O astfel de problemă. Partea inferioară a țevei prin care se toarnă ulei în cutie are o gaura. Ea în general nu mă afectează, însă atunci când sa adăugat uleiul, a fost necesar să o bandajez cu ceva doc pentru ca uleiul să nu se scurgă prin crăpătură. Oricum, după ce se toarnă uleiul el nu mai evacuează din cutie. Pot să astup această crăpătură prin sudură? Cum? Dacă nu se sudează are cineva informaţii tehnice despre acest tub (compoziţia chimică şi dimensiunele, unghiurile îndoiturilor) în cazul în care ar trebui să produc o altă țeavă (am posibilitate)?
Există, de asemenea, o problema veche, trepidațiile stricte la motorul și uleiul rece, precum şi un sunet ciudat frecare fier pe fier (strict la viteză mică în 1-a şi a 2-a viteză se aude 2-3 sec fiecare dată când încep să accelerez). Întrebare, poate gaura țevei mai sus specificate să afecteze trepidațiile și zgomotul? Poate că intră praf, apă de la spălătorie şi ploaie, murdărie din noroi? Ajutor vă rog!
__________________
WDB2110061A042458
Există, de asemenea, o problema veche, trepidațiile stricte la motorul și uleiul rece, precum şi un sunet ciudat frecare fier pe fier (strict la viteză mică în 1-a şi a 2-a viteză se aude 2-3 sec fiecare dată când încep să accelerez). Întrebare, poate gaura țevei mai sus specificate să afecteze trepidațiile și zgomotul? Poate că intră praf, apă de la spălătorie şi ploaie, murdărie din noroi? Ajutor vă rog!
__________________
WDB2110061A042458
Comment