Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

scurgere de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scurgere de motorina

    am si eu o problema , de cind s-au inceput frigurile , adica temperatura mai joasa de 5 grade , se scurge motorina (in poza se vede ) asta citeva min. adica pina se incalzeste putin...


    cum se poate de inlaturat scurgerea si daca e posibil sa fac asta singur?

    va multumesk anticipat .
    Attached Files

  • #2
    Si eu am avut aceeasi problema si am fost cu pompa de inalta presiune la pompe la bosch,au revizionato si acum e ok.Adica au schimbat toate garniturile din ea.Mie imi pierdea cand o porneam dimineata si pierdea motorina cateva minute cat se incalzea motorul,apoi se oprea.Acum e ok si am facut de atunci cam 50.000 km.M-a costat 200 euro.Avand in vedere ca una noua e undeva la 700euro din cate am inteles.
    Last edited by NT-21-TIB; 11-05-2011, 00:30 AM.

    Comment


    • #3
      NT-21-TIB
      da , este diferenta dintre 200 si 700
      asa si la mine deabia acum citeva zile in urma a aparut problema , cind sau inceput temperaturile astea mai joase.. si tot asa se manifesta pina cind se inclazeste putin motorul, apoi nu mai sunt scurgeri...

      Comment


      • #4
        Si eu mi-am facut treaba asta anul trecut, adica schimbat toate oringurile de la pompa, cam 100 de euro a costat toata treaba. La mine curgea binisor dimineata, pana cand a ajuns sa se dezamorseze, incat nu mai pornea.

        Comment


        • #5
          Salut. Pana ajungi la service, pune cheia si incearca sa strangi , cu simt, fiecare conducta de inalta presiune in parte, atat la iesire din pompa cat si la intrare in injectoare. Poate scutesti niste bani... Bafta

          Comment


          • #6
            Originally posted by alex.marian View Post
            Salut. Pana ajungi la service, pune cheia si incearca sa strangi , cu simt, fiecare conducta de inalta presiune in parte, atat la iesire din pompa cat si la intrare in injectoare. Poate scutesti niste bani... Bafta
            Domnilor, cum se numeste piesa aia incercuita?
            Si la mine curge intr-o veselie motorina de sub ea pentru ca e desfacuta din surburi. Partea proasta e ca mi s-a mancat filetul la unul dintre suruburi si trebuie refacut pentru alt surub mai mare. Totusi aia o fii pompa de inalte?
            Multumesc!

            Comment


            • #7
              Da e pompa de inalte...si vad ca pica la toate masinile, nu numai mie

              La mine curge motorina ca la robinet, mai exact curge in partea unde iasa returul, am incercat sa strang alea 2 suruburi dar sunt urat puse si nu ai pozitie deloc. Acuma ma duc sa dau comanda de garnituri si le schimb singur, partea cea mai grea e sa dai pompa jos si sa o pui la loc.

              Comment


              • #8
                Atentie ! Nu e o treaba simpla sa dai pompa jos, trebue pus motorul la semne, ai nevoe de cunostinte avansate de mecanica pt acest lucru, altfel risti sa.i dereglezi ordinea de functionare a motorului, in cazul in care se mirca doar putin. Mai e posibil sa.i dereglezi avansul si sa nu.ti mai traga sau sa consume prea mult. Ordinea de functionare este 1-3-4-2, pistonul 1 e la volanta. Dupa ce aduci motorul la semne, scoti pompa si cand o montezi o bagi in aceeas pozitie. Eu te sfatuiesc, sa remediezi defectiunea fara sa dai pompa jos. Bafta.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alex.marian View Post
                  Atentie ! Nu e o treaba simpla sa dai pompa jos, trebue pus motorul la semne, ai nevoe de cunostinte avansate de mecanica pt acest lucru, altfel risti sa.i dereglezi ordinea de functionare a motorului, in cazul in care se mirca doar putin. Mai e posibil sa.i dereglezi avansul si sa nu.ti mai traga sau sa consume prea mult. Ordinea de functionare este 1-3-4-2, pistonul 1 e la volanta. Dupa ce aduci motorul la semne, scoti pompa si cand o montezi o bagi in aceeas pozitie. Eu te sfatuiesc, sa remediezi defectiunea fara sa dai pompa jos. Bafta.
                  Daca nu cumva gresesc,tu vorbesti despre pompa de injectie care este altceva.
                  CL 99 BAN W211 E270cdi

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alex.marian View Post
                    Atentie ! Nu e o treaba simpla sa dai pompa jos, trebue pus motorul la semne, ai nevoe de cunostinte avansate de mecanica pt acest lucru, altfel risti sa.i dereglezi ordinea de functionare a motorului, in cazul in care se mirca doar putin. Mai e posibil sa.i dereglezi avansul si sa nu.ti mai traga sau sa consume prea mult. Ordinea de functionare este 1-3-4-2, pistonul 1 e la volanta. Dupa ce aduci motorul la semne, scoti pompa si cand o montezi o bagi in aceeas pozitie. Eu te sfatuiesc, sa remediezi defectiunea fara sa dai pompa jos. Bafta.
                    La motoarele CDI este pompa de inalta presiune.Nu trebuie pusa la punct.Nu e ca la dieselurile mai vechi , D sau TD ,care au pompa in linie , sau rotativa , cu elementi de presiune pentru fiecare injector.

                    Comment


                    • #11
                      nu vreau sa dau lecti de mecanica, dar din umilele mele cunostinte de mecanica acumulate in urma a catorva ani de mecanica de specialitate: reconditionari motoare , transmisi s.a.m.d. , pumpa de inalta presiune este una si aceeasi cu pompa de injectie ! Sistemul de alimentare are 2 pompe : pompa alimentare(pompa de joasa presiune) pompa injectie (pompa de inalta presiune) . Rezervor, conducte de joasa presiune, popa alimentare, filtru, pompa ijectie, conducte de inalta presiune, injectoare.

                      ai dreptate colegu grigorean, asta este un avantaj.
                      Last edited by Luxian; 11-08-2011, 11:00 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alex.marian;21***7
                        nu vreau sa dau lecti de mecanica, dar din umilele mele cunostinte de mecanica acumulate in urma a catorva ani de mecanica de specialitate: reconditionari motoare , transmisi s.a.m.d. , pumpa de inalta presiune este una si aceeasi cu pompa de injectie ! Sistemul de alimentare are 2 pompe : pompa alimentare(pompa de joasa presiune) pompa injectie (pompa de inalta presiune) . Rezervor, conducte de joasa presiune, popa alimentare, filtru, pompa ijectie, conducte de inalta presiune, injectoare.
                        Ca sa poti da lectii de mecanica trebuie sa inveti intai.Pompa de inalta nu este acelasi lucru cu pompa de injectie.Nici eu nu m-am nascut invatat,dar am avut norocul sa citesc inaintea ta deoarece imi place sa cunosc masina pe care o posed.Sistemul de alimentare la dieselul clasic e cel despre care pomenesti tu.La cdi este altfel,functiile pompei de injectie fiind preluate de alte componente,de aici si diferenta.
                        CL 99 BAN W211 E270cdi

                        Comment


                        • #13
                          La CDI pompa de inalta presiune = pompa de injectie.
                          A6110700501 incepand din 2000.
                          Polemica nu-si are rostul...
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            ms mult de sugestie

                            Comment


                            • #15
                              Am un ochois din 96 motor simplu,fara turbo.in bord e apris edc-ul,mai ales de cand a venit timpul rece pierde foarte multa motorina,in special dimineata si porneste la a 3-a,a 4-a cheie,iar puterea si-o dezvolta in timp,ca o dacie pe gaz.de mentionat ca are momente cand pierde si cand nu pierde motorina,la fel si cu edc-ul...ba e aprins,ba nu e aprins.sa fie garniturile de la pompa de injectie sau sa fie pompa in sine?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF