Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Țeava pe unde se injectează uleiul în cutia automată

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Țeava pe unde se injectează uleiul în cutia automată

    O astfel de problemă. Partea inferioară a țevei prin care se toarnă ulei în cutie are o gaura. Ea în general nu mă afectează, însă atunci când sa adăugat uleiul, a fost necesar să o bandajez cu ceva doc pentru ca uleiul să nu se scurgă prin crăpătură. Oricum, după ce se toarnă uleiul el nu mai evacuează din cutie. Pot să astup această crăpătură prin sudură? Cum? Dacă nu se sudează are cineva informaţii tehnice despre acest tub (compoziţia chimică şi dimensiunele, unghiurile îndoiturilor) în cazul în care ar trebui să produc o altă țeavă (am posibilitate)?
    Există, de asemenea, o problema veche, trepidațiile stricte la motorul și uleiul rece, precum şi un sunet ciudat frecare fier pe fier (strict la viteză mică în 1-a şi a 2-a viteză se aude 2-3 sec fiecare dată când încep să accelerez). Întrebare, poate gaura țevei mai sus specificate să afecteze trepidațiile și zgomotul? Poate că intră praf, apă de la spălătorie şi ploaie, murdărie din noroi? Ajutor vă rog!

    __________________
    WDB2110061A042458

  • #2
    Nu stiu exact cum arata acea teava, dar aici la serviciu am vazut pompe industriale ale caror crapaturi in carcasa au fost astupate provizoriu cu Poxipol pana la remediere prin sudura, iar cand a fost nevoie sa fie indepartat, cu chiu-cu-vai a iesit cu dalta si ciocanul. Deci de tinut tine foarte bine daca suprafata e curatata impecabil pentru aderenta.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Cred ca mai bine sa sudez din prima, ca sa nu imi deformez teava dupa aceea dezbatand cu dalta poxipolul.

      Comment


      • #4
        O țeavă nouă costă de la 360 la 420 de ron + schimbarea 60 ron. E scump. O sudez la serviciu la garaj. Apropo, nu au fost depistate posibilitățile de a pătrundere a apei și a prafului prin fisura țevei. Păcat, am crezut că voi rezolva problema trepidațiilor prin reparația țevei și a schimbului de ulei. Situația se complică.

        Comment


        • #5
          Salut, am rezolvat problema in garajul de la serviciu mecanicii au demontat teava, au sudato, pe langa asta au mai sudat inca o fisura la iesirea din evacuare gaze, si totul cu...o sticla de pepsi bani nu au vrut. Va multumesc! Ce-i drept nu stiu cum de era defect teava, cica nu era fisurata, era rupta cu totul. Nu am intrebat care ar putea fi cauza. Mersi, se poate de inchis!

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF