Salut.
Azi mi s-a intamplat ceva la care nu ma asteptam de la un Mercedes...
Am bagat cheia in contact. Cand am ajuns cu ea in pozitia 2, a pornit semnalul stanga. Am crezut ca l-am uitat cand am parcat dimineata masina si nu am dat importanta. Am pornit motorul si am actionat maneta de semnal catre dreapta sa opresc semnalul. Dar maneta era pe mijloc. Am incercat semnal dreapta si merge. In pozitia central sau stanga, nu conteaza care, masina semnalizeaza fara oprire (stanga)... Am mai incercat sa misc maneta in fata si in spate, pentru 2 sau 3 secunde isi revenise, dar degeaba. Nu am avut ce face si a trebuit sa conduc cu avariile pana acasa. Am mai incercat vreo jumatate de ora diferite miscari care mai de care mai ninja cu maneta aia dar nimic...Stie cineva de ce nu se opreste semnalul in conditiile in care maneta nu mai are contact fizic cu lamela respectiva din interior (adica e pe pozitia centru)? Sau blocul ala de semnal nu e pe baza de contacte ca la alte masini? Parca vad ca trebuie sa cumpar tot ansamblul. Si asta n-ar fi nimic, dar am auzit ca trebuie sa dau jos volan, cu airbag, cu matele de acolo, dupa care mai trebuie sa resetez si erorile din computer...
Ceva idei?
Azi mi s-a intamplat ceva la care nu ma asteptam de la un Mercedes...
Am bagat cheia in contact. Cand am ajuns cu ea in pozitia 2, a pornit semnalul stanga. Am crezut ca l-am uitat cand am parcat dimineata masina si nu am dat importanta. Am pornit motorul si am actionat maneta de semnal catre dreapta sa opresc semnalul. Dar maneta era pe mijloc. Am incercat semnal dreapta si merge. In pozitia central sau stanga, nu conteaza care, masina semnalizeaza fara oprire (stanga)... Am mai incercat sa misc maneta in fata si in spate, pentru 2 sau 3 secunde isi revenise, dar degeaba. Nu am avut ce face si a trebuit sa conduc cu avariile pana acasa. Am mai incercat vreo jumatate de ora diferite miscari care mai de care mai ninja cu maneta aia dar nimic...Stie cineva de ce nu se opreste semnalul in conditiile in care maneta nu mai are contact fizic cu lamela respectiva din interior (adica e pe pozitia centru)? Sau blocul ala de semnal nu e pe baza de contacte ca la alte masini? Parca vad ca trebuie sa cumpar tot ansamblul. Si asta n-ar fi nimic, dar am auzit ca trebuie sa dau jos volan, cu airbag, cu matele de acolo, dupa care mai trebuie sa resetez si erorile din computer...
Ceva idei?
Comment