Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci

    Comment


    • #92
      Nu vreau sa supar pe nimeni, dar bujiile sunt produse consumabile.Au limita de varsta cat si de uzura.Recomandarea inlocuirii lor la 5 ani/80 000km sau maxim 120 000 km, nu este un moft, este ceva normal si tine de buna functionare cat si de prevenirea ruperii lor pe viitor.
      Repet, este un sfat.Mai bine previi decat sa combati problema si sa ajungi in cel mai rau caz la rectificare.
      Nu mai mergeti pe ideea ca 'las ca mai tine', ca apoi se umfla factura.O bujie nefunctionala la motoare dupa anul 2000 si in special cele cu dpf nu face bine instalatiei de filtrare 'evacuare'.
      Bafta si km fara reparatii.

      Comment


      • #93
        Originally posted by sorinvuta View Post
        De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci
        + rupere in timpul operatiunii de scoatere (99% din cazuri).
        De acord si cu gmihai, insa daca se rupe una e complique.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #94
          Originally posted by sorinvuta View Post
          De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci
          Problema este sa se curete cat mai bine locasul bujiei daca a trecut peste 1 an sau 15000km de cand s-a umblt la ele ultima oara. Ideal ar fi o cheie dinamometrica. Interzis folosirea unui prelungitor pentru marirea cuplului.

          @Cutarescu
          Problema este, intradevar, extrem de complicata cand se ajunge aici.

          - Nu stiu unde se pot gasi spirale de 4mm cu L>= 12cm pentru prima gaura care trebuie cat mai centrata;
          - Nu am gasit un prelungitor cu cap patrat pentru fiecare dimensiune de extractor;
          - Practic, ar fi mai usor daca partea de manevra de tip tarod ar avea 4 brate pentru o mai buna echilibrare.
          Tot ansamblul - ax bormasina si axul extractorului trebuie sa fie cat mai bine centrat pe axul bujiei.
          Avand in vedere si spatiul disponibil ... !
          Last edited by epurare_coco; 02-23-2013, 09:27 AM.

          Comment


          • #95
            Sorinvuta se depune calamina pe varful bujiei si se gripeaza. Bujia este extrem de subtire cit un pix si se rupe foarte usur sub miezul electric si dupa aia se invarte in gol. Poate sa faca si scurt (asa sa intamplat la mine) si se arde o punte de la releu.

            Comment


            • #96
              Calamina de pe "varful" bujiei este izolatoare electric. De aceea da probleme. Asemanator cantitate prea mare de combustibil dar aceta este relativ bun conducator de electricitate.
              Problema inchistarii bujiilor rezulta din scurgeri si acumulare praf la exterior care, la temperatura mare a bujiei, se solidifica. Doar vagi urme de calamina cu reziduri de combustibil ajung pe zona de filet interior.
              De aceea, daca nu se desface " la mana relativ usor " trebuie lasata cu ceva solutie degripanta (cel mai bun este gazul lampant) 2 - 3 zile. Nu trebuie fortata desfacerea. Sa nu se ajunga la rupere.

              Comment


              • #97
                Daca va tremura mana, confectionati inele de centrare de minim 1 cm grosime si diametru interior in functie de spiral si tarod. Conditia este sa aveti pe cineva care sa le faca la strung. Bafta.

                Comment


                • #98
                  Le-am schimbat toate azi dimineata,am avut ceva timp liber si am sarit pe ele,motorul a fost rece in timpul operatiunii,s-au desfacut destul de usor,nu cred ca au fost stranse foarte tare la ultima schimbare,am pus NGK pentru ca Bosch nu am prea avut de unde sa cumpar in fine(de strans le-am strans destul de usor cu o cheie simpla tubulara,nu cu dinamometrica),parca porneste un pic mai bine masina acum,oricum ce e drept este ca mi-am facut damblaua

                  Ca si concluzie nu recomand nimanui caruia nu e dispus sa isi asume riscul ma frate le schimb eu dar daca se rupe vreuna ma descurc vad cum unde ma orientez mai departe sa scot pe aia rupta din chiulasa ,pentru ca am impresia ca difera foarte mult de la motor la motor,conteaza cred si cand au fost schimbate ultima oara,conteaza cred si calitatea celor vechi si poate inca zeci de factori...In fine eu am reusit sa le schimb si asta conteaza

                  Comment


                  • #99
                    Acuma, ca ati invatat lectia mecanica, trebuie sa retineti pe viitor:
                    - chiar daca merge bine motorul, macar o data pe an desfaceti-le si puneti-le la loc;
                    - NU INCERCATI CU MOTORUL CALD. De aceea se rup bujiile;
                    - daca nu merge "la mana" de prima oara, ajutati-le cu degripant, asteaptati, incearcati din nou mai tarziu.

                    Comment


                    • Buna ziua! Pot sa va ajut cu un sfat inainte sa schimbati bujiile lasati moyorul sa mearga catrva minute sa se incalzeasca si apoi schimbati bujiile eu asa am facut la ml ul meu si a functionat am schimbat 3 mecanicul super de treaba. Merita incercat. Va multumesc

                      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Salut colegii vreau sa impartasesc o experienta în legatura cu bujia rupta
                        Am avut o buje rupta dar numai cuiul adica volfram sau cum se spune. A ramas in chiulasa
                        Si nu am facut nimic am lasat asa fara nimic am umblat asa si acum cateva zile. Grazie compresiei a iesit singur
                        Am avut la dispzitie alta bujie am pus-o Job done

                        Sent from my E6533 using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF