Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la pornire W210, benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire W210, benzina

    Aduc in discutie o problema care a mai fost discutata pe forum de Mr. M, numai ca el a rezolvat-o prin curatarea decalimetrului.
    Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
    La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
    Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
    Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
    Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
    Si atunci facea la fel la pornire.
    Ce credeti ca ar mai trebui facut?
    Va multumesc.

  • #2
    Originally posted by mos.neagu View Post
    Aduc in discutie o problema care a mai fost discutata pe forum de Mr. M, numai ca el a rezolvat-o prin curatarea decalimetrului.
    Este vorba despre pornirea la rece, la un motor de 1998cmc, daca nu ma insel, de tipul 111-942.
    La prima cheie se opreste, iar la cea de-a doua, merge neregulat, da cate un rateu, cate o tendinta de oprire, iar dupa 15-20s incepe sa isi revina, creste turatia la 1500, se mai simte inca o mica trepidatie, dar in final isi revine.
    Alte probleme nu mai face pe timpul zilei, turatia sta pe la 750rpm...
    Mentionez ca am curatat decalimetrul si am schimbat bujiile.
    Am facut un test acum 3 saptamani, la care nu a iesit nici o eroare, doar o mica fluctuatie fata de normal pe cilindrul 1, care a fost pusa pe seama bujiei.
    Si atunci facea la fel la pornire.
    Ce credeti ca ar mai trebui facut?
    Va multumesc.

    Imi cer mii de scuze pentru ignoranta mea. Am scris decalimetru in loc de debitmetru.
    Nu sunt familiarizat cu acesti termeni

    Comment


    • #3
      Poate trage aer pe la furtune sau conducte si peste noapte se dezamorseaza. Asta ar explica de ce la primele chei face figuri (pana se amorseaza din nou). Verifica si eventual incearca sa mai strangi conductele.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca face la fel,eu merg fara debitmetru de un an si imi porneste la prima cheie intotdeauna.
        Cu rateuri am avut si eu probleme dimineata si mers neregulat dar era din bujii si aveam o fisa care fura curent.

        Comment


        • #5
          Originally posted by b86dtm View Post
          Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca face la fel,eu merg fara debitmetru de un an si imi porneste la prima cheie intotdeauna.
          Cu rateuri am avut si eu probleme dimineata si mers neregulat dar era din bujii si aveam o fisa care fura curent.
          Am inteles ca n-ar porni fara debitmetru. Eu n-am incercat...
          Astazi am facut un test si cu debitmetrul meu ajungea la max. 199 (nu stiu ce unitate de masura) volumul de aer, iar cu un alt debitmetru la 270. Concluzia a fost ca este debitmetrul de vina.
          L-am mai curatat cu alcool izopropilic si astept sa vad prima cheie de maine daca are vreun efect...
          O sa incerc si varianta ta, fara el.
          La test a avut o singura eroare, si anume amestec prea bogat la relanti.

          Comment


          • #6
            Originally posted by haddess View Post
            Poate trage aer pe la furtune sau conducte si peste noapte se dezamorseaza. Asta ar explica de ce la primele chei face figuri (pana se amorseaza din nou). Verifica si eventual incearca sa mai strangi conductele.
            Am sa incerc si asta. Multumesc.

            Comment


            • #7
              Prima cheie s-a oprit, iar la a doua a mers cu intreruperi, dar ceva mai bine. Nu a mai dat nici un rateu.
              Ma gandesc ca daca ar fi ceva la furtune, ar merge prost tot timpul, dar mie imi face probleme doar dimineata la prima cheie. In rest totul e OK.
              Ma gandesc ca poate fi ceva la pompa de benzina, si mai mult ca sigur debitmetrul.
              Am sa incerc si cu mufa scoasa.

              Comment


              • #8
                cu mufa scoasa nu cred ca va porni motorul. Cel mai bine(si concludent) ar fi sa incerci sa pornesti motorul ( cand este rece ) cu un debitmetru de imprumut. Noteaza seria care este scrisa pe carcasa lui, pune-o aici. Poate ca se ofera un coleg sa vina la tine in parcare si sa iti imprumute debitmetrul de pe masina lui. Acum nu sunt in tara dar daca mai poti astepta doua saptamani, te voi ajuta eu
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mr.M View Post
                  cu mufa scoasa nu cred ca va porni motorul. Cel mai bine(si concludent) ar fi sa incerci sa pornesti motorul ( cand este rece ) cu un debitmetru de imprumut. Noteaza seria care este scrisa pe carcasa lui, pune-o aici. Poate ca se ofera un coleg sa vina la tine in parcare si sa iti imprumute debitmetrul de pe masina lui. Acum nu sunt in tara dar daca mai poti astepta doua saptamani, te voi ajuta eu
                  Iti multumesc pentru amabilitate. Daca nu am sa rezolv nimic pana atunci, ti-as fi recunoscator daca ai putea sa ma ajuti.

                  Comment


                  • #10
                    Problema pornire dimineata.

                    Am schimbat debitmetrul cu cel al lui "Mr. M" (caruia ii multumesc), si a facut la fel ca si cu al meu. Adica mers neregulat la prima cheie.
                    Astazi am incercat altceva, adica la prima cheie am oprit-o eu, fara sa o las sa mai mearga, iar la a doua cheie a mers foarte bine, fara trepidatii.
                    Ce mi se pare ca nu ar fi normal, este mirosul gazelor de la prima cheie. Miroase pregnant a benzina, ca si cum ar fi foarte multe gaze nearse.
                    Mai are cineva vreun sfat?
                    Sa fie ceva la filtrul de benzina? Pe asta nu l-am schimbat.
                    Imi poate spune cineva cum se schimba filtrul de carburant?
                    Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua! Ati rezolvat problema?
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mr.M View Post
                        Buna ziua! Ati rezolvat problema?
                        Buna seara,
                        Nu am rezolvat-o, iar acum problema s-a accentuat. Banuiesc ca din cauza temperaturii care este din ce in ce mai scazuta.
                        S-a accentuat in sensul ca acum are simptomul si in timpul zilei, daca trec cateva ore de cand a fost pornita. Si a inceput sa dea si niste rateuri pana se stabilizeaza. Si daca accelerez brusc, are un moment de pauza sau da un pic in bot. Nu prea tare, dar este sesizabil.
                        Am fost saptamana asta si am mai facut un test, si am gasit o eroare (051- amestec prea bogat), care la interpretare ar fi iesit ca sunt probleme cu injectia, sonda lambda, parca si debitmetrul...erau vreo 4 sau 5 cauze.
                        sfatul celui care mi-a facut testul a fost sa pun un aditiv in benzina si sa merg cateva zile cu ea, eventual sa ies un pic la drum si sa-i dau talpa, ca sa mai curete instalatia.
                        Nu am apucat inca sa ies la drum, am facut doar vreo 40km prin oras, fara schimbari semnificative.
                        Cam asta ar fi...
                        Ma gandesc totusi sa schimb debitmetrul, cu toate ca inca nu sunt sigur ca el ar fi problema...
                        Poate cineva de pe forum s-a confruntat cu problema mea, si are vreo solutie.

                        Comment


                        • #13
                          Maestre , masina ta se ineaca . Nu are nici o treaba filtrul de carburant, nu te apuca de el ca.ti faci delucru degeaba. Daca era inbaxit , pornea normal dar nu mai tragea , nemai putand trece un debit mai mare de benzina. Pune un specialist sa.ti verifice injectia de benzina si aprinderea... Bafta.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alex.marian View Post
                            Maestre , masina ta se ineaca . Nu are nici o treaba filtrul de carburant, nu te apuca de el ca.ti faci delucru degeaba. Daca era inbaxit , pornea normal dar nu mai tragea , nemai putand trece un debit mai mare de benzina. Pune un specialist sa.ti verifice injectia de benzina si aprinderea... Bafta.
                            Probabil asta este urmatoarea etapa. Bujiile le-am schimbat, mai ramane sa verific fisele si injectia.
                            Dar intai am sa fac un drum cu ea, sa vad daca are vreun efect.

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa te comvingi daca am dreptate. Imediat dupa ce face figuri la pornire las.o si dai o bujie afara. Daca e uda e clara treaba.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF