Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

modul S sau C?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • modul S sau C?

    Bun gasit tuturor!

    Domnilor, am un mercedes E w211,clasic din 2008, in manualul de utilizare descarcat de pe acest site scrie ca modul normal de mers al masinii este S (sport, cred), dar eu stiam ca acest mod este cel agresiv.

    In schimb, am observat ca modul C(confort) este mai agresiv, raspunde la acceleratie mai repede etc.

    Care este adevarul?

    Multumesc anticipat!
    Last edited by Luxian; 09-12-2011, 21:27 PM.

  • #2
    S cred ca inseamna STANDARD nu SPORT. Deci, acela este modul normal de mers...daca asa scrie si in carte...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      S - Standard, Sport, Summer
      C - Confort

      Din câte știu eu modul C este urmașul lui W (winter), care era cel mai economic și limita puterea pentru a nu patina iarna.

      Nu știu de ce la tine C-ul este cel mai agresiv.
      ...

      Comment


      • #4
        Deci primele modele de w211 aveau S-standard(care schimba 1,2,3,4,5) si W-winter (care schimba 2,3,4,5 si la turatii mai joase pt cuplu mai slab).
        Ulterior s-au transformat S in C-comfort sau cruise si W in S-snow.
        Deci S a devenit C si W a devenit S.
        O sa gasiti aceste modificari si la w203.

        Comment


        • #5
          S-standard
          C-confort(fostul W-winter)
          Cu siguranta aceasta este varianta corecta.Daca verificati cu STAR-ul o sa vedeti ca in modul C masina pleaca cu treapta 2 de pe loc pentru a limita derapajul pe zapada/gheata. Senzatia de agresivitate e posibil sa vina datorita faptului ca vitezele sunt schimbate la turatie mai mica, astfel ca in momentul in care mergi constant cu 3000 rpm si apesi acceleratia cutia retrogradeaza o treapta.

          Comment


          • #6
            Cred ca S=sport, iar C=confort. La mine, chiar daca o dau pe S si opresc motoru, cand il repornesc, porneste mereu pe C. Iar pe S se simte clar diferenta la schimbarile de trepte(se fac la turatie mai mare), iar pedala de acceleratie e mai sensibila.
            16'' C350e
            16" 911 Carrera
            15" S350 Cdi

            Comment


            • #7
              La mine,

              in S schimba mai greu,la turatie mai mare,

              iar la C este mai sensibilamschimba mai repede.
              Acum merg in modul S,e mai calma,desi cred ca consuma mai mult asa...

              Comment


              • #8
                Din manual pentru w211:
                S= SPORT
                C= CONFORT
                Din experienta:
                S-ul schimba vitezele mai tarziu si parca si pedala de acceleratie simte mai repede miscarile, recomandat pentru un condus mai agresiv, iar C-ul pleaca de pe loc cu viteza a doua, schimbarile de viteza se fac lin, recomandat iarna pe zapada si in restu anului cand vrei sa te bucuri de un drum lin
                W211- 220 cdi

                Comment


                • #9
                  Fratilor 1000 de pareri si tot nu vine cineva cu o concluzie. Este clar ca C - Confort si S - Standard. Daca ar fi S - Sport de ce atunci cand esti pe C - pleaca cu viteza a doua pentru a mai folositor pe ploaie, noroi, zapada etc... Normal daca si C - era normal si S - era sport atunci erau la fel numai ca pe S - schimba la alte turatii atunci se putea spune de SPORT. Si chestia ca pe S- schimba la turatii mai mari este o parere a cuiva care nu si-a dat seama ca in functie de cat calci acceleratia de mult atat se duce in turatie. Numai bine si sper sa fi fost destul de explicit.
                  Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

                  Comment


                  • #10
                    Domnul vizureanu... My bad. Citisem in urma cu ceva timp manualul si imi ramasese tiparit in minte sport. Dovada e atasata mai jos. Cred ca nu mai e nimic de explicat.
                    Attached Files
                    W211- 220 cdi

                    Comment


                    • #11
                      Dar nu e adevarata faza cu plecatul cu treapta 2 ! In ambele moduri, masina pleaca in treapta 1 (eu conduc pe manual si cum plec de pe loc, dau impuls - si imi apare treapta 1, fara sa retrogradeze). Nu are cum sa plece de pe loc cu a doua, si asa e lunga treapta 1. Modul S este recomandat pentru cei care conduc in D. Modul C este bun pentru cei care merg pe manual si vor sa fie lasati in pace mai mult de cutie. De ex, in treapta 4, daca vreau sa simt cuplu la 2000 rpm, pot face asta doar in C. Daca calc blana (chiar si lent) in S, o schimba pe a treia de voie.
                      Modul C este pentru Cunoscatori ! S nu stiu de la ce vine

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by E200CDI View Post
                        Dar nu e adevarata faza cu plecatul cu treapta 2 ! In ambele moduri, masina pleaca in treapta 1 (eu conduc pe manual si cum plec de pe loc, dau impuls - si imi apare treapta 1, fara sa retrogradeze). Nu are cum sa plece de pe loc cu a doua, si asa e lunga treapta 1. Modul S este recomandat pentru cei care conduc in D. Modul C este bun pentru cei care merg pe manual si vor sa fie lasati in pace mai mult de cutie. De ex, in treapta 4, daca vreau sa simt cuplu la 2000 rpm, pot face asta doar in C. Daca calc blana (chiar si lent) in S, o schimba pe a treia de voie.
                        Modul C este pentru Cunoscatori ! S nu stiu de la ce vine
                        Hai sa nu facem misto unii de altii, zice colegul mai sus:

                        C = Comfort tradus in romana pentru Cunoscatori
                        S =??? Stupizi poate si e pentru aia care nu stiu sa conduca cu cutie automata, probabil cei fara permis, chiar mai rau pentru cei ce nu au condus niciodata.
                        Daca ne dam toti cu parerea aiurea pe aici va iesi o varza din care trebuie sa citesti 10 pagini sa intelegi ceva... Ar trebui sa nu mai raspundem asa numai ca ni se pare... trbuie date... Ca a pus colegul mai sus eu nu mai pun. Dar tinand cont ca manualul de utilizare nu descrie descriu eu functionarea cutiei mele:7 Gtronic cu C/S/M
                        C Comfort
                        S Standard/Sport
                        M Manual

                        Pot sa descriu mersul asa:

                        C porneste cu a 2-a si daca simte ca e greu da pe loc a 1-a, mersul este lin, cu accelerare constanta schimba la maxim 2000 de ture si ce e cel mai important ca ajunge in a 7-a foarte repede (pe distante scurte si fara sa simti absolut nimic, pe la 80 km/h e in a 7-a)
                        In cazul unei accelerari mai agresive de pe loc pot sa zic ca raspunde la fel ca pe S si functioneaza tot ca pe S pana in momentul in care revin la mers normal.
                        In cazul unei accelerari agresive pana la punctul de kick down fara sa apese acceleratia ''butonul'' de kick, cutia retrogradeaza in general doar o treapta. La deal duce cu a 7-a, de ex la 100 km/h pot urca cam orice panta la 1400-1600 de ture fara a schimba a 6-a, daca mai apas putin acceleratia da a 6-a si continua lin la 2000-2200 rpm.
                        Pe mers drept la 100 km/h merge in jur la 1400 rpm (+/- 100 rpm in fct de drum si incarcatura).
                        S porneste intotdeauna cu a 1-a, la accelerare lina raspunde exact ca C dar daca apesi acceleratia mai tare urca pana la 3500-4000 si astfel poti sti exact cand schimba cutia. La deal sta pregatita intotdeauna pe la 2000-2200 rpm si la fel si pe drum drept la 100 km/h sta in a 6-a rareori da a 7-a daca stau numai cat sa ating acceleratia.
                        In cazul in care apas kick-ul in mers: de ex la 100 km/h cutia schimba direct din a 7-a spre ex pana pe la a 3-a unde merge spre 4000 rpm. Deci fata de C cutia sare multe trepte de-o data.
                        M este fara nici o discutie Manual dar totusi cutia schimba la un moment dat in jos daca franezi nu poti ramane in treapta ridicata la 10 km/h schimba pana la 1-a.
                        Consumul, daca conduci la fel pe S este mai mare cu circa 1 litru la 100 de km. Dar poti merge si lejer si diferenta e insesizabila. Pe C parca masina are mai putini cai sau nu stiu cel putin la mine cand e pe C conduc mai linistit si pot depasi deseori 120-140km/h fara sa sesizeze detectorul de pe scaunul din dreapta, pe cand daca sunt pe S sunt atentionat inainte sa ma uit pe bord, ca am 100-120 km/h
                        Last edited by Dj Sky; 09-19-2011, 19:34 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF