Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema cutie sare din treapta 1

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema cutie sare din treapta 1

    salut baieti,

    la un E class 220cdi manual 2004 ma confrunt destul de des cu aceasta problema, imi sare din viteza la plecarea de pe loc si face un zgomot foarte puternic in momentul cand sare, efectiv imi arunca maneta inapoi ca si cum nu ar fi intrat bine

    pot sa spun ca se intampla de cele mai multe ori cand e rece si se simte ca intra putin mai greu in viteza, trebuie sa fac mai multe incercari a manetei de a o introduce ca si cum ceva o retine, iar odata intrata calumea merge

    ar putea sa fie ceva legat de ambreiaj sa nu debreieze bine sau sa fie ceva legat de discul de ambreiaj ori daca nu ceva la sincroane in cutie?
    intreebarea mea e daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si ar putea sa imi dea un sfat, e binevenit

    si inca o intrebare, cum stim daca discul de ambreiaj e dus? tinand cont ca are cam 177k km
    va multumesc anticipat

  • #2
    Din moment ce zici ca parca nu intra bine numai in treapta 1 pot fi aproape sigur ca e vorba de tija de la schimbator. Vezi daca ai joc la liber mai mare la 1-2 decat la 3-4 sau 5-6.
    Daca ar fi de la ambreiaj-placa-rulment ar face scandal si la restul treptelor.

    Comment


    • #3
      Originally posted by llcool View Post
      salut baieti,

      la un E class 220cdi manual 2004 ma confrunt destul de des cu aceasta problema, imi sare din viteza la plecarea de pe loc si face un zgomot foarte puternic in momentul cand sare, efectiv imi arunca maneta inapoi ca si cum nu ar fi intrat bine

      pot sa spun ca se intampla de cele mai multe ori cand e rece si se simte ca intra putin mai greu in viteza, trebuie sa fac mai multe incercari a manetei de a o introduce ca si cum ceva o retine, iar odata intrata calumea merge

      ar putea sa fie ceva legat de ambreiaj sa nu debreieze bine sau sa fie ceva legat de discul de ambreiaj ori daca nu ceva la sincroane in cutie?
      intreebarea mea e daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si ar putea sa imi dea un sfat, e binevenit

      si inca o intrebare, cum stim daca discul de ambreiaj e dus? tinand cont ca are cam 177k km
      va multumesc anticipat
      Discul e dus cand incepe sa patineze.Daca face numai in prima treapta e sincronul dus.Incearca sa o pacalesti cu un ulei mai sibtire.

      Comment


      • #4
        Si eu zic ca poate sa fie uleiul. Poate nu ai ulei in cutie. Si mie mi-a mai facut asa, mai ales cand o porneam si era rece, ba intra mai greu in viteze, asa ca am intrebat pe mai departe si eu si la mine era vorba de uleiul din cutie. Incearca sa completezi cu ulei.

        Comment


        • #5
          ms mult pt sfaturi, o sa verific uleiul !

          Comment


          • #6
            Si eu ma confrunt cu aceeasi problema in ultimul timp. eu am w210 220cdi. V'as ruga sa imi spuneti cum verific uleiul si ce ulei ar trebui pus in caz ca este nevoie de completare.
            Oo\=|=/oO

            Comment


            • #7
              EU zic sa vorbesti cu automaticul 100% iti da rezolvare la problema.......Un lucru de care sunt sigur ca nu discul este de vina, este ceva legat de cutie

              Comment


              • #8
                Daca sare din viteza verifica intai mecanismele de la timonerie. Posibil vreo tija sau bucsa stramba sau uzata. Cutia in sine nu are nimic.
                Last edited by cutaresku; 05-02-2012, 22:03 PM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by haddess View Post
                  Daca sare din viteza verifica intai mecanizmele de la timonerie. Posibil vre-o tija sau bucsa stramba sau uzata. Cutia in sine nu are nimic.
                  Usor de zis cand te pricepi daca ai timp si rabdare mi'ai putea spune unde ce si cum sa desfac?
                  Oo\=|=/oO

                  Comment


                  • #10
                    Eu as incepe cu uleiul. Chiar daca nu e el de vina (insa de obicei cam de-acolo provin astfel de simptome, din ce constat pe forum), nu-i vei face decat un bine cutiei.
                    L-am schimbat si eu, chiar azi, la manuala 6+1/w210. 11 ani ii ajunge...

                    Cat priveste tipul, mergi la reprezentanta, stiu ei mai bine. Operatiunea nu-i scumpa, maxim 250 ron (manopera+ulei) la manuala.
                    Last edited by cutaresku; 05-02-2012, 22:07 PM.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by haddess View Post
                      Daca sare din viteza verifica intai mecanismele de la timonerie. Posibil vreo tija sau bucsa stramba sau uzata. Cutia in sine nu are nimic.
                      Rectific: Verificarea si eventual reglarea timoneriei sunt cele mai ieftine cauze, dar nu si singurele. Colegii au dreptate ca e posibil sa fie probleme in cutie cu sincroanele sau cu uleiul. Cel mai bine ia legatura cu colegul Automaticul care dupa cum am vazut prin posturile lui mananca in fiecare dimineata cate doua cutii la micul dejun.
                      Cer scuze pentru confuzie.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cutaresku View Post
                        Eu as incepe cu uleiul. Chiar daca nu e el de vina (insa de obicei cam de-acolo provin astfel de simptome, din ce constat pe forum), nu-i vei face decat un bine cutiei.
                        L-am schimbat si eu, chiar azi, la manuala 6+1/w210. 11 ani ii ajunge...

                        Cat priveste tipul, mergi la reprezentanta, stiu ei mai bine. Operatiunea nu-i scumpa, maxim 250 ron (manopera+ulei) la manuala.
                        As prefera sa fac eu schimbul daca nu este greu. Reprezentantele pe aici nu cauta decat sa te jecmaneasca de bani si nici nu'si fac treaba bine...
                        Ai ideea cum se face schimbul?

                        Originally posted by haddess View Post
                        Rectific: Verificarea si eventual reglarea timoneriei sunt cele mai ieftine cauze, dar nu si singurele. Colegii au dreptate ca e posibil sa fie probleme in cutie cu sincroanele sau cu uleiul. Cel mai bine ia legatura cu colegul Automaticul care dupa cum am vazut prin posturile lui mananca in fiecare dimineata cate doua cutii la micul dejun.
                        Cer scuze pentru confuzie.
                        Am sa incerc mai intai sa schimb uleiul...daca sare in continuare o sa iau legatura cu colegul automaticul. Multumesc pentru sfaturi.
                        Oo\=|=/oO

                        Comment


                        • #13
                          Am cautat, insa nu gasesc factura de la schimbul de ulei in cutie (aveam si codul uleiului). Achiti 2 litri, intra doar 1,5 l (fata de 1,8 l initial), plus manopera. Undeva la 200-250 ron, deci foarte ok pretul.
                          Acum, tehnic, cum se procedeaza, nu stiu...

                          PS: la reprezentanta.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Poti verifica timoneria prima data daca cumva ai atinso sau ai ridicato pe elevator se mai intampla chestia cu intratu greu in viteza pt ca pe timonerie exista un buton portocaliu cu un arc din care se regleaza toate vitezele si daca cumva din gresala a ajuns pamant la el sau la atins careva si ia schimbat pozitia anumite viteze nu iti mai merg...poate fi si din cauza uleiului fie e prea gros sau e lipsa...daca ar fi lipsa ar trebuii sa faca urat si la alte viteze...e doar o parere

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Am cautat, insa nu gasesc factura de la schimbul de ulei in cutie (aveam si codul uleiului). Achiti 2 litri, intra doar 1,5 l (fata de 1,8 l initial), plus manopera. Undeva la 200-250 ron, deci foarte ok pretul.
                              Acum, tehnic, cum se procedeaza, nu stiu...

                              PS: la reprezentanta.
                              Am gasit: ulei de cutie manuala MB 235.10, cod A0019892603 (Exxon Gear Oil MB 317), intra 1,5 litri (cumperi 2 litri) la pretul de ~95 RON litrul. Manopera 0,6 ore.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF