut sa nu mai curga cea de pe masina.Problema este ca am schimbat supapele de sens de pe a mea si nu mai merge la fel de lejer directia.Vreau sa vad ce diferentiaza aceste pompe hidraulice!
          Ma puteti ajuta?

          Comment


          • #6
            Astazi mi-am dat si eu pompa servo jos de pe masina,nu mai aveam servo,din cauza accidentului se lovise un furtun de vasul de la pompa si mi-a curs uleiul,el are 2 tije micute care tine vasul capsat de pompa,aveti grija la alea,eu probabil nu aveam si la soc mi-a sarit vasul de pe pompa!de obicei daca se balangane vasul inseamna ca una din tije a sarit de acolo.

            Comment


            • #7
              Mai jos pompa la 210004 (220 diesel) si 210006 (220cdi). Poate foloseste...
              Attached Files
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Salut.Poti sa imi dai te rog codul la cele 2 furtune din a 3-a imagine. Azi am vazut ca la al meu e 200 CDI facelift furtunul are un por si curge uleiul dar nu il gasesc la piese sa il comand. Mersi.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF