Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 Temperatura antigel sub 70 grade

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 Temperatura antigel sub 70 grade

    Va salut domnilor,

    W210 E200 1995 benzina cca 170000km

    Problema: Temperatura apei se ridica foarte lent, la drumuri prin Buc trebuie 15- 20 km sa ajunga la cca 75 grade.

    Am observat:
    1. Face caldura foarte bine.
    2. furtunul superior e cald incepand cu cca 60 grade pe ceas, deci termostatul deschide suficient de repede - cred.

    Am verificat:
    1. termostat scos - era inchis. Fiert si s-a deschis maxim la fierbere. Deci aparent bun. (speram ca-l gasesc putin blocat deschis..)
    2. viscocuplajul de la ventilator merge usor, a fost curatat si uns cu wd 40 (pe nedemontate). Nu agata, poate fi oprit cu mana la relanti si se invarte usor si in celalalt sens.

    Am modificat:
    1. carton in fata pe cca 70% din suprafata.

    Presupuneri:
    1. termostatul deschide prea devreme. Se poate??
    2. Radiator prea mare?? MAsina vine din Olanda (nu Africa).
    3. ansamblu sonda - ceas in afara parametrilor (in vara nu sare de 85 grade, o data 90 in oras)

    Ajutor va rog, nu stiu ce sa mai verific. Nu cred ca e normal.

    Orice raspuns avizat e binevenit si dorit. Multumesc pentru timpul acordat.

    Stefan
    Daca am renunta la "merge si asa" am fi departe.

  • #2
    Parerea mea e ca o fii termostatul de vina. Acesta deschide (sau ramane deschis tot timpul) la o temperatura inferioara, astfel, pompa de apa face racirea motorului (tot circuitul) nonstop. Inlocuirea termostatului ar rezolva problema. Dupa inlocuirea termostatului, trebuie verificat vascocuplajul astfel incat, in momentul in care deschide termostatul la 87-92 de grade C, acesta sa functioneze, si sa eviti supraincalzirea motorului. Mai sunt si alte topicuri pe aceasta tema. Bafta!
    Last edited by Luxian; 11-13-2011, 14:46 PM. Reason: Nu e nevoie să dai quote la mesajul dinainte

    Comment


    • #3
      Chiar daca se va dovedi a nu fi termostatul, eu p-ala l-as schimba primul, nu e scump.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Cu apa fierbinte il poti testa numai daca se deschide, dar eu am avut multe cazuri cand nu a ramas blocat pe deschis si cu toate astea imi oscila temperatura la apa mai ales cand coboram dealuri lungi si afara era rece/frig, pana la 40-60 de grade si termostatul aparent era bun.
        Cu maxim 60 de lei iti iei unul de firma si montajul il poti face linistit chiar tu.
        Ai scris acolo o chestie buna:
        Am observat:
        1. Face caldura foarte bine.
        2. furtunul superior e cald incepand cu cca 60 grade pe ceas, deci termostatul deschide suficient de repede - cred.
        asta inseamna ca termostatul tau deschide inainte de a ajunge motorul la temperatura optima deci incepe sa deschida pe la 50-60 de grade in loc de 85...
        Last edited by Dj Sky; 11-13-2011, 13:28 PM.

        Comment


        • #5
          eu am aceeasi "problema" sa zic asa la w211, am dus masina la reprezentanta si or testat termostatul, conductele si au spus k tot e in regula, chiar si motorul merge la parametrii normali, intr`adevar iarna nu incalzeste nici la mine mai mult de 60-70 de grade, pe cand vara ajunge pin la 90.
          Un vechi proverb spune: "Masinile se impart in 2 mari categorii... Mercedes si celelalte masini!"

          Comment


          • #6
            Salutare, dragi colegi (Pilgrim si Kossty), schimbati-va termostatele si o sa aveti caldura in masina si temperatura apei va ajunge la 90 de grade.
            Toate cele bune.
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              Originally posted by kossty View Post
              eu am aceeasi "problema" sa zic asa la w211, am dus masina la reprezentanta si or testat termostatul, conductele si au spus k tot e in regula, chiar si motorul merge la parametrii normali, intr`adevar iarna nu incalzeste nici la mine mai mult de 60-70 de grade, pe cand vara ajunge pin la 90.
              Sa testezi un termostat nu au nici macar astia la reprezentanta scule... Aveam la facultate un termometru gradat pana la 120 de grade, cu unul de ala poti testa si nici cu ala nu chiar ca in motor mai intervine si presiunea care impinge in el si "scapa". O alta chestie des intalnita la unele motoare este faptul ca daca termostatul nu tine bine inchis chiar daca ai temperatura suficienta pentru incalzire (50-60 grade) nu baga bine caldura pentru ca nu se face presiune pe circuitul mic(motor-radiatorul de incalzire)
              Sunt simple presupuneri ce le fac diferiti mecanici, ma supara ca multi vorbesc aiurea ca e ok asa ca trebuie sa scada.
              Un termostat care functioneaza in parametrii nu lasa motorul sa scada sub 85 de grade nici macar la -20 de grade... El produce temperatura suficienta cat sa se intretina si la -40 de grade.

              Comment


              • #8
                Domnilor, va multumesc tuturor pentru amabilitatea de a raspunde. Am studiat acest forum, precum si cel din uk si am decis:

                Sa fie in veci laudat colegul nostru de forum (nu am acum numele) care m-a salvat usor si ieftin. Am pus un termostat de Dacia 89 grade - de furtun - imediat dupa termostatul original si acum temperatura creste la minim 80 in 2-3 km si nu scade sub 80 - 83 prin Bucuresti. Minunat. A costat 14 Ron. Asta da inteligenta romaneasca.

                Va salut pe toti
                Daca am renunta la "merge si asa" am fi departe.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Pilgrim View Post
                  Domnilor, va multumesc tuturor pentru amabilitatea de a raspunde. Am studiat acest forum, precum si cel din uk si am decis:

                  Sa fie in veci laudat colegul nostru de forum (nu am acum numele) care m-a salvat usor si ieftin. Am pus un termostat de Dacia 89 grade - de furtun - imediat dupa termostatul original si acum temperatura creste la minim 80 in 2-3 km si nu scade sub 80 - 83 prin Bucuresti. Minunat. A costat 14 Ron. Asta da inteligenta romaneasca.

                  Va salut pe toti
                  Buna seara !

                  Probabil e buna si varianta matale, dar mai buna era cea originala,
                  Un termostat, original, Behr este 80 lei, deci nu este scump deloc, si macar pastrai circuitul original...
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Pai deja mertanul tau e 1% dacie.

                    In primul rand termostatul ala de 14 lei se poate bloca oricand pe deschis sau mai rau pe inchis, si apoi incepe distractia cu planat chiuloasa, schimbata garnitura de chiuloasa. Acum ca raul e facut te sfatuiesc sa iti mai iei unul de rezerva in portbagaj si sa fii sigur ca iti indica temperatura marita la lichidul de racire.
                    Ce ai facut tu cel mai rau e ca ti-ai stricat furtunul, sa nu mai vorbim ca e o treaba romaneasca, nu sunt in masura sa te critic si nici nu vreau sa te superi pe mine, dar daca nu ma interesa, nu scriam de la inceput nimic.
                    Termostatul pe furtun, nu e o treaba chiar ok, pentru ca acolo cam ajunge alta temperatura, nu cea reala care o ia termostatul montat cu cap de nemti, acolo pe bloc, nu pe furtun. Aceeasi chestie o obtineai cu un termostat, montat corespunzator, dar bineinteles cam de 3-4 ori mai scump.

                    Comment


                    • #11
                      Temperatura la mine inainte sa schimb termostatul statea pe la 70 grade si baga caldura foarte repede - ce era foarte bine pt drumurile scurte de 3-5 km pe care le fac doar in oras. Dupa ce l-am schimbat ajunge mai greu la 90 grade si baga caldura mai greu - ceea ce nu imi convine. Si chiar inainte lumea care se suia cu mine in masina imi lauda Mercedesul: ce tare e Mercedesul baga caldura foarte repede , dar acum cam inghet in masina pana la destinatie.

                      Inainte sa il schimb ajungea mai repede pe la 70 dechit ajunge acum la 90. Este posibil asa ceva?

                      Comment


                      • #12
                        Dorut, exista si posibilitatea sa ai un termostat care nu functioneaza bine sau nu este montat bine. Pana la 80-85 de grade, nu ar trebui sa se incalzeasca absolut deloc furtunul ce iese din motor si vine in radiatorul de apa. Daca se intampla lucrul asta, inseamna ca termostatul "scapa"si de aici rezulta problema asta. Circuitul de apa din radiatorul de incalzire e legat direct la circuitul de apa al motorului, si caldura e direct proportionala cu temperatura apei din motor. Daca termostatul scapa, se mai adauga la circuitul sus prezentat circuitul de apa de la radiator si apa se incalzeste mult mai greu sau chiar deloc in functie de termostat.
                        Am pus in atasament circuitul de apa, si cum functioneaza termostatul. Sper sa intelegeti ce se intampla daca el nu inchide cum trebuie, va inchide circuitul catre motor si va dirija apa incalzita catre radiator, care va reveni complet rece si nu apuca sa se incalzeasca pana in spatele blocului cand iese din bloc in radiatorul de incalzire.
                        Attached Files
                        Last edited by Dj Sky; 11-15-2011, 23:07 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Dj Sky View Post
                          Cu apa fierbinte il poti testa numai daca se deschide, dar eu am avut multe cazuri cand nu a ramas blocat pe deschis si cu toate astea imi oscila temperatura la apa mai ales cand coboram dealuri lungi si afara era rece/frig, pana la 40-60 de grade si termostatul aparent era bun.
                          Cu maxim 60 de lei iti iei unul de firma si montajul il poti face linistit chiar tu.
                          Ai scris acolo o chestie buna:
                          Am observat:
                          1. Face caldura foarte bine.
                          2. furtunul superior e cald incepand cu cca 60 grade pe ceas, deci termostatul deschide suficient de repede - cred.
                          asta inseamna ca termostatul tau deschide inainte de a ajunge motorul la temperatura optima deci incepe sa deschida pe la 50-60 de grade in loc de 85...
                          Nu cred ca e chiar asa putin , eu parca am dat pe BEHR cel care vine original pe masina pana in 300 ron sau pana in 200 ron nu mai stiu exact dar 80 ron sigur nu era. Bineinteles ca mai gasesti si sub pretul termostatului facut de BEHR. Nu stiu cat era pe original ca tot firma BEHR le face dar in cutie de MERCEDES. Ideea e sa stii la orice piesa a masinii cine face si poti lua la mult mai putin dechit ASA ZISELE PIESE ORIGINALE.

                          Comment


                          • #14
                            Domnilor, vad ca am deschis cutiuta doamnei PAndora
                            Eu nu am schimbat circuitul original, ci am dublat partea / treapta de termostat care merge spre radiator. Retineti ca termostatul original functioneaza, el fiind inchis atunci cand este rece si deschis total la fierbere. Am obtinut prin aceasta inseriere o crestere a temperaturii apei care are acces la radiator. NU am deformat furtunul ( a intrat aproape foarte usor) si poate fi extras la fel de usor, moment in care raman cu varianta originala care NU A FOST DEMONTATA!. Unde este atunci duma? In afara de "jignirea" MB cu 1% alta marca (este frantuzesc sau altceva, nu romanesc) este doar o mostra de intelepciune romaneasca - ce nu imi apartine, dar ma bucura nespus.
                            Am comunicat rezultatul deoarece este o solutie acceptabila, la bani putini. Presupun ca nu toata lumea da pe dinafara cu banii..
                            Asta nu inseamna ca nu voi schimba la un moment dat inovatia cu un termostat original.
                            Cat despre puscarea chiulasei, presupun ca o situatie extrema nu apare in 10 secunde. Oricum merg cu ochiul de soacra pe ceasul de temperatura apa.

                            Toate bune
                            Daca am renunta la "merge si asa" am fi departe.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marele_alb View Post
                              Buna seara !

                              Probabil e buna si varianta matale, dar mai buna era cea originala,
                              Un termostat, original, Behr este 80 lei, deci nu este scump deloc, si macar pastrai circuitul original...
                              La tine trebuia sa pun comentariul referitor la pretnu la DJ SKY:

                              Nu cred ca e chiar asa putin , eu parca am dat pe BEHR cel care vine original pe masina pana in 300 ron sau pana in 200 ron nu mai stiu exact dar 80 ron sigur nu era. Bineinteles ca mai gasesti si sub pretul termostatului facut de BEHR. Nu stiu cat era pe original ca tot firma BEHR le face dar in cutie de MERCEDES.
                              Ideea e sa stii orice piesa a masinii cine o face si o poti lua pe acel producator la mult mai putin dechit ASA ZISELE PIESE ORIGINALE. Bineinteles ca dupa 2 ani dupa producerea seriei de masini pe care o ai ca pana in doi ani nu gasesti piese pe alti producatori.

                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Dorut, exista si posibilitatea sa ai un termostat care nu functioneaza bine sau nu este montat bine. Pana la 80-85 de grade, nu ar trebui sa se incalzeasca absolut deloc furtunul ce iese din motor si vine in radiatorul de apa. Daca se intampla lucrul asta, inseamna ca termostatul "scapa"si de aici rezulta problema asta. Circuitul de apa din radiatorul de incalzire e legat direct la circuitul de apa al motorului, si caldura e direct proportionala cu temperatura apei din motor. Daca termostatul scapa, se mai adauga la circuitul sus prezentat circuitul de apa de la radiator si apa se incalzeste mult mai greu sau chiar deloc in functie de termostat.
                              Am pus in atasament circuitul de apa, si cum functioneaza termostatul. Sper sa intelegeti ce se intampla daca el nu inchide cum trebuie, va inchide circuitul catre motor si va dirija apa incalzita catre radiator, care va reveni complet rece si nu apuca sa se incalzeasca pana in spatele blocului cand iese din bloc in radiatorul de incalzire.
                              Scuze cu comentariul legat de pret pus la cele spuse de tine, trebuia pus la cele spuse de Marele alb.

                              Si in urma explicatiei tale ar urma schimbarea termostatului la mine cu unul nou inca o data ?
                              Nu cred ca termostatul cumparat de mine (nou) ar face figuri.
                              Consider ca o piesa noua produsa de o firma trece prin niste controale de calitate .

                              Compar situatia cu masina fratelui , Audi a4 care se incalzeste cam la fel cu a mea si imi aduc aminte ca dacia bunicului se incalzea la fel de greu dupa vreo 3 km de mers normal sau dadea caldura cat de cat , sau atunci incepeai sa simti ca baga caldura .

                              Vorbesc de situatia cand motorul este rece complet (ex: primul drum dimineata).
                              Acum cam dupa 3 km parcursi normal temperatura ajunge la 40 grade si pot da drumul la caldura.Inainte de aceasta temperatura baga rece si nu are rost sa dau drumul la ventilatie pt ca inghet mai rau.
                              Sunt curios la altii cand pot spune ca masina baga caldura(cat de cat) , cam dupa cat timp sau km parcursi mai degraba?

                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Dorut, exista si posibilitatea sa ai un termostat care nu functioneaza bine sau nu este montat bine. Pana la 80-85 de grade, nu ar trebui sa se incalzeasca absolut deloc furtunul ce iese din motor si vine in radiatorul de apa. Daca se intampla lucrul asta, inseamna ca termostatul "scapa"si de aici rezulta problema asta. Circuitul de apa din radiatorul de incalzire e legat direct la circuitul de apa al motorului, si caldura e direct proportionala cu temperatura apei din motor. Daca termostatul scapa, se mai adauga la circuitul sus prezentat circuitul de apa de la radiator si apa se incalzeste mult mai greu sau chiar deloc in functie de termostat.
                              Am pus in atasament circuitul de apa, si cum functioneaza termostatul. Sper sa intelegeti ce se intampla daca el nu inchide cum trebuie, va inchide circuitul catre motor si va dirija apa incalzita catre radiator, care va reveni complet rece si nu apuca sa se incalzeasca pana in spatele blocului cand iese din bloc in radiatorul de incalzire.
                              Voi verifica cele spuse de tine chiar maine .
                              Adica daca teava care iese din motor se incalzeste pana in 90 grade e clar ca motorul va ajunge mai greu la 90 grade pt ca termostatul scapa putin.
                              Daca nu se incalzeste inseamna ca functioneaza corect si solutia sa incalzeasca mai repede este obturarea aerului care intra pe la grila in compartimentul motor ca acesta sa ajunga mai repede la cel putin 40 grade.

                              Cred ca din acest motiv unele masini au acea piele negra pusa pe bot: sa ajute motorul sa se incalzesca mai repede - Solutie profesionala.

                              Sau solutie romanesca -carton sau chiar paturi puse pe capota.

                              Dar voi fi putin inteligent : voi cauta ca ce pun in spatele grilei sa nu fie ceva tiganesc chiar ceva negru ca sa nu se observe cartonul clasic.

                              Dar stau si ma intreb ce repercursiuni va avea aceasta solutie.
                              Pe mine ma intereseaza strict incalzirea mai repede a motorului pt ca fac drumuri scurte de oras!!!!

                              Sugestii???
                              Va rog argumentat logic.

                              Originally posted by marele_alb View Post
                              Buna seara !

                              Probabil e buna si varianta matale, dar mai buna era cea originala,
                              Un termostat, original, Behr este 80 lei, deci nu este scump deloc, si macar pastrai circuitul original...
                              Si daca e 80 ron cum spui sa imi spui magazinul ca tot m-ar ajunge mai ieftin cu tot cu transport, dar nu cred ca termostatul care spui tu e 80 si cel care spun eu e pana in 300 ron chiar si daca ar fi pt model inferior(ca ani , model) celui achizitionat de mine.

                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Cu apa fierbinte il poti testa numai daca se deschide, dar eu am avut multe cazuri cand nu a ramas blocat pe deschis si cu toate astea imi oscila temperatura la apa mai ales cand coboram dealuri lungi si afara era rece/frig, pana la 40-60 de grade si termostatul aparent era bun.
                              Cu maxim 60 de lei iti iei unul de firma si montajul il poti face linistit chiar tu.
                              Ai scris acolo o chestie buna:
                              Am observat:
                              1. Face caldura foarte bine.
                              2. furtunul superior e cald incepand cu cca 60 grade pe ceas, deci termostatul deschide suficient de repede - cred.
                              asta inseamna ca termostatul tau deschide inainte de a ajunge motorul la temperatura optima deci incepe sa deschida pe la 50-60 de grade in loc de 85...
                              Asta inseamna mers in conditii nu optime la care este facut motorul sa functioneze.

                              Dar cum baga caldura suficient de repede sau destul de tarziu?

                              Originally posted by Pilgrim View Post
                              Va salut domnilor,

                              W210 E200 1995 benzina cca 170000km

                              Problema: Temperatura apei se ridica foarte lent, la drumuri prin Buc trebuie 15- 20 km sa ajunga la cca 75 grade.

                              Am observat:
                              1. Face caldura foarte bine.
                              2. furtunul superior e cald incepand cu cca 60 grade pe ceas, deci termostatul deschide suficient de repede - cred.

                              Am verificat:
                              1. termostat scos - era inchis. Fiert si s-a deschis maxim la fierbere. Deci aparent bun. (speram ca-l gasesc putin blocat deschis..)
                              2. viscocuplajul de la ventilator merge usor, a fost curatat si uns cu wd 40 (pe nedemontate). Nu agata, poate fi oprit cu mana la relanti si se invarte usor si in celalalt sens.

                              Am modificat:
                              1. carton in fata pe cca 70% din suprafata.

                              Presupuneri:
                              1. termostatul deschide prea devreme. Se poate??
                              2. Radiator prea mare?? MAsina vine din Olanda (nu Africa).
                              3. ansamblu sonda - ceas in afara parametrilor (in vara nu sare de 85 grade, o data 90 in oras)

                              Ajutor va rog, nu stiu ce sa mai verific. Nu cred ca e normal.

                              Orice raspuns avizat e binevenit si dorit. Multumesc pentru timpul acordat.

                              Stefan
                              Ai facut modificare(carton) dar rezultatul?
                              Last edited by Luxian; 11-22-2011, 12:06 PM. Reason: 6 in 1

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF