Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

intrebare....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • intrebare....

    Stie cineva care este diferenta dintre un regulator de tensiune si un releu de incarcare???? Sau e una si aceeasi piesa????

  • #2
    In pricipiu este vorba despre una si aceeasi persoana . Mai depinde si de model si de anul de fabricatie al masimii .

    Vezi aici :

    Comment


    • #3
      Originally posted by nstoe View Post
      In pricipiu este vorba despre una si aceeasi persoana . Mai depinde si de model si de anul de fabricatie al masimii .

      Vezi aici :

      http://www.niqro.3x.ro/regtens/regtens.htm
      Mercedes Benz E220 CDI, an fabricatie 10/2002

      Comment


      • #4
        Releu de incarcare = Regulator de tensiune = Stabilizator de tensiune .
        Principiul de functionare este redat in link-ul de mai sus .
        Cand am scris ca depinde de model si an de fabricatie m-am referit la faptul ca modelele mai vechi aveau releu de inarcare separat de puntea redresoare .
        Scrie mai clar , te rog , ce anume doresti sa afli . Ai o problema cu incarcarea bateriei ? .

        Comment


        • #5
          Originally posted by nstoe View Post
          Releu de incarcare = Regulator de tensiune = Stabilizator de tensiune .
          Principiul de functionare este redat in link-ul de mai sus .
          Cand am scris ca depinde de model si an de fabricatie m-am referit la faptul ca modelele mai vechi aveau releu de inarcare separat de puntea redresoare .
          Scrie mai clar , te rog , ce anume doresti sa afli . Ai o problema cu incarcarea bateriei ? .
          Detin un autoturism Mercedes E 220 CDI Avantgarde (W211), an fabricatie 10/2002, caruia i s-a defectat alternatorul (nu mai produce curent de incarcare pentru acumulator) si as vrea sa pot remedia aceasta problema cu costuri mai reduse.
          Nu stiu ce ar putea avea, dar piese pentru alternator nu reusesc sa achizitionez de la magazinele auto. Potrivit lor, ar trebui sa inlocuiesc alternatorul cu unul nou, iar costurile sunt foarte mari.

          Comment


          • #6
            Originally posted by valy_ro_army View Post
            Detin un autoturism Mercedes E 220 CDI Avantgarde (W211), an fabricatie 10/2002, caruia i s-a defectat alternatorul (nu mai produce curent de incarcare pentru acumulator) si as vrea sa pot remedia aceasta problema cu costuri mai reduse.
            Nu stiu ce ar putea avea, dar piese pentru alternator nu reusesc sa achizitionez de la magazinele auto. Potrivit lor, ar trebui sa inlocuiesc alternatorul cu unul nou, iar costurile sunt foarte mari.
            Cauta un alternator second-hand.Functioneaza la fel de bine.

            sigpic

            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

            Comment


            • #7
              Asa ar trebui sa arate alternatorul tau pentru E-Classe (W211) E220 CDI (211.006)



              Scump al naibi ; asa masina asa pret .
              Este foarte buna ideea colegului Mircea , dar incearca si aici :
              0743 113 363
              0723 619 915
              0766 868 233
              Iti vor spune daca se repara sau nu . Am inteles ca diagnoza este gratuita .

              Si un manual , daca ai nevoie :

              G h j k l at a glance Cockpit Left-hand-drive vehicles At a glance Cockpit function 1 Combination switch Main-beam headlamps Turn signals Windscreen wipers 2 Cruise control lever Cruise control Distronic Speedtronic SBC Stop 3 4 5 Instrument cluster Multi-function steering wheel Horn Function Linguatronic lever - see the separate Operating Instructions Parktronic warning display Overhead control panel Opens the spectacles / mobile phone compartment Open

              Comment


              • #8
                Originally posted by valy_ro_army View Post
                Detin un autoturism Mercedes E 220 CDI Avantgarde (W211), an fabricatie 10/2002, caruia i s-a defectat alternatorul (nu mai produce curent de incarcare pentru acumulator) si as vrea sa pot remedia aceasta problema cu costuri mai reduse.
                Nu stiu ce ar putea avea, dar piese pentru alternator nu reusesc sa achizitionez de la magazinele auto. Potrivit lor, ar trebui sa inlocuiesc alternatorul cu unul nou, iar costurile sunt foarte mari.
                Buna seara, cred ca mai intai este bine sa pui un tester pe masina , si dupa aceea sa vezi daca intradevar ai nevoie de reparatie la alternator, Apropo poti merge la orice dealer, cu seria de caroserie si poti comanda, un Releu de incarcare , care costa undeva pe la 360 lei ,DAR inainte de a cumpara piesa este bine sa verifici colectorul alternatorului, adica axul pe care freaca carbunii releului de incarcare, sa nu fie foarte uzat.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • #9
                  Acelasi lucru i l-am sugerat si eu colegului aflat in necaz .
                  Normal ca nu te apuci sa cumperi piese sau un alt alternator pana nu il verifici pe al tau in amanunt .
                  Se incepe in primul rand cu starea bateriei , sa nu fie cumva scurtcircuitata si sa fi afectat releul de incarcare , se continua cu partea electrica a alternatorului plus rulmentii . Eventual cablaje pe masina , legaturi , mufe , etc .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Acelasi lucru i l-am sugerat si eu colegului aflat in necaz .
                    Normal ca nu te apuci sa cumperi piese sau un alt alternator pana nu il verifici pe al tau in amanunt .
                    Se incepe in primul rand cu starea bateriei , sa nu fie cumva scurtcircuitata si sa fi afectat releul de incarcare , se continua cu partea electrica a alternatorului plus rulmentii . Eventual cablaje pe masina , legaturi , mufe , etc .
                    pai cred ca asta e problema...
                    bateria am dat-o jos de pe masina, ca se descarcase, si am pus-o pe un stand. In momentul in care am pus fisele de la redresor pe ea, a inceput sa ia mult curent, astfel incat se declansa siguranta de protectie a generatorului și se oprea incarcarea. Nu mai spun ca am reusit sa o aduc de la 5 volti, cat avea initial, la 9 volti si imediat dupa ce intrerupeam incarcarea, scadea din nou la valoarea initiala. Deci, probabil ca bateria este in scurt.
                    Dar nu stiam ca daca se scurtcircuiteaza bateria iti poate arde releul de incarcare....

                    Comment


                    • #11
                      Ar fi trebuit sa "sara" si pe masina vreo siguranta daca ar exista vreun scurt pe undeva . Din pacate in ultimul timp vad cam multe masini care iau foc , asa din senin .
                      Trebuie identificat clar daca alternatorul tau are vreo defectiune . La fel de clar trebuie indentificata natura defectiunii . Mai ales ca ai si multa electronica pe masina , sa nu se arda si altceva pe acolo .
                      1 - Esti sigur ca indicatorul de pe redresor este voltmetru si nu ampermetru ? .
                      2 - Esti la fel de sigur ca redresorul este compatibil cu bateria ta ? .
                      Este normal ca o baterie descarcata sa ia curent mare la o noua incarcare . Pe masura ce se incarca curentul scade . Dar siguranta redresorului nu trebuie sa decupleze decat in cazul in care aparatul este de putere prea mica in comparatie cu bateria , sau aceasta este stricata .
                      Se impune o verificare serioasa ca sa nu ai surprize neplacute .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF