Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demaraj slab la W210 - E200 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demaraj slab la W210 - E200 benzina

    Buna seara,
    Am o "problema", si va rog sa ma ajutati. Masina mea, un E200, benzina, din 1997 cu 100KW, mi se pare cam puturoasa, si nu stiu daca este normal sau nu.
    Puterea nu este prea mare, dar nici prea mica, asa ca am decis sa va cer si dvs. parerea. Mai ales ca ma bate gandul sa imi iau o rulota...
    In afara de asta nu am nici o problema evidenta, am facut testul de vreo 3 ori, dar fara erori din care sa trag vreo concluzie. De fapt am facut testele inainte sa schimb debitmetrul, cu care aveam probleme de pornire (sunt detalii in topicurile mele pe acest subiect).
    Practic, daca am nevoie de putere in vreo depasire, chiar la 80Km/h cu viteza a 4-a, abia se misca. Nici in celelalte trepte de viteza nu se misca mai bine.
    Aveti vreun sfat, sa incerc ceva?
    Multumesc.

  • #2
    Primul lucru eu as face un dyno, sa vezi cate martoage mai sunt sub capota. In jur la 100 de ron e dyno, adica mai ieftin decat o testare cu Stardiag la reprezentanta.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Filtrele sunt toate ok? In rezervor, daca are filtru in capatul conductei care trage benzina, nu cumva sa fie imbacsit cu gunoaie. Nu stiu cum este la tine dar am avut ani in urma un Ford Scorpio 2.0 benzina care datorita gunoaielor depuse pe acel filtru nu mai tragea neam... Este doar o idee. Poate cineva care stie exact o sa ne spuna daca este asa sau nu.

      Comment


      • #4
        Multumesc.
        Am sa incerc si cu testerul, dar am sa verific si chestia cu filtrul.
        Filtrul de benzina este schimbat de curand (500 Km).

        Comment


        • #5
          Este posibil sa fie din cauza debitmetrului, care nu mai este cel original? Este unul echivalent...

          Comment


          • #6
            Cel original Mercedes este PIERBURG cu stelutza Mercedes pe el. Eu am pus Pierburg, after, fara stelutza...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              O verifici degeaba,a mea are motor de 2300 si 150 cp toate consumabilele schimbate bujii NGK,bobine,fise,debitmetru noi toate si nu are cine stie ce demaraj.
              Are raportul prea lung la diferential si aerodinamica unui sifonier scapat pe autostrada.
              Cand plec de pe loc daca schimb in 5000 pleaca glont,dar in depasiri nu ma ajuta prea tare.

              Comment


              • #8
                Curios... Eu la 143 cp (cdi) sunt foarte multumit, ma baga in scaun (nu exagerez) la propriu.
                Repet, poate un dyno va edifica, nu e normal ca 150cp sa se simta precum "sifonieru pe roti".
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cutaresku View Post
                  Curios... Eu la 143 cp (cdi) sunt foarte multumit, ma baga in scaun (nu exagerez) la propriu.
                  Repet, poate un dyno va edifica, nu e normal ca 150cp sa se simta precum "sifonieru pe roti".
                  Nu este o masina sport,sau cu valente sportive..nu cred ca cineva isi cumpara E klasse pentru demaraj sau condus sportiv.Cdi are cuplu mai bun si din cauza asta ai senzatia ca te baga in scaun,la benzina cu motor mic nu se intampla asa.
                  Sunt putini calutii pentru 1,5 tone.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by b86dtm View Post
                    Nu este o masina sport,sau cu valente sportive..nu cred ca cineva isi cumpara E klasse pentru demaraj sau condus sportiv.Cdi are cuplu mai bun si din cauza asta ai senzatia ca te baga in scaun,la benzina cu motor mic nu se intampla asa.
                    Sunt putini calutii pentru 1,5 tone.
                    Nu ma asteptam sa fie prima la semafor, dar cateodata sunt surprins cat de "puturoasa" este. Mai ales cand este incarcata...
                    Este adevarat, am un stil de condus mai lent, nu tocmai sportiv, si schimb vitezele poate mai repede decat ar trebui (a 3-a la 40, a 4 la 60 si a 5-a de la 90 in sus).
                    Numai ca si atunci cand am 90 in a 4-a, nu e cine stie ce la depasiri. Adica nu se simte cand apesi mai tare pe acceleratie. Pot sa apas si la blana, ca ea tot lent se misca...

                    Comment


                    • #11
                      M-am gandit ca fiind un pic trecuta de varsta a 2-a, poate trebuie sa mai schimb cate ceva sau sa mai curat alimentarea...stiu eu?
                      S-o mai resuscitez putin...

                      Comment


                      • #12
                        Din ce scrii, probabil mergi subturat, incearca sa schimbi mai sus, peste 3500-4000 de ture, de-abia apoi talpa... Eventual, la primul drum mai lung, mergi turat cat poti de mult (a3-a, a4-a), aproape de rosu, mai "desfunzi" ceva p-acolo.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by cutaresku View Post
                          Din ce scrii, probabil mergi subturat, incearca sa schimbi mai sus, peste 3500-4000 de ture, de-abia apoi talpa... Eventual, la primul drum mai lung, mergi turat cat poti de mult (a3-a, a4-a), aproape de rosu, mai "desfunzi" ceva p-acolo.
                          Inainte sa schimb debitmetrul am mers vreo 500 Km numai asa, stil nervos, pe autostrada fara sa trec in a 5-a chiar la 140-150km/h. Si am folosit si niste solutii de curatat injectoarele (de la 2+2), bagand aproape 2 flacoane la rezervor, in ideea in care se recomanda doar unul.
                          Asta la recomandarea mecanicului.

                          Comment


                          • #14
                            Am condus si eu un Mb e230 pana in germania-hamburg, si, deacord cu afirmatia 'sifonier pe roti', in ceea ce priveste sprintul, dar cred ca la acest model era problema cu ambreiajul. In schimb, am avut placerea de a-l tine accelerat peste 160 pe autobahn, si o acceleratie destul de buna dupa ce trece de 4000 de ture. Incearca sa vezi cu alte bujii de calitate, filtrul in rezervor cum e, si nu ar fi rau daca ai putea a verifici pompa de benzina daca are debitul care ar trebui sa il aiba. Chestia aceasta cu pompa am vazut-o la un audi a6, si nu avea nici un fel de simptome in afara ca era din ce in ce mai lenesa. Omu a venit din paris pana in romania cu ea fara nici un fel de erori. Verifica mai multe chestii. Probabil un dyno chiar ti-ar folosi in cazul tau. Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SirDeadline View Post
                              Am condus si eu un Mb e230 pana in germania-hamburg, si, deacord cu afirmatia 'sifonier pe roti', in ceea ce priveste sprintul, dar cred ca la acest model era problema cu ambreiajul. In schimb, am avut placerea de a-l tine accelerat peste 160 pe autobahn, si o acceleratie destul de buna dupa ce trece de 4000 de ture. Incearca sa vezi cu alte bujii de calitate, filtrul in rezervor cum e, si nu ar fi rau daca ai putea a verifici pompa de benzina daca are debitul care ar trebui sa il aiba. Chestia aceasta cu pompa am vazut-o la un audi a6, si nu avea nici un fel de simptome in afara ca era din ce in ce mai lenesa. Omu a venit din paris pana in romania cu ea fara nici un fel de erori. Verifica mai multe chestii. Probabil un dyno chiar ti-ar folosi in cazul tau. Bafta!
                              Este posibil ca pompa de benzina sa fie o cauza. Mi-am adus aminte ca atunci cand am pus-o pe computer si o tot testam sa gasesc problema cu pornirea, mecanicul mi-a spus ca pompa este pe duca, si sa o am in vedere pentru viitor, ca este posibil sa ma lase.
                              Nu l-am luat in seama, mergand pe premiza ca mecanicii recomanda sa schimbi
                              toate piesele.
                              Nu ca ar fi ceva rau in asta, dar nu sunt bani pentru toate...
                              Ce parere aveti de Dura Lube in motor? Credeti ca ar imbunatati ceva?
                              Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF