Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujie rupta in chiuloasa W210 2.2 CDI an 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci

    Comment


    • #92
      Nu vreau sa supar pe nimeni, dar bujiile sunt produse consumabile.Au limita de varsta cat si de uzura.Recomandarea inlocuirii lor la 5 ani/80 000km sau maxim 120 000 km, nu este un moft, este ceva normal si tine de buna functionare cat si de prevenirea ruperii lor pe viitor.
      Repet, este un sfat.Mai bine previi decat sa combati problema si sa ajungi in cel mai rau caz la rectificare.
      Nu mai mergeti pe ideea ca 'las ca mai tine', ca apoi se umfla factura.O bujie nefunctionala la motoare dupa anul 2000 si in special cele cu dpf nu face bine instalatiei de filtrare 'evacuare'.
      Bafta si km fara reparatii.

      Comment


      • #93
        Originally posted by sorinvuta View Post
        De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci
        + rupere in timpul operatiunii de scoatere (99% din cazuri).
        De acord si cu gmihai, insa daca se rupe una e complique.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #94
          Originally posted by sorinvuta View Post
          De scos in sensul daca sunt rupte ma gandesc nu?la asta te referi?O sa intreb si la Reprezentanta si la un garaj in zona cat ar costa schimbul bujiilor.Merci
          Problema este sa se curete cat mai bine locasul bujiei daca a trecut peste 1 an sau 15000km de cand s-a umblt la ele ultima oara. Ideal ar fi o cheie dinamometrica. Interzis folosirea unui prelungitor pentru marirea cuplului.

          @Cutarescu
          Problema este, intradevar, extrem de complicata cand se ajunge aici.

          - Nu stiu unde se pot gasi spirale de 4mm cu L>= 12cm pentru prima gaura care trebuie cat mai centrata;
          - Nu am gasit un prelungitor cu cap patrat pentru fiecare dimensiune de extractor;
          - Practic, ar fi mai usor daca partea de manevra de tip tarod ar avea 4 brate pentru o mai buna echilibrare.
          Tot ansamblul - ax bormasina si axul extractorului trebuie sa fie cat mai bine centrat pe axul bujiei.
          Avand in vedere si spatiul disponibil ... !
          Last edited by epurare_coco; 02-23-2013, 09:27 AM.

          Comment


          • #95
            Sorinvuta se depune calamina pe varful bujiei si se gripeaza. Bujia este extrem de subtire cit un pix si se rupe foarte usur sub miezul electric si dupa aia se invarte in gol. Poate sa faca si scurt (asa sa intamplat la mine) si se arde o punte de la releu.

            Comment


            • #96
              Calamina de pe "varful" bujiei este izolatoare electric. De aceea da probleme. Asemanator cantitate prea mare de combustibil dar aceta este relativ bun conducator de electricitate.
              Problema inchistarii bujiilor rezulta din scurgeri si acumulare praf la exterior care, la temperatura mare a bujiei, se solidifica. Doar vagi urme de calamina cu reziduri de combustibil ajung pe zona de filet interior.
              De aceea, daca nu se desface " la mana relativ usor " trebuie lasata cu ceva solutie degripanta (cel mai bun este gazul lampant) 2 - 3 zile. Nu trebuie fortata desfacerea. Sa nu se ajunga la rupere.

              Comment


              • #97
                Daca va tremura mana, confectionati inele de centrare de minim 1 cm grosime si diametru interior in functie de spiral si tarod. Conditia este sa aveti pe cineva care sa le faca la strung. Bafta.

                Comment


                • #98
                  Le-am schimbat toate azi dimineata,am avut ceva timp liber si am sarit pe ele,motorul a fost rece in timpul operatiunii,s-au desfacut destul de usor,nu cred ca au fost stranse foarte tare la ultima schimbare,am pus NGK pentru ca Bosch nu am prea avut de unde sa cumpar in fine(de strans le-am strans destul de usor cu o cheie simpla tubulara,nu cu dinamometrica),parca porneste un pic mai bine masina acum,oricum ce e drept este ca mi-am facut damblaua

                  Ca si concluzie nu recomand nimanui caruia nu e dispus sa isi asume riscul ma frate le schimb eu dar daca se rupe vreuna ma descurc vad cum unde ma orientez mai departe sa scot pe aia rupta din chiulasa ,pentru ca am impresia ca difera foarte mult de la motor la motor,conteaza cred si cand au fost schimbate ultima oara,conteaza cred si calitatea celor vechi si poate inca zeci de factori...In fine eu am reusit sa le schimb si asta conteaza

                  Comment


                  • #99
                    Acuma, ca ati invatat lectia mecanica, trebuie sa retineti pe viitor:
                    - chiar daca merge bine motorul, macar o data pe an desfaceti-le si puneti-le la loc;
                    - NU INCERCATI CU MOTORUL CALD. De aceea se rup bujiile;
                    - daca nu merge "la mana" de prima oara, ajutati-le cu degripant, asteaptati, incearcati din nou mai tarziu.

                    Comment


                    • Buna ziua! Pot sa va ajut cu un sfat inainte sa schimbati bujiile lasati moyorul sa mearga catrva minute sa se incalzeasca si apoi schimbati bujiile eu asa am facut la ml ul meu si a functionat am schimbat 3 mecanicul super de treaba. Merita incercat. Va multumesc

                      Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Salut colegii vreau sa impartasesc o experienta în legatura cu bujia rupta
                        Am avut o buje rupta dar numai cuiul adica volfram sau cum se spune. A ramas in chiulasa
                        Si nu am facut nimic am lasat asa fara nimic am umblat asa si acum cateva zile. Grazie compresiei a iesit singur
                        Am avut la dispzitie alta bujie am pus-o Job done

                        Sent from my E6533 using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF