Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme alternator sau baterie auziliara?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme alternator sau baterie auziliara?

    Salut! Am depistat urmatoarele simtome la E 270 CDI- ul meu fabr 2004:mi-a aparut dintr-odata pe bord pe fond rosu :'battery visit workshop' apoi la catva timp in mers mi-a aparut tot pe rosu: battery /alternator defectiv,si semnal acustic ,apoi 'stop brake defective semnal acustic de asemenea...Ce pot face?Care este problema?Mentionez k bateria auxiliara am schimbat-o in urma cu 3 luni si de atunci am mers mai rar cu masina dar niciodata nu mi-a dat astfel de erori ci doar 'bateri protection ,convenience functions temporary unavailable' ptru cateva minute dupa care isi revenea...Dar acum continua sa-mi inroseasca bordul....INCA CEVA:am ascultat motorul la relanti,si am observat k turatia de pe bord ,vrea sa scada dupa care isi revine la loc..'park motorul ar vrea sa se opreasca si se poticneste apoi revine ...ARE cumva legatura cu semnalul de baterie sau alternator defectibil??? Astept raspuns ..Va multumesc!

  • #2
    Originally posted by yanis1981 View Post
    Salut! Am depistat urmatoarele simtome la E 270 CDI- ul meu fabr 2004:mi-a aparut dintr-odata pe bord pe fond rosu :'battery visit workshop' apoi la catva timp in mers mi-a aparut tot pe rosu: battery /alternator defectiv,si semnal acustic ,apoi 'stop brake defective semnal acustic de asemenea...Ce pot face?Care este problema?Mentionez k bateria auxiliara am schimbat-o in urma cu 3 luni si de atunci am mers mai rar cu masina dar niciodata nu mi-a dat astfel de erori ci doar 'bateri protection ,convenience functions temporary unavailable' ptru cateva minute dupa care isi revenea...Dar acum continua sa-mi inroseasca bordul....INCA CEVA:am ascultat motorul la relanti,si am observat k turatia de pe bord ,vrea sa scada dupa care isi revine la loc..'park motorul ar vrea sa se opreasca si se poticneste apoi revine ...ARE cumva legatura cu semnalul de baterie sau alternator defectibil??? Astept raspuns ..Va multumesc!
    Bateria auxiliara, la modelul tau este raspunzatoare pt functionarea franelor (SBC).

    Pt functiile convenience (geamuri, clima, muzica, etc) incarcarea si bateria principala sunt cele ce conteaza.

    Verifica/schimba bateria principala si fulia (ambreiajul) alternatorului.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut. IN primul rand verifica incarcarea. Dupa aceea daca incarca schimbi bateria, dar dupa cum zici tu ca ingenuncheaza motorul, mari sanse sa nu mai incarce alternatorul. Numai bine!
      Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

      Comment


      • #4
        In cazul in care nu mai incarca alternatorul ,se poate repara 'pe ici colo' prin el sau tre' schimbat integral?are idee cineva cam cat costa?PoATE FI RELEUL de incarcare?Fulia alternatorului se schimba usor?Este o operatiune costisitoare intr-un service autorizat?Va multumesc!

        Comment


        • #5
          Salut. As vrea o informatie. De unde ai luat bateria mica si cat a costat? Cei de la reprezentanta de la popesti-leordeni mi-au facut la o intrebare scurt un pret: 600 bateria si ceva pe la instalare = 1000 ron. La care eu am facut ochii mari. Raspunsul: "Pai ce vrei domnule, doar ai mercedes". Mama lor
          Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

          Comment


          • #6
            Valentin, incearca pe la cei care vand baterii de motocicleta. In principiu am inteles ca pe acolo se gasesc dar nu stiu sigur. Pune si tu niste specificatii cum ar fi amperajul si dimensiunile bateriei si ne uitam sa vedem ce gasim.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Originally posted by yanis1981 View Post
              In cazul in care nu mai incarca alternatorul ,se poate repara 'pe ici colo' prin el sau tre' schimbat integral?are idee cineva cam cat costa?PoATE FI RELEUL de incarcare?Fulia alternatorului se schimba usor?Este o operatiune costisitoare intr-un service autorizat?Va multumesc!
              Si eu am avut aceeasi problema la un 270cdi dar W210 si am schimbat bateria{600lei Varta Silver}.Dupa 3 zile problema a revenit De vina era alternatorul pe care "cica" l-a reconditionat un "meserias".Nu a tinut decat 2 saptamani.

              Intrun final am schimbat alternatorul cu unul de la dezmembrari.Au trecut luni bune si merge perfect.Alternatorul m-a costat undeva pe la 500 de lei.

              P.S. Precizez ca aveam aceeleasi simptome ca ale tale + aceeleasi erori in bord{acelasi "pom de craciun" in bord" }

              Bafta!

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #8
                Deci 600 cum mi-au zis si la reprezanta. Cica cea de scuter nu ar fi la fel. 12v 12ah 1OOa is caracteristicile bateriei. toate bune
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #9
                  Vrei Baterie Moto 12v 12ah? Pe Okazii.ro cumperi online produse cu reducere si livrare gratuita din stoc. Cumpara acum, 100% sigur prin Garantia de Livrare.

                  Verifica sa fie la dimensiunile bateriei vechi (lungime-latime-inaltime). Restul...nu vad de ce nu ar merge.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Scuze ca postez aici dar nu cred ca are rost sa deschid alt thread. Am si eu o problema de genul asta. Am un E280CDI W211. De vreo 3 saptamani porneste foarte greu, iar intr-o dimineata cand erau -10 grade mi-a aparut pe display, cu rosu, semnul de batterie si "Contact workshop!". In manual scrie ca bateria nu se mai incarca in mod corespunzator si ca ar putea fi probleme cu alternatorul. Am fost la un service pentru diagnoza si nu imi arata nici un cod de eroare. Cu motorul pornit, mi-au masurat tensiunea la bornele bateriei si imi arata 14,3 V, iar la bateria auxiliara 12.1 V. Cei de acolo mi-au spus ca trebuie sa schimb bateria auxiliara. Eu nu sunt prea convins de asta, mai ales ca nu aveau StarDiag pentru diagnoza. Imi poate spune cineva cat trebuie sa fie tensiunea la bornele bateriei auxiliare, cand motorul este pornit si daca aceasta are vreo legatura cu pornirea motorului? Dupa ce porneste, masina merge OK si cat timp motorul este cald porneste la sfert. Multumesc.

                    Comment


                    • #11
                      sal

                      Aceias prb am avut-o si eu,si a fost de la alternator,am rezolvat-o cu 250 de lei la buc la un service de pe langa autovit

                      Comment


                      • #12
                        Aha, dar ce ti-au facut la alternator?

                        Comment


                        • #13
                          Buna seara.
                          Hai sa stabilim un lucru.
                          Alternatorul da curent alternativ;
                          Pachetul de redresare transfoma in curent continuu;
                          Releul impiedica excesele de tensiune sau curent datorate unor defectari de piese pe circuitul de alimentare al acumulatorilor din dotare.
                          Eu nu inteleg cum ajunge o tensiune normala la acumulatorul principal si alta la cel secundar, responsabil de calculatorul de bord.
                          Cum a precizat colegul HADDEES, doar dimensiunile fizice si de capacitate sunt importante. Marca este mulgatoare de bani.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut si eu pe bord batterie rosu-contacteaza serviceul , l-am contactat si mi-au schimbat blocul de carbuni de la alternator si problema s-a rezolvat . Am un E clasee cdi 220 din 2004. La testare au gasit si o bujie incandescenta care aprindea dupa pornire spirala galbena din bord . Toate acestea la servis MERCEDES din Lindau Germania 446 EU din care TVA 71,21 EU. Sper sa ajute amicii din forum, salutare tuturor Niklas

                            Comment


                            • #15
                              Am si eu aceeasi problema cu becul rosu cu baterie , am un C class 220 cdi din 2002

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF