Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Putere motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putere motor

    Salut,intrebarea mea este si sunt sigur ca mai bine intrebi pe cineva decat sa umbli tu ca ....... de 2 zile mototrl este mort pur si simplu nu mai are viata in el la demaraj la tot am incercat sa vad cat mai prinde si aceasi km prinde dar la demaraj este dacie pur si simplu,inainte puteam sa fac aproape orice(drift,burnout etc),ma dadeam cu masini cu cutie manuala si le luam dar acum ma rog dea ea ca sa ajunga mai repede la 60 nu stiu ce sa mai fac,am zis sa o duc la un tester dar baiatul care o baga pe star este plecat din tara si este singurul in care am incredere,nu stiu ce sa mai fac de 2 zile ma gandesc la asta de acea am apelat la forum si masina este un e290 td cutie automata.

    Cu stima.

  • #2
    Turbo(turbina, conducte, intercooler) sau cutia?
    Masina se tureaza si totusi nu apuca viteza? sau turatia motorului urca normal si nu are forta?

    Comment


    • #3
      Masina nu se tureaza ajunge undeva pe la 1500 de rpm si acolo se opreste si cu pedala la maxim

      Comment


      • #4
        Buna seara. Am si eu cateva intrebari. Am un mercedes e270 din 2003 cu cutie automata si am tot citit pe forum ca turatie trebuie sa stea undeva la 600-650 dar la mine sta la 790 cam asa, foarte putin sub 800? A doua intrebare este ca atunci daca intalnesc o foarte mica panta si iau piciorul de pe frana masina nu pleaca deloc, intrebarea este nu ar trebui sa plece putin? A treia intrebare este ca atunci cand plec de pe loc trebuie sa o turez pe la 2000 de ture ca sa simt si eu ca pleaca ca daca nu ea pleaca foarte foarte incet. Multumesc de raspunsuri. O seara placuta.
        Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

        Comment


        • #5
          Salut.am un ochios din 1996 motor 2200,clasic,fara turbo.in bord e aprins becul edc,nu trece mai mult de 3000 de turatii,iar puterea si-o dezvolta in timp,exact ca o dacie pe gaz.pierde motorina foarte multa pe dedesubt...scutul e plin cand plec dimineata cu ea,iar de cand a venit timpul rece porneste foarte greu.daca cineva stie despre ce e vb,astept cu nerabdare parerea lui.

          Multumesc.

          Comment


          • #6
            Aceste sintome descrise de voi colegilor la motoarele turbo diesel , le intalnim atunci cand nu se mai alimenteaza masina si cand cade turbina. Prima operatiune care trebue facuta in asemenea cazuri tr schimbat filtrul de motorina , iar daca problema persista schimbat turbo. Mai e posibil sa fie vreo galelie deplasata, sau colier rupt, sau sarit. Valabil pt cel care a deschis topicul.
            Tancu, dupa ce verifici ce ti.am zis la telefon astept un semn. Bafta tuturor

            Comment


            • #7
              In privinta realanty iti faci probleme degeaba. Cit priveste cutia automata CIND IAI SCHIMBAT ULEI SI FILTRU? sau macar fai nivelul de ulei, altfel poti avea probleme serioase in timp.
              Originally posted by Loading View Post
              Buna seara. Am si eu cateva intrebari. Am un mercedes e270 din 2003 cu cutie automata si am tot citit pe forum ca turatie trebuie sa stea undeva la 600-650 dar la mine sta la 790 cam asa, foarte putin sub 800? A doua intrebare este ca atunci daca intalnesc o foarte mica panta si iau piciorul de pe frana masina nu pleaca deloc, intrebarea este nu ar trebui sa plece putin? A treia intrebare este ca atunci cand plec de pe loc trebuie sa o turez pe la 2000 de ture ca sa simt si eu ca pleaca ca daca nu ea pleaca foarte foarte incet. Multumesc de raspunsuri. O seara placuta.

              Comment


              • #8
                Problema este extraordinar de simpla/ pentru mine chiar enervabil de simplu/ pompa de injectie sau turbo. Orice tester o miroase cit ai zice peste.
                Problema este ca daca se lasa cu vreun senzor pe la pompa de injectie costurile pot fi mai mari decit la CDI-1 sau CDI-2.

                Originally posted by florinlovew210 View Post
                Salut,intrebarea mea este si sunt sigur ca mai bine intrebi pe cineva decat sa umbli tu ca ....... de 2 zile mototrl este mort pur si simplu nu mai are viata in el la demaraj la tot am incercat sa vad cat mai prinde si aceasi km prinde dar la demaraj este dacie pur si simplu,inainte puteam sa fac aproape orice(drift,burnout etc),ma dadeam cu masini cu cutie manuala si le luam dar acum ma rog dea ea ca sa ajunga mai repede la 60 nu stiu ce sa mai fac,am zis sa o duc la un tester dar baiatul care o baga pe star este plecat din tara si este singurul in care am incredere,nu stiu ce sa mai fac de 2 zile ma gandesc la asta de acea am apelat la forum si masina este un e290 td cutie automata.

                Cu stima.

                Comment


                • #9
                  Masina nu o am de mult timp si cel de la care am luato a zis ca a schimbat cutia si acum are vreo 60.000 de km. O sa ma duc maine la reprezentanta sa vad cat ulei mai are si daca trebuie schimbat. Mc pentru sfat. O seara placuta si un week-end la fel de placut.
                  Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF