Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Putere motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putere motor

    Salut,intrebarea mea este si sunt sigur ca mai bine intrebi pe cineva decat sa umbli tu ca ....... de 2 zile mototrl este mort pur si simplu nu mai are viata in el la demaraj la tot am incercat sa vad cat mai prinde si aceasi km prinde dar la demaraj este dacie pur si simplu,inainte puteam sa fac aproape orice(drift,burnout etc),ma dadeam cu masini cu cutie manuala si le luam dar acum ma rog dea ea ca sa ajunga mai repede la 60 nu stiu ce sa mai fac,am zis sa o duc la un tester dar baiatul care o baga pe star este plecat din tara si este singurul in care am incredere,nu stiu ce sa mai fac de 2 zile ma gandesc la asta de acea am apelat la forum si masina este un e290 td cutie automata.

    Cu stima.

  • #2
    Turbo(turbina, conducte, intercooler) sau cutia?
    Masina se tureaza si totusi nu apuca viteza? sau turatia motorului urca normal si nu are forta?

    Comment


    • #3
      Masina nu se tureaza ajunge undeva pe la 1500 de rpm si acolo se opreste si cu pedala la maxim

      Comment


      • #4
        Buna seara. Am si eu cateva intrebari. Am un mercedes e270 din 2003 cu cutie automata si am tot citit pe forum ca turatie trebuie sa stea undeva la 600-650 dar la mine sta la 790 cam asa, foarte putin sub 800? A doua intrebare este ca atunci daca intalnesc o foarte mica panta si iau piciorul de pe frana masina nu pleaca deloc, intrebarea este nu ar trebui sa plece putin? A treia intrebare este ca atunci cand plec de pe loc trebuie sa o turez pe la 2000 de ture ca sa simt si eu ca pleaca ca daca nu ea pleaca foarte foarte incet. Multumesc de raspunsuri. O seara placuta.
        Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

        Comment


        • #5
          Salut.am un ochios din 1996 motor 2200,clasic,fara turbo.in bord e aprins becul edc,nu trece mai mult de 3000 de turatii,iar puterea si-o dezvolta in timp,exact ca o dacie pe gaz.pierde motorina foarte multa pe dedesubt...scutul e plin cand plec dimineata cu ea,iar de cand a venit timpul rece porneste foarte greu.daca cineva stie despre ce e vb,astept cu nerabdare parerea lui.

          Multumesc.

          Comment


          • #6
            Aceste sintome descrise de voi colegilor la motoarele turbo diesel , le intalnim atunci cand nu se mai alimenteaza masina si cand cade turbina. Prima operatiune care trebue facuta in asemenea cazuri tr schimbat filtrul de motorina , iar daca problema persista schimbat turbo. Mai e posibil sa fie vreo galelie deplasata, sau colier rupt, sau sarit. Valabil pt cel care a deschis topicul.
            Tancu, dupa ce verifici ce ti.am zis la telefon astept un semn. Bafta tuturor

            Comment


            • #7
              In privinta realanty iti faci probleme degeaba. Cit priveste cutia automata CIND IAI SCHIMBAT ULEI SI FILTRU? sau macar fai nivelul de ulei, altfel poti avea probleme serioase in timp.
              Originally posted by Loading View Post
              Buna seara. Am si eu cateva intrebari. Am un mercedes e270 din 2003 cu cutie automata si am tot citit pe forum ca turatie trebuie sa stea undeva la 600-650 dar la mine sta la 790 cam asa, foarte putin sub 800? A doua intrebare este ca atunci daca intalnesc o foarte mica panta si iau piciorul de pe frana masina nu pleaca deloc, intrebarea este nu ar trebui sa plece putin? A treia intrebare este ca atunci cand plec de pe loc trebuie sa o turez pe la 2000 de ture ca sa simt si eu ca pleaca ca daca nu ea pleaca foarte foarte incet. Multumesc de raspunsuri. O seara placuta.

              Comment


              • #8
                Problema este extraordinar de simpla/ pentru mine chiar enervabil de simplu/ pompa de injectie sau turbo. Orice tester o miroase cit ai zice peste.
                Problema este ca daca se lasa cu vreun senzor pe la pompa de injectie costurile pot fi mai mari decit la CDI-1 sau CDI-2.

                Originally posted by florinlovew210 View Post
                Salut,intrebarea mea este si sunt sigur ca mai bine intrebi pe cineva decat sa umbli tu ca ....... de 2 zile mototrl este mort pur si simplu nu mai are viata in el la demaraj la tot am incercat sa vad cat mai prinde si aceasi km prinde dar la demaraj este dacie pur si simplu,inainte puteam sa fac aproape orice(drift,burnout etc),ma dadeam cu masini cu cutie manuala si le luam dar acum ma rog dea ea ca sa ajunga mai repede la 60 nu stiu ce sa mai fac,am zis sa o duc la un tester dar baiatul care o baga pe star este plecat din tara si este singurul in care am incredere,nu stiu ce sa mai fac de 2 zile ma gandesc la asta de acea am apelat la forum si masina este un e290 td cutie automata.

                Cu stima.

                Comment


                • #9
                  Masina nu o am de mult timp si cel de la care am luato a zis ca a schimbat cutia si acum are vreo 60.000 de km. O sa ma duc maine la reprezentanta sa vad cat ulei mai are si daca trebuie schimbat. Mc pentru sfat. O seara placuta si un week-end la fel de placut.
                  Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF