Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor!nu baga caldura si temperatura a ajuns la 120 de grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ) Bai nene, ce lagatura are garnitura de chiuloasa cu faptul ca nu baga caldura in habitaclu ? Problema se afla pe circuitul apei inspre calorifer, dupa pompa auxiliara, mai in sus se gasesc 2 robineti care deschid si inchid apa calda ( cum era la batrana Dacie, de trebuia deshis cu patentul cand venea sezonul rece si trebuia sa dai drumul la caldura ). Sunt 2 cilindri asezati in pozitie verticala sus in partea stanga cum te uiti la motor. Schimba-i sau vezi starea lor si ai sa ai caldura.

    Comment


    • #17
      Aici il gasesti
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Trebuia sa-i dati toti cu garnitura de chiulasa, poate asa se apuca de desfacut ventilul de caldura intai.
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #19
          Originally posted by mihaif78 View Post
          Aici il gasesti
          Cum se verifica? Ceva idei? Am observat si eu ca desi apa imi urca catre 90 de grade nu mai baga caldura. Tre sa mentionez ca masina a stat nepornita vreo 2 saptamani, iar, furtunurile, toate care tin de apa erau calde cand apa a fost catre 90 de grade, plus ca aveam gheata in sistem cand am pornit-o, probabil ca temperatura lichidului nu corespundea cu cea de afara. Am completat cu antigel si am pornit masina. Inca odata, toate furtunurile imi erau calde, inclusiv cele din spatele motorului. Deci, cum se verifica?

          Comment


          • #20
            Eu am avut aceiasi problema cu caldura. Ieri am demontat duoventilul si pompa de recirculare. Nu stiu cum e duoventilul la W210 dar la W126 are o mufa cu 4 pini - 2 pentru un ventil si ceilalti 2 pentru celalalt. Am probat cu 2 fire +- separat pe fiecare pereche de pini.Daca ventilele incep sa tacane asta inseamna ca functioneaza si nu-s arse. Am trecut la pompa de recirculare. Are si ea tot 2 pini si la fel se probeaza. Pompa mea era blocata si in momentul in care schimbam pe treapta a doua se racea foarte repede caloriferul. Am deblocat pompa si apoi am spalat caloriferul presiune de apa. M-am speriat de ce am putut sa scot de acolo. Am montat totul la loc, am completat cu antigel si acum face caldura perfect. "Puteti vedea..."
            Attached Files
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Leo View Post
              Eu am avut aceiasi problema cu caldura. Ieri am demontat duoventilul si pompa de recirculare. Nu stiu cum e duoventilul la W210 dar la W126 are o mufa cu 4 pini - 2 pentru un ventil si ceilalti 2 pentru celalalt. Am probat cu 2 fire +- separat pe fiecare pereche de pini.Daca ventilele incep sa tacane asta inseamna ca functioneaza si nu-s arse. Am trecut la pompa de recirculare. Are si ea tot 2 pini si la fel se probeaza. Pompa mea era blocata si in momentul in care schimbam pe treapta a doua se racea foarte repede caloriferul. Am deblocat pompa si apoi am spalat caloriferul presiune de apa. M-am speriat de ce am putut sa scot de acolo. Am montat totul la loc, am completat cu antigel si acum face caldura perfect. "Puteti vedea..."
              Ptui, tutzi Calgonu si alte substante de desfundat.... Si mie imi era apa extraordinar de murdaara, dar am zis ca asa e normal... Il umplu cu calgon... s-apoi ii fac schimbul de antigel, mai mult ca sigur s-o fii infundat din cauza depunerilor. Am uitat sa mentionez, cand am pornit motorul, a iesit aburi de la duoventilul ala mentionat in poza mai sus, plus eu am incalzire electrica auziliara, la fel si de acolo aburi, dar s-a incalzit futunul in 15 secunde si langa duoventil si langa aialalta chestie care e pe aceelasi furtun, dar e in spatele farului stg pe lonnjeron. S-o fii bulit acuma duoventilul tinand cont ca s-a incalzit apa in aprox 15 sec?? Are altcineva si alte solutii?
              Multam~!

              Comment


              • #22
                Antigelul are și rol de ungere pentru pompa de apă. Nu știu cât de bine ai făcut tu că ai băgat calgon în antigel Multă baftă!
                ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Antigelul are și rol de ungere pentru pompa de apă. Nu știu cât de bine ai făcut tu că ai băgat calgon în antigel Multă baftă!
                  In continuare nu am caldura...Cred ca s-a blocat duoventilul, pentru ca azi nu s-a mai incalzit la fel furtunele cu incalzirea auxiliara...prima parte s-a incalzit dar la duolventil nu. Apropo, cum se poate verifica daca nu cumva nu am caldura din cauza radiatorului interior/? In caz ca e blocat/infundat, cum se poate debloca fara sa dau il dau jos de pe masina? Ar merge ceva sub presiune, sau vreo substanta care sa desfunde?

                  Luxian, glumeam cu Calgonu... desi tre sa mentionez ca m-am gandit serios la acest lucru...
                  Bafta!

                  Comment


                  • #24
                    Încearcă să desfaci furtunele de la duoventilul ăla, și vezi dacă bagi apă/aer cu presiune pe acolo dacă se iese pe cealaltă parte.
                    ...

                    Comment


                    • #25
                      Problema s-a rezolvat in felul urmator:Am aerisit,am verificat tot ce se putea si pana la urma am dat jos chiulasa si surpriza...era facuta zdrente,fisurata in mai multe locuri.Dupa incercari nereusite de a gasi o chiulasa in firea ei am ajuns sa dau de colegul nostru cristian si ii fac si putina reclama,este singurul care reconditioneaza galerii de admisie.am plecat la iasi unde am demontat un motor de w211 din 2005 cu 105000.km.era absolut ca noua chiulasa.am luat-o impreuna cu rampa si singura modificare a fost sa dau gauri noi pentru pompa de inalte fiind diferit modelul acesteia.deci,se potriveste chiulasa de pe w211 pe w210 cu modificarea respectiva.motorul merge perfect,caldura baga de rupe.va multumesc si cu ocazia asta rog moderatorul sa inchida acest topic,

                      Comment


                      • #26
                        Termostat firma Calorstat, Wales. Sunt bune? Păreri.

                        Comment


                        • #27
                          Probabil Wahler ai vrut sa scrii. Vin pe original numai ca au pe ele steaua. Cumpara cu incredere, in jur de 190 lei.

                          Comment


                          • #28
                            Mersi, în Târgoviște am găsit la 166 lei.

                            Comment


                            • #29
                              Eu zic Behr, ala vine pe original. Tot p-acolo ca bani.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #30
                                Nu, Behr aici costă 270. Apropo, la un service miau dat preț montare 108 ron, la altul 65 ron. Diferența este cam mare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF