Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb bujii la W210, benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb bujii la W210, benzina

    Va salut,
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat despre schimbatul bujiilor la un E200, W210, motor 1998cmc din 1997?
    La prima pornire, motorul merge balbait aproape 10-15 secunde, uneori chiar se opreste, apoi isi revine si se tureaza pana pe la 1200, dupa care pe masura ce se incalzeste scade la 700 si totul este OK.
    Cineva mi-a zis sa pun contactul de cateva ori, sa se amorseze pompa, dar tot la fel face.
    Am fost la tester si totul este ok, cu o mica fluctuatie a mersului pe care o vede computerul, iar cel la care am facut testul mi-a recomandat sa schimb bujiile.
    Am facut comanda dupa seria masinii la Augsburg si mi-au dat Bosch. Am vazut ca aici se recomanda alte marci de bujii (Beru).
    In concluzie, as vrea sa ma ajute cineva cu un sfat despre cum se schimba bujiile, adica ce trebuie sa desfac la motor sa ajung la ele.
    Multumesc.

  • #2
    Te pot ajuta eu cu schimbatul bujiilor. Suna-ma la tel. 0728026922. Eu i-am bagat Beru cu 3 electrozi si merge OK. Sunt din Bucuresti
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Te pot ajuta eu cu schimbatul bujiilor. Suna-ma la tel. 0728026922. Eu i-am bagat Beru cu 3 electrozi si merge OK. Sunt din Bucuresti
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Originally posted by nora-marian View Post
        Te pot ajuta eu cu schimbatul bujiilor. Suna-ma la tel. 0728026922. Eu i-am bagat Beru cu 3 electrozi si merge OK. Sunt din Bucuresti
        Multumesc mult pentru ajutor, dar le-am schimbat luni. Aveam si bucsile de schimbat, si le-am rezolvat impreuna.
        O zi buna va doresc.

        Comment


        • #5
          Salut, imi poti spune cu ce ai schimbat? Si cam ce firma ar fi mai buna? S-a observat o imbunatatire a mersului motorului?

          Comment


          • #6
            Inlocuirea bujiilor se face cu o cheie speciala. Despre marca... eu am pe grila masinii o tablita cu un desen ce arata o bujie, firma (marca) si codul. Daca problemele mersului sunt datorate bujiilor, cu siguranta se vede o inbunatatire a functionarii motorului.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              salut, multumesc, am schimbat bujiile la un service, si au pus Beru ce au acelasi cod cu cel de pe tablita, singura diferenta e ca la sfarsit e cifra 4 in loc de 0. Si un pic offtopic, eu in locul furtunului care preia gazele nearse si le baga in admisie, am un furtun care le scoate afara (probabil pus de altcineva) si nu se mai duc in admisie, iar in locasul unde trebuia sa intre in admisie e pus un dop. Recomanzi sa conectez furtunul inapoi sa puna gazele nearse in admisie sau sa o las asa? Eu ma gandesc ca poate si de asta consuma mai mult.

              Comment


              • #8
                Originally posted by jumperel View Post
                salut, multumesc, am schimbat bujiile la un service, si au pus Beru ce au acelasi cod cu cel de pe tablita, singura diferenta e ca la sfarsit e cifra 4 in loc de 0. Si un pic offtopic, eu in locul furtunului care preia gazele nearse si le baga in admisie, am un furtun care le scoate afara (probabil pus de altcineva) si nu se mai duc in admisie, iar in locasul unde trebuia sa intre in admisie e pus un dop. Recomanzi sa conectez furtunul inapoi sa puna gazele nearse in admisie sau sa o las asa? Eu ma gandesc ca poate si de asta consuma mai mult.
                Alea nu sunt gaze nearse,sunt vapori de ulei si daca ai uzura la grupul piston segmenți cilindru este compresie scăpăta in carter de la uzura. Poate sa mai gazeze si de la uzura supape ghid semering supape. Daca motorul consuma ulei lasa furtunul sa sufle afara,astfel eviți îmbâcsirea admisiei ,depuneri de calamina ,ancrasări .

                Comment


                • #9
                  Recomandat este sa faci o segmentare la motor , si verificat chiuloasa ,semeringurile de la supape . Sincer la DACIE se mai mergea cu furtun de gaze scos afara ....
                  Last edited by liviu40; 12-28-2014, 20:23 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Va atasez o lista din program autodata cu cod buji la acest tip de masina.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc pentru sfat, e posibil sa fie necesara o segmentare, insa stiu ca e destul de costisitoare. Aveti idee cat?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jumperel View Post
                        Multumesc pentru sfat, e posibil sa fie necesara o segmentare, insa stiu ca e destul de costisitoare. Aveti idee cat?
                        Mai bine cauți un motor SH întreținut brici. Sunt in dezmembrări mașini de Anglia țiplă . Cred ca un motor e mai jos de200 euro.Sa reconditionezi un motor ca la carte e costisitor.

                        Comment


                        • #13
                          Doar 200 de euro? Mi se pare foarte putin... eu ma gandeam initial sa ii pun un ulei mai gros si niste dura lube, dar daca e sa compari preturile... mai pui 100 de euro si iei un motor nou

                          Comment


                          • #14
                            Motor nou la 300 euro ....? de unde? eu am reconditionat motoare de mai multe tipuri de auto si cu motoarele sh este loterie ,depinde de km. reali de felul in care a fost folosit schimburi ulei la timp ulei de calitate. Eu am pus un motor la un mb w202 sh cumparat si a mers 2 luni de zile si pe urma a inceput sa dea cu un fum...wow si cand l-am desfacut piston 3 partea spre evacuare sparta intre segmenti, cuzineti biela spre rosu"" Motorul era stat de 2 ani cum a spus vanzatorul.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by liviu40 View Post
                              Motor nou la 300 euro ....? de unde? eu am reconditionat motoare de mai multe tipuri de auto si cu motoarele sh este loterie ,depinde de km. reali de felul in care a fost folosit schimburi ulei la timp ulei de calitate. Eu am pus un motor la un mb w202 sh cumparat si a mers 2 luni de zile si pe urma a inceput sa dea cu un fum...wow si cand l-am desfacut piston 3 partea spre evacuare sparta intre segmenti, cuzineti biela spre rosu"" Motorul era stat de 2 ani cum a spus vanzatorul.
                              Exprimarea mea a fost ,,motor SH " Si daca găsești o mașină intreaga cu 7-8 sute,un motor întreg cat ar costa ? Găsești motoare să-ți pui si in cap ,sunt de domeniului trecutului acum.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF