Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scurgere de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa curga pompa e mai putin probabil,cea mai des intalnita problema sunt oringurile de la conductele alea de plastic transparent.

    Comment


    • #17
      Originally posted by TANCUL View Post
      Am un ochois din 96 motor simplu,fara turbo.in bord e apris edc-ul,mai ales de cand a venit timpul rece pierde foarte multa motorina,in special dimineata si porneste la a 3-a,a 4-a cheie,iar puterea si-o dezvolta in timp,ca o dacie pe gaz.de mentionat ca are momente cand pierde si cand nu pierde motorina,la fel si cu edc-ul...ba e aprins,ba nu e aprins.sa fie garniturile de la pompa de injectie sau sa fie pompa in sine?
      La ochiosul din 96 problema sunt garniturile,e o problema cunoscuta la acest tip de pompa.La tine treaba e mai complicata,nu oricine poate sa dea pompa jos si sa o desfaca pt a schimba garniturile.

      Comment


      • #18
        Originally posted by danpetre View Post
        Sa curga pompa e mai putin probabil,cea mai des intalnita problema sunt oringurile de la conductele alea de plastic transparent.
        Tocmai aici e faza: cand curge cu intermitenta, curge de la pompa (garniturile laterale). De ce curge doar dimineata - pentru ca e rece/contractata si, ulterior, se dilata la cald, ergo - nu mai picura.
        Kitul de reparatie (garniturile) se gaseste la reprezentanta Mercedes sau la Bosch.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          Originally posted by cutaresku View Post
          Tocmai aici e faza: cand curge cu intermitenta, curge de la pompa (garniturile laterale). De ce curge doar dimineata - pentru ca e rece/contractata si, ulterior, se dilata la cald, ergo - nu mai picura.
          Kitul de reparatie (garniturile) se gaseste la reprezentanta Mercedes sau la Bosch.
          Problemele majore apar doar la frig deoarece cauciucul ala in timp isi pierde proprietatile si se intareste.Kitul il gasesti la reprazentanta(nu stiu daca si in RO)

          Comment


          • #20
            Am obervat ca unii din colegii de pe forum au platit bani grei pentru reparatie (200 euro), am trecut si eu prin asta, va sfatuiesc sa gasiti un mecanic bun si sa-l intrebati cat va costa sa schimbe karniturile de la pompa de inalta, (asta daca curge mototina printre crapturile de la pompa), si/sau cat costa sa schimbe o-ringurile la furtunele ce alimenteaza pompa (nu sunt mecanic), pe urma sa mearga la reprezentanta si cu aprox. 100 lei puteti achizitiona kit-ul de reparatie pompa de inalta si cele 6 sau 8(nu mai stiu exact) o-ringuri (aceste o-ringuri sunt niste garnituri mici de culoare verde), nu le inlocuiti cu alte garnituri (de alte culori) pentru ca in contact cu motorina o sa fie distruse la mai putn de 40 km parcursi... am patit-o :d
            Pe mine personal toata treaba asta m-a costat aprox.180 lei, din care 70 de lei manopera la mecanic.
            Toate cele bune!

            Comment


            • #21
              A0000780680 este kitul de reparatie a pompei si costa 160 ron la reprezentanta Mercedes + 0,6 ore manopera. Asa scrie la mine pe factura.
              De-aici pana la 200 euro e mult...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Salut,
                Vreau sa schimb garniturile la pompa de inalta la un C 220CDI din 2000 pentru ca pierde motorina pe la 2 din cele 3 capete , si m-ar interesa sa stiu sigur daca la remontare trebuie pusa la punct, si daca e ceva de care trebuie sa tin cont in operatiunea asta?
                Iti multumesc anticipat si o zi buna!

                Comment


                • #23
                  Eu unu nu ma pricep s-o desfac... Am dus-o la reprezentanta MB, asa cum am scris mai sus, ceea ce te sfatuiesc si pe tine.
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Nu se pune la punct.Avansul este dat de ecu , corelat cu mai multi senzori , prin intermediul injectoarelor.

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc mult grigorean!

                      Comment


                      • #26
                        Ştie cineva care e codu' pt kitul de garnituri la w210 70kw '95 220d ,sau un tel. pt comandă?
                        Mulţumesc

                        Comment


                        • #27
                          Pompa de inalta presiune C200 CDI(2001) scurgeri carburant

                          Salut,

                          Vin de la un service Mercedes din Bucuresti unde mi-au spus ca nu se mai repara pompe de inalta presiune.Pretul unei pompe noi acolo este de 3000 RON+ manopera.Prefer kit-ul de reparatie deoarece sunt convins ca pompa e ok mai putin garniturile.Va rog daca poate cineva sa posteze o adresa de unde pot achizitiona kit-ul si eventual un service specializat/pompagiu in Bucuresti sau Ilfov.

                          Comment


                          • #28
                            Cauta service BOSCH, ei le au/le monteaza (pompa e Bosch). Curios de ce nu poti achizitiona kitul la MB...
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Salutare si bine v-am regasit..

                              De cand a dat frigul am aceeasi problema ca si unii dintre voi si anume , imi pierde motorina de la pompa presupun.
                              Am un Mercedes Vito 2.2cdi din 2002
                              Deci problema a inceput cam acum 2 saptamani de cand a dat frigul. Asta-vara nu aveam pic de problema cu motorina.

                              Ma puteti lamuri si pe mine pana la urma ce anume trebuie schimbat si unde pot gasi piesele necesare ?
                              Am citit intreg topicul ,dar nu prea am priceput.
                              Problema o am de iarna trecuta ,dar am trecut cu vederea si am iesit cu bine din iarna ,insa iarna asta nu cred ca mai ies deoarece cred ca-mi pierde si presiune de o ia ceva mai greoi dimineata.(bateria e noua , are jumate de an -deci sare din schema ca bateria e slaba.)

                              Va multumesc mult si astept un raspuns.
                              ____________________________________________

                              Comment


                              • #30
                                Am si eu aceleasi probleme stimati colegi. Pentru o mai buna organizare, va sa scrie cine cunoaste o locatie, numar de contact sau orice informatie ajutatoare pentru o-ringurile necesare pentru pompa de inalta , inclusiv cine cunoaste in bucuresti un mecanic buc.

                                Eu personal am cumparat setul de garnituri verzi si au tinut fix un an. La bosch (pe sos alexandriei) am avut surpriza pretului de 1200 ron.

                                Deci in concluzie asteptam cu drag numere de telefon sau locatii pentru cumpararea celor negre(bosch) din bucuresti.

                                Va multumesc anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF