Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme faza scurta xenon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme faza scurta xenon

    De cand am cumparat masina, in 2007, am observat in comparatie cu cea de dinainte,skoda oktavia sport(la care aveam si xenoane), ca faza scurta nu focaliza lumina ci parca o arunca imprastiat.

    La Skoda care dupa un mic accident la fel ca la mercedes nu mai era focalizata lumina intr-un fascicul ci parca sarise becu de la locul lui (sau daca tine cineva minte cu lanternele acelea de inox cu reglaj la bec de unde faceai un cerc mare sau focalizai intr-un punc).
    La farul de mercedes nu stiu sistemul de dinauntru ca nu am desfacut sau nu am am vazut desfacut sa imi dau seama.
    Presupun ca si la Skoda este acelasi sistem, dar nu m-a preocupat.Cel putin la Mercedes ma intereseaza pt ca noaptea intre faza mea scurta - XENON si faza scurta de la cealalta masina Audi - bec clasic nu mi se pare o diferenta foarte mare si cred ca diferenta ar trebui sa fie foarte mare.

    Bineinteles ca faza scurta parca era fulger(ca intensitate)- inainte de accident - si sa nu mai spun ce focalizare avea.
    Un electrician mi-a spus ca e de la bec trebuie schimbat, ca dupa nu stiu cate ore isi pierde din calitate.
    Ok, l-as crede dar ce treaba are intensitatea luminoasa cu focalizarea?

    Poate ma ajuta cineva care a avut aceeasi problema sau a rezolvat problema!

  • #2
    Schimba becurile si apoi fa o comparatie. Am la fel w211 si aveam aceeasi problema parca nu aveam lumini deloc cu toate ca becurile pareau in regula. Am schimbat si e mult mai bine. toate bune
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Originally posted by valentinion View Post
      Schimba becurile si apoi fa o comparatie. Am la fel w211 si aveam aceeasi problema parca nu aveam lumini deloc cu toate ca becurile pareau in regula. Am schimbat si e mult mai bine. toate bune
      Cum as putea compara daca le schimb pe amandoua?
      Daca le schimb si nu vad mare lucru inseamna ca am dat bani pe becuri degeaba, poate si manopera ca nu am mai schimbat bec-xenon.
      Si ce ii spun electricianului ia-ti becurile inapoi , ca pt putina diferenta nu iti dau banii pe becuri + manopera si mai pune-le si inapoi !?
      Daca ar fi de la becuri nu as regreta , dar cum pot fi sigur ca nu arunc banii pt ca nu cred ca un bec-xenon costa cat unul de dacie .
      Cum se zice fac devizul si dupa iau decizia.

      Sper ca imi intelegi nedumerirea nu vorbim de o bere.


      Eu nu cred ca ar fi de la bec pentru ca nu becul face focalizarea ci alt element din far - o oglinda presupun.
      Poate becul nu este asezat unde trebuie , parca ar fi sarit de la locul lui in asa fel inchit oglinda sa nu fie folosita 100%.

      Nu am chef sa desfac un far ca sa inteleg cum functioneaza, pt ca trebuie sa dai si bara jos pt a da farul jos si al desface.
      Problema cred ca vine de la focalizare mai mult dechit de la bec si deasta nu as schimba becurile.

      Dupa accidentul cu skoda cu aceleasi becuri am observat schimbarea de focalizare si o usoara pierdere a intensitatii luminoase.

      Cred ca e ceva de mecanica fina nu doar o inlocuire.
      Last edited by dorut; 09-04-2011, 14:46 PM.

      Comment


      • #4
        Salut .De ce nu il rogi pe electricianul tau sa verifice daca sta becul cum trebuie la locul lui ? Si verifica daca nu cumva din oare ce cauza iti intra praf in faruri care se depune pe oglinda .Daca oglinda din interiorul farului nu este lucioasa atunci fanta de lumina nu o sa-l gasesiti niciodata pentru ca va imprastia lumina in toate partile .Ar fi bine ca cineva care se pricepe la xenoane sa iti spuna daca sunt originale sau ceva chinezarii montate ulterior .Si becurile xenon sunt de mai multe tipuri asa ca degeaba compari tu lumina cu Skoda Audi si cu Dacia .

        Comment


        • #5
          Originally posted by CJ-12-LWP View Post
          Salut .De ce nu il rogi pe electricianul tau sa verifice daca sta becul cum trebuie la locul lui ? Si verifica daca nu cumva din oare ce cauza iti intra praf in faruri care se depune pe oglinda .Daca oglinda din interiorul farului nu este lucioasa atunci fanta de lumina nu o sa-l gasesiti niciodata pentru ca va imprastia lumina in toate partile .Ar fi bine ca cineva care se pricepe la xenoane sa iti spuna daca sunt originale sau ceva chinezarii montate ulterior .Si becurile xenon sunt de mai multe tipuri asa ca degeaba compari tu lumina cu Skoda Audi si cu Dacia .
          In primu rand la clasa E dupa 2007 xenoanele nu sunt optiune ci serie.
          Prietene mai bine mai intai ma intrebai daca am faruri originale si dupa iti dadeai cu parerea.Si cred ca primu propietar nu a si-a facut un upgrade cu niste chinezarii.
          Da ,am faruri originale. Oricum pe electricianu de la reprezentanta din Constanta l-am intrebat si a spus sa schimb becurile desi l-as contrazice.

          Oricum multumesc pt ideea cu praful , este binevenita si de luat in calcul Chiar si cea cu becu care nu e la locu lui.

          Si sa stii ca avand Skodade la 0 km(pe care am dat-o la 40.000) si Mert de la 50.000 .Pot spune ca le pot compara din moment ce am detinut si detin subiectele discutiei si luminile de la Skoda sunt net superioare ca intensitate si focalizare. Vorbim de fosta masina si actuala masina. Te rog nu generaliza.
          Last edited by dorut; 09-04-2011, 17:34 PM.

          Comment


          • #6
            Domnu Dorut domnii colegi incearca doar sa va ajute. O rezolvare panaceu universal nu putem oferi pe acest sait. Eu mi-am spus parerea si dupa cum am mentionat am avut aceeasi problema. Colegul lwp si-a spus parerea. Nu a incercat nimeni decat sa te ajute.

            Ontopic: mergi la reprezentanta si cu 100 de lei pui softwareul pe ea si ii rogi sa verifice si farurile. Apoi daca cei de la reprezentanta iti dau diagnosticul ca farurile sunt bine pozitionate nu iti ramane decat sa schimbi becurile. Nu trebuie neaparat originale care sunt intr-adevar foarte multi bani, Gasesti DS2 si la alte preturi aftermarket si destul de bune.

            Toate bune si tine-ne la curent.
            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

            Comment


            • #7
              Am de facut o mentiune...... Mercedesul clasa E nu are in serie instalatie xenon dupa anul 2007. Daca doresti poti vizita un show-room Mercedes sa ceri lista cu optiunile disponibile chiar si la momentul actual.
              Stima !

              Comment


              • #8
                Buna ziua Darius are dreptate xenonul e optiune. Am avut si eu aceeasi problema, Prima operatiune a fost sa dau farurile jos si l-am dus la cineva care mi l-a curatat (lupa si prin interior) dar si dupa parca nu era asa puternica faza scurta dar am schimbat becurile si pe urma se vede diferenta, am cumparat de pe net cu 30€ (chinezari binenteles da pana la urma ce nu e facut in china) bafta

                Comment


                • #9
                  Becul xenon are durata de viata,in timp isi pierde din intensitate.Schimba becurile.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by valentinion View Post
                    Domnu Dorut domnii colegi incearca doar sa va ajute. O rezolvare panaceu universal nu putem oferi pe acest sait. Eu mi-am spus parerea si dupa cum am mentionat am avut aceeasi problema. Colegul lwp si-a spus parerea. Nu a incercat nimeni decat sa te ajute.

                    Ontopic: mergi la reprezentanta si cu 100 de lei pui softwareul pe ea si ii rogi sa verifice si farurile. Apoi daca cei de la reprezentanta iti dau diagnosticul ca farurile sunt bine pozitionate nu iti ramane decat sa schimbi becurile. Nu trebuie neaparat originale care sunt intr-adevar foarte multi bani, Gasesti DS2 si la alte preturi aftermarket si destul de bune.

                    Toate bune si tine-ne la curent.
                    Vorbeam strict de intensitate si de diferenta intre ele .
                    Si cred ca ma intelegi ca este destul de costisitor sa cureti lupa la far si dupa sa observi o diferenta foarte mica si daca as schimba becul ar fi o diferenta mai mare bineinteles ca as opta pt schimbare, problema e si de timp nu de bani.
                    Am de unde sa iau un bec nou de proba si voi realiza in acel moment ce trebuie facut.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by alexpop81 View Post
                      Buna ziua Darius are dreptate xenonul e optiune. Am avut si eu aceeasi problema, Prima operatiune a fost sa dau farurile jos si l-am dus la cineva care mi l-a curatat (lupa si prin interior) dar si dupa parca nu era asa puternica faza scurta dar am schimbat becurile si pe urma se vede diferenta, am cumparat de pe net cu 30€ (chinezari binenteles da pana la urma ce nu e facut in china) bafta
                      sa dai farurile jos cred ca solicita timp , ajutor daca o faci singur si multa rabdare .

                      Cred ca voi schimba becurile dupa experienta ta. Pt ca am stat de la inceput si m-am gandit de unde praf in far?
                      Dar am vazut in far un cocon de paianjen sau fluture dar m-am gandit din nou ca ar fi o cale sa intre praf din moment ce am gasit coconul .
                      Altcineva mi-a spus ca farurile vechi ''se afuma'' - nu stiu ce a vrut sa spuna ca e praf sau se intampla vreo reactie chimica sau mecanica in far.

                      Dar cred ca e pur si simplu praf, cu natura nu te pui dar poti sa te impotrivesti.

                      Comment


                      • #12
                        Se afuma ,probabil a inteles ca se inegreste in interior plasticul de la far din cauza calduri degajate de bec.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                          Se afuma ,probabil a inteles ca se inegreste in interior plasticul de la far din cauza calduri degajate de bec.
                          ce lagetura are caldura degajata cu afumatul , ca nu e ospatar care a pus carne la gratar .

                          S-a rezolvat problema pe asigurare - o ureche rupta in urma unui mic accident provocat in parcare.
                          Si acum farul care era mai nou dechit cel vechi(care ma nemultumea) este mai vechi dechit cel schimbat.

                          Comment


                          • #14
                            Dorut, eu mi-am schimbat ambele becuri care erau de 4500 K si nu imi placea culoarea cu altele de 6000 K. Ca si intensitate nu pot sa zic ca sunt exceptional mai tari dar parca totusi pe drumul ud, se vede mai bine marcajul si acum imi cam dau seama pana unde bate faza scurta de ma face sa si merg sa le reglez putin mai sus ca sunt prea de tot jos . Inainte cu becurile de 4500 se pierdea treptat luminozitarea, acum cu astea se vede in departare linia ce o face bara de la faza scurta
                            In cateva cuvinte se vad mult mai albastre si a crescut intensitatea, cam cu 20%.
                            Daca are cineva vre-un bec ars de 4500 si nu vrea sa le schimbe pe amandoua, sunt dispus sa ii ofer unul contra unei sume modice, sau ambele becuri contra pretului de unul nou ca ale mele sa am de rezerva, adica 150 ron. Unul vreau sa il pastrez in portbagaj ca e usor, pentru zile negre, sa nu raman intr-un far, pe faza scurta , candva pe cine sti unde, tinand cont ca se pot schimba foarte usor.
                            Legat de diferenta de culoare din cauza matuirii dintre ale tale, cred ca un polish extrem de finut ar rezolva problema. Atentie, la mercedes daca se face polish cu granulatie mai mare si nu se colanteaza cu folie in 1 an aveti plasticul varza. Mi-a zis un amic la care am vrut sa merg sa le polishez sa arate mai bine si a zis ca nu e de umblat inca la ale mele, poate peste 1-2 ani...
                            Last edited by Dj Sky; 10-26-2011, 20:19 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dj Sky View Post
                              Dorut, eu mi-am schimbat ambele becuri care erau de 4500 K si nu imi placea culoarea cu altele de 6000 K. Ca si intensitate nu pot sa zic ca sunt exceptional mai tari dar parca totusi pe drumul ud, se vede mai bine marcajul si acum imi cam dau seama pana unde bate faza scurta de ma face sa si merg sa le reglez putin mai sus ca sunt prea de tot jos . Inainte cu becurile de 4500 se pierdea treptat luminozitarea, acum cu astea se vede in departare linia ce o face bara de la faza scurta
                              In cateva cuvinte se vad mult mai albastre si a crescut intensitatea, cam cu 20%.
                              Daca are cineva vre-un bec ars de 4500 si nu vrea sa le schimbe pe amandoua, sunt dispus sa ii ofer unul contra unei sume modice, sau ambele becuri contra pretului de unul nou ca ale mele sa am de rezerva, adica 150 ron. Unul vreau sa il pastrez in portbagaj ca e usor, pentru zile negre, sa nu raman intr-un far, pe faza scurta , candva pe cine sti unde, tinand cont ca se pot schimba foarte usor.
                              Legat de diferenta de culoare din cauza matuirii dintre ale tale, cred ca un polish extrem de finut ar rezolva problema. Atentie, la mercedes daca se face polish cu granulatie mai mare si nu se colanteaza cu folie in 1 an aveti plasticul varza. Mi-a zis un amic la care am vrut sa merg sa le polishez sa arate mai bine si a zis ca nu e de umblat inca la ale mele, poate peste 1-2 ani...
                              farul original al masinii care e din 2007 nu imi placea, despre care am tot vorbit.
                              Am fost si pe la polish si a iesit super dar dupa 1 an iar se vedea diferenta intre cel scimbat si cel original, care acum este scimbat (cel original de pe masina) datorita urechii rupte este cum era cel nou fata de cel vechi.
                              Solutia este sa le schimbi pe casco in acelasi timp sau pe asigurarea aluia.
                              Am inteles ca si spumele active de proasta calitate strica plasticele si elementele de inox (asta ca paranteza)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF