Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Semnalizarea Nu Se Mai Opreste!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Semnalizarea Nu Se Mai Opreste!!!!

    Salut.
    Azi mi s-a intamplat ceva la care nu ma asteptam de la un Mercedes...
    Am bagat cheia in contact. Cand am ajuns cu ea in pozitia 2, a pornit semnalul stanga. Am crezut ca l-am uitat cand am parcat dimineata masina si nu am dat importanta. Am pornit motorul si am actionat maneta de semnal catre dreapta sa opresc semnalul. Dar maneta era pe mijloc. Am incercat semnal dreapta si merge. In pozitia central sau stanga, nu conteaza care, masina semnalizeaza fara oprire (stanga)... Am mai incercat sa misc maneta in fata si in spate, pentru 2 sau 3 secunde isi revenise, dar degeaba. Nu am avut ce face si a trebuit sa conduc cu avariile pana acasa. Am mai incercat vreo jumatate de ora diferite miscari care mai de care mai ninja cu maneta aia dar nimic...Stie cineva de ce nu se opreste semnalul in conditiile in care maneta nu mai are contact fizic cu lamela respectiva din interior (adica e pe pozitia centru)? Sau blocul ala de semnal nu e pe baza de contacte ca la alte masini? Parca vad ca trebuie sa cumpar tot ansamblul. Si asta n-ar fi nimic, dar am auzit ca trebuie sa dau jos volan, cu airbag, cu matele de acolo, dupa care mai trebuie sa resetez si erorile din computer...
    Ceva idei?

  • #2
    Eu am patit asta cu un W210_E220CDI, si am ajuns la concluzia ca maneta de la schimbator sa defectat, asha ca de nervi am tras de maneta (manerul negru) spre exterior si si-a revenit subit.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      Am patit si eu la un E Klass W 210 din 2001 la fel ca tine, nu se mai oprea din semnalizare. Am fost la service cu ea si raspuns simplu BLOCUL SEMNALIZARE DEFECT. Dupa ce l-am schimbat VICTORIE , am scapat de 3.300.000 lei, ca atat a costat nou. Cumpara unul nou nu te juca cu S.H.

      UN ELECTICIAN BUN TI-L DA JOS SI IL MONTEAZA PE CEL BUN IN MAXIM 30 MINUTE. Nu trebuie sa resetezi absolut nimic dupa inlocuire .
      Last edited by Danny_bb; 03-28-2008, 22:07 PM.

      Comment


      • #4
        Salut donrafael.
        Am fost astazi la un electrician auto sa investighez problema si intr-adevar trebuie schimbat blocul de semnalizare. Poti sa-mi spui daca pe al tau l-ai luat de la reprezentanta Mercedes? Sau este de producator? La un magazin de profil unul de producator costa 450 lei. Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa unul de origine.
        A, si inca o intrebare: chiar nu trebuie resetat computerul de bord? Asta inseamna ca nu ai deconectat bateria cand ai schimbat blocul. Am inteles ca apar niste erori din cauza airbagului.
        Merci.

        Comment


        • #5
          L-am luat de la un magazin de piese auto la pretul zis adica 330 lei.,nicidecum de la reprezentanta ca aia cred ca te rup la pret. Si nu am deconectat nici o baterie, nu am resetat absolut nimic.

          Comment


          • #6
            Este indicat sa desfaci bornele de pe baterie pt a evita orice neplacere. O fi asa complicat oare?

            Comment


            • #7
              Originally posted by florineasca View Post
              Este indicat sa desfaci bornele de pe baterie pt a evita orice neplacere. O fi asa complicat oare?
              Subscriu...io am facut prostia sa nu scot borna cand am desfacut volanul si dupa a trebuit sa ma duc sa imi reseteze eroarea de AirBag
              http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

              Comment


              • #8
                Salut Juve
                Merci de sfat. Presupun ca in afara de setarile de la cd player si radio nu se va reseta nimic, nu (de fapt nici pentru radio nu am cod daca cere...)? Nu am scaune si tetiere cu memorie sau alte chestii de genul asta, dar pe alt forum cineva a avut probleme cu geamurile electrice in sensul ca nu mai mergea modul auto.

                Comment


                • #9
                  Salut tuturor....eu nu prea obisnuiesc sa dau sfaturi pe clubmercedes dar cunosc foarte bine problemele lor. Indicat e sa scoti bornele inainte sa schimbi blocul de semnalizare si sa o lasi o jumatate de ora pentru ca exista riscul sa iasa airbag-ul. Stiu de la un prieten care a patito in Germania.
                  E 200 CDI, 2002 , W210 -> X
                  E 220 CDI, 2004 , W211 -> X
                  C 200 CDI, 2009 , w204 ->

                  Comment


                  • #10
                    Mai fratilor faceti cum credeti, dar eu nu am scos nici o borna , nu am avut nimic de resetat, nu am lasat-o jumatate de ora , nu mi-a sarit nici un air bag, deci eu v-am spus ceea ce mi-a facut electricianul eu stand langa el pe toata durata schimbarii blocului de semn. Si va spun sincer e un electrician foarte bun . Ca in ziua de azi tre sa te feresti de doctor , politie si MECANIC.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alinneata View Post
                      Salut Juve
                      Merci de sfat. Presupun ca in afara de setarile de la cd player si radio nu se va reseta nimic, nu (de fapt nici pentru radio nu am cod daca cere...)? Nu am scaune si tetiere cu memorie sau alte chestii de genul asta, dar pe alt forum cineva a avut probleme cu geamurile electrice in sensul ca nu mai mergea modul auto.
                      Daca ai radio original atunci mai mult ca sigur iti trebuie cod la el.

                      Comment


                      • #12
                        Gata, am schimbat semnalizarea.
                        Am deconectat bateria, sa fiu mai sigur.
                        Dupa reconectare au aparut ABS si BAS error care s-au rezolvat cu volat stanga maxim - volan dreapta maxim. Dupa acesta operatiune se sting becurile din bord dar raman erorile in computer (2 malfunctions). Dai restart la masina si gata, dispar
                        Radio-CD-ul este acum la decodare, se rezolva curand.
                        Cam atat.
                        Va salut.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF