Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 nu mai schimba in treapta inferioara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 nu mai schimba in treapta inferioara

    aseara am patit o chestie nasoala.mergeam la drum intins cu 4 pers in masina si la un mom dat, la o panta, am simtit ca masina nu mai trage. am observat ca nu mai schimba in jos. am schimbat manual dar motorul nu se mai tura peste 3000 ture si suna ciudat, parca era inecat. dupa un timp m-am oprit, am luat contactul, l-am pus din nou si masina si-a revenit. masina e w211 220 cdi din 2002. a mai patit cineva asa ceva?oare care sa fie problema? nu mi-a aratat nici un defect pe bord. motorina e din aia super. filtrele sint schimbate la zi.

  • #2
    S-ar putea sa-ti fie defect galeria de evacuare. In interiorul galeriei sunt niste clapete care in functie de acceleratie se deschid sau se inchid si se poate sa se fi blocat. Dar mai bine m-as duce la un service.

    Comment


    • #3
      cred ca asta ar putea fi. chiar asa si suna, parca suna infundat in esapament. ciudat ca acum si-a dat drumul. ar putea fi oare din cauza ca eram incarcat? 99,99% din timp circul singur.

      Comment


      • #4
        In timp te va lasa si va trebui sa schimbi complet galeria

        Comment


        • #5
          Originally posted by cosminsaviuc View Post
          cred ca asta ar putea fi. chiar asa si suna, parca suna infundat in esapament. ciudat ca acum si-a dat drumul. ar putea fi oare din cauza ca eram incarcat? 99,99% din timp circul singur.
          Cum s-a rezolvat ?
          cam aceleasi simtome le am si eu la un W211 din 2004, E220, cutie automata.
          SorinocoMan

          Comment


          • #6
            nu s-a rezolvat. mi-a mai facut de citeva ori aceeasi figura.intre timp, am alimentat dor de la mol si nu a mai facut. daca afli ceva, spune-mi si mie.

            Comment


            • #7
              Uita-te la postul lui Sorin ca am scris acolo si nu are rost sa ma repet
              Last edited by doktor4carz; 06-01-2008, 23:07 PM.

              Comment


              • #8
                Azi am fost la reprezentanta si mi-au spus ca de vina este turbina sau, "geometria variabila", cum ziceau ei. dar culmea este ca nu este defecta, ci baga prea mare presiune, defecta fiind clapeta care o inchide. mi se pare stupid sa platesc 1600euro pentru o turbina, atita timp cit turbina mea baga super presiune.oare pe turbina este clapeta de care-mi ziceai sau pe galerie?

                Comment


                • #9
                  La ce reprezentanta ai fost?
                  Last edited by doktor4carz; 06-04-2008, 22:47 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Cluj. Ce parere ai?
                    Last edited by doktor4carz; 06-04-2008, 23:38 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cosminsaviuc View Post
                      Azi am fost la reprezentanta si mi-au spus ca de vina este turbina sau, "geometria variabila", cum ziceau ei. dar culmea este ca nu este defecta, ci baga prea mare presiune, defecta fiind clapeta care o inchide. mi se pare stupid sa platesc 1600euro pentru o turbina, atita timp cit turbina mea baga super presiune.oare pe turbina este clapeta de care-mi ziceai sau pe galerie?
                      Si colegului Sorinoco i-am sugerat ca aceste simptome pot fi; debitmetrul de aer, dar pot fi si de la turbo, cum la fel de bine pot fi de la clapetele galeriei, o diagnoza spune mult. In cazul tau diagnoza zice turbo.
                      Uite asta e o firma din Timisoara care se ocupa de TURBOSUFLANTE, suna-i si intreaba si la ei despre diacnosticul primit la reprezentanta. O parere de expert, in plus nu strica. Eu am reparat anumite defectiuni de la turbo la ei.

                      index.swf (obiect application/x-shockwave-flash)
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        Da, dar turbina nu este defecta. din cate stii tu(sigur te pricepi mai bine ca mine), are clapeta pe turbine sau pe galerie?

                        Din cate am vazut pe star(pt ca nu m-au prea lasat sa stau acolo),le spunea sa verifice presiunea de aer in turbina. Ziceau ca turbina are o clapeta care, atunci cind presiunea este prea mare, o inchide. Ei,clapeta asta, cica se cam blocheaza si atunci calculatorul taie automat turbina, pentru protectia motorului. Baietii mi s-au parut cam indecisi in privinta defectului. au dat cu ceva spray pe la turbina dar nu s-a imbunatatit nimic. Chiar n-as vrea sa arunc banii pe fereastra si sa nu se repare nimic.
                        Last edited by doktor4carz; 06-05-2008, 09:01 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by orca View Post
                          Si colegului Sorinoco i-am sugerat ca aceste simptome pot fi; debitmetrul de aer, dar pot fi si de la turbo, cum la fel de bine pot fi de la clapetele galeriei, o diagnoza spune mult. In cazul tau diagnoza zice turbo.
                          Uite asta e o firma din Timisoara care se ocupa de TURBOSUFLANTE, suna-i si intreaba si la ei despre diacnosticul primit la reprezentanta. O parere de expert, in plus nu strica. Eu am reparat anumite defectiuni de la turbo la ei.

                          index.swf (obiect application/x-shockwave-flash)
                          Salut

                          Am fost intradevar la reprezentanta la Sibiu. Trebuia sa merg pentru revizia C si cu ocazia asta sa o faca sa nu mai fie puturoasa. S-a rezolvat partea de service dar in schimb partea de "puturoasa" ramane de vazut pe joia asta cand merg sa-mi schimbe un furtun de la turbo. Se pare ca mai e o problema la catalizator (filtru de particule) care e foarte infundat. Dupa ce se schimba acel furtun incearca o recuperare a acestui filtru. Se pare ca e 1000 de euro daca trebuie schimbat. Sper sa nu fiu nevoit sa-l schimb. Oricum la prima impresie mi se pare oameni faini cei de la reprezentanta Sibiu. Va tin la curent cu ce se mai intampla.
                          SorinocoMan

                          Comment


                          • #14
                            Cea mai buna reprezentanta din tara-Sibiu:Te programeaza, repara, nu fura! V-o spun din experienta (w211)

                            Comment


                            • #15
                              la al meu w210 e200cdi din 2000. cand e la rece merge bine dar dupa un tim scurt nu mai trage. merge maxim 3000 d ture. cineva mai spus ca a fost in ungaria la un service de acolo,(el a fost cu un w211) a platit 180 euro, rearatia a durat in jur de jumatate de ora. probabil ca am sa merg si eu acolo cu a mea

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF