Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W210 porneste foarte greu cand e motorul cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 porneste foarte greu cand e motorul cald

    Va salut
    Detin un e200 2,2 cdi fab luna a6-a '99
    Motorul porneste foarte bine cand e rece, apoi daca se incalzeste la 30-40 de grade nu mai vrea sa porneasca decat daca dau la automat vreo 20 de secunde sper sa nu se arda electromotorul.
    Am citit cateva din topicurile deschise anterior si nu am gasit nimic care sa ma ajute
    Am incercat o treaba si a mers, mai exact am racit cu apa pompa de inalte aceea in forma de steluta cu 3 colturi aflata in fata chiuloasei catre radiator si masina a pornit bine. si acum umblu cu un bidon de apa si decate ori e motorul cald si trebuie sa plec stau 2 minute si picur pe pompa de inalte sa-i scad temperatura.
    Este cumva posibil ca sa nu mai faca presiunea necesara cand se dilata piesele din pompa si atunci implicit sa nu porneasca masina?

    Oricum ceea ce se intampla este jenant si ca sa fie meniul complet mai nou cand ii dau kickdown sau plec mai in forta apare si minunea cu EPC si imi opreste si motorul si bineinteles trebuie sa racesc din nou pompa.

    sunt disperat ca vine iarna si masina mea nu merge si am ramas si fara bani caci tocmai am reconditionat caseta de directie.
    Am cumparat masina de aproximativ o saptamana ( mama ei de masina daca 2 ore cat am probat-o cu ala a facut vreo figura) ei cum am ajuns acasa m-a lasat caseta de directie, am reconditionat-o si acum nu mai porneste doamne imi vine sa-i dau foc intre blocuri deci sunt disperat

    Daca printre utilizatorii acestui forum se afla persoane binevoitoare care au vreo pompa ramasa pe care sa o probez ca sa fiu sigur ca nu arunc banii pe fereastra, astept raspunsurile voastre.
    Mentionez ca sunt din Brasov si sunt dispus sa ma deplasez si in alt judet inainte de a face o investitie care de care nu sunt sigur ca imi va rezolva problema.
    cu stima
    pot fi contacta si telefonic la numarul de telefon 0761650665.
    Last edited by namnimik; 10-30-2011, 18:59 PM.

  • #2
    Buna am eu o pompa de inalta la 400lei , dar mai intai verifica injectoare senzori ax came ,volanta si temperatura
    Last edited by Luxian; 10-31-2011, 12:13 PM. Reason: nu are rost să citezi mesajul dinainte

    Comment


    • #3
      salut. Mai mult ca sigur e dus capul hidraulic la pompa de injectie. Ai avut dreptate, la cald din cauza uzuri nu mai face presiune. Duo la un meserias bun si ti.o rezolva. Bafta.

      Comment


      • #4
        am ajuns astazi si la un servis dedicat pompe si injectii si am facut mai multe teste printre care am testat regulatorul de presiune din capatul rampei, injectoarele si am facut si un test de injectoare si a iesit totul ok apoi am facut un tester si am verificat presiunea in rampa (test facut cu un regulator de retur orb ca sa nu fie niciun dubiu) si pompa mea de inalte baga 300-340 de bari in loc de 1000 bari cat ar trebui.


        @ovidiu accord lasa-mi un numar de telefon la care sa te pot contacta. multumesc

        Comment


        • #5
          Azi am fost la un service si dupa ce mi-au efectuat toate testele retur injectoare, regulator presiune in rampa s-a constat ca pompa mea baga in jur de 300 de bari si normal ar fi undeva in jur de 1000 dupa spusele celor de la service
          toate testele m-au costat 60 de lei cu tot cu diagnoza.
          Multumesc totodata utilizatorului ovidiu accord cu care am luat legatura si a fost dispus sa ma ajute cu pompa de inalte si promit sa va tin la curent daca s-a rezolvat problema sau ce dificultati mai apar

          Comment


          • #6
            Exact cum am spus: e dus capul hidraulic la pompa de injectie!

            Comment


            • #7
              Am primit pompa, am inlocuit-o si acum masina porneste si la rece si la cald.
              Sunt fericit
              Sper ca toti care aveti nevoie de piese sa dati peste oameni precum ovidiu care mi-a trimis pompa sa o probez mai intai dupa care sa o platesc daca functioneaza si pe langa asta si la un pret decent.
              Felicitari acestei comunitati.

              @ ovidiu ramane valabil esti binevenit oricand la Brasov.

              Comment


              • #8
                Originally posted by namnimik View Post
                Am primit pompa, am inlocuit-o si acum masina porneste si la rece si la cald.
                Sunt fericit
                Sper ca toti care aveti nevoie de piese sa dati peste oameni precum ovidiu care mi-a trimis pompa sa o probez mai intai dupa care sa o platesc daca functioneaza si pe langa asta si la un pret decent.
                Felicitari acestei comunitati.

                @ ovidiu ramane valabil esti binevenit oricand la Brasov.
                Multumesc, o sa trec pe la tine la vara in concediu, ma bucur ca ai rezolvat si poti apela la mine oricand, o zi buna.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF