Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w210 300d - merge prea turată. Probleme cutie sau grup?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w210 300d - merge prea turată. Probleme cutie sau grup?

    Am un w210 300d simplu fara turbo de 136 hp, nu stiu ce se intampla, ca motorul merge turat rau. Adica la 4000ture am 140km/h, am cutie de viteze automata 4 trepte cu P R N D 3 si 2. Cutia schimba toate vitezele. Cineva a zis ca ar putea fi grupul, ca viteza si puterea o da grupul, nu cutia, pe youtube aceasi turatie si viteza o are un e220d non turbo. Sunt dezorientat nu stiu ce sa cumpar cutia sau grupul? Multumesc frumos pentru ajutor
    Last edited by Luxian; 08-01-2011, 09:36 AM. Reason: Literă mare la început de propoziție

  • #2
    Verifică dacă mai ai ulei în cutie. Dacă nu ai ulei e posibil să-ți patineze convertizor (torque convertor - are rol de ambreiaj). Cu ocazia asta poate faci și un schimb de ulei + filtru la cutie.

    Grupul nu văd ce ar putea să aibă. Nu poate patina, în cel mai rău caz huruia continuu.
    ...

    Comment


    • #3
      Este posibil ca din lipsa de ulei sa mearga asa turata la o viteza asa de mica? Adevarat nu am schimbat uleiul in cutie de cand am cumparat-o si smuceste in treapta 3 putin, dar nu mereu. Grupul nu huruie, nu face nimic, m-am gandit sa nu cumva proprietarul care a fost inaintea mea sa fi pus grup de e220d. Pe youtube este un e220d care are aceeasi turatie ca si e300 al meu


      Încearcă să folosești literă mare la început de propoziții!
      Last edited by Luxian; 08-01-2011, 11:51 AM. Reason: Literă mare

      Comment


      • #4
        Dacă smucește cutia, e aproape sigur că de acolo e problema. Cel mai probabil ești sub limită cu uleiul în cutie.

        Puțin probabil să fie schimbat grupul la mașină.
        ...

        Comment


        • #5
          Pe grup scrie raportul in spate stanga jos. Are un capac de aluminiu iar raportul e scris pe carcasa de fonta oblic, trebuie o perie de sarma.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #6
            Eu am avut uleiul sub nivel la un E290 w210 si imi intra in regim de avarie!nu mergea decat cu a 2 a cand si cand,dar de curand m-a sunat un nene care are tot un e300d si mi-a zis ca vrea cutia mea ca sa aiba trepte mai lungi,ca ii sta turata tot ca la tine,pe la 150km/h avea 4000rpm,explicatia a fost ca are alta cutie pe ea parca,de 220d sau de 200 benzina,nu mai stiu exact!

            Comment


            • #7
              cred ca eu te-am sunat pentru cutie, si asteptai banii de la sigurari

              are ulei la nivel a verificat un mecanic, mai este problema sa ma uit la grup la raport, sau daca nu alta cutie sau transformare in 5 trepte manual, dar nu as vrea manual.

              si inainte de e300 automat am avut un e300 manual acelasi an, acelasi motor si undeva la 3700 de ture in treapta 5 aveam 180-190km, iar cu a 4 la 5500 de ture aveam 180 masina mergea linie 220km
              Last edited by Luxian; 08-06-2011, 18:07 PM.

              Comment


              • #8
                Eu sint interesat sa fac schimb cu un E 300TD sau E320CDI tot pe W210. Am deja W210CDI, desi iam marit puterea tot nu sint satisfacut. Vreau neaparat 6 cylinrii pe care sai tunez si pe acestia. Deaceea as face un schimb cu cineva chiar daca ar avea probleme la masina. Mentionez ca a mea are totul apsolut perfec / mai ales sistemul de injectie la care asigur garantie. Am schimbat pompa inalta injectoare si valva originale germania nu romania.

                Comment


                • #9
                  salutare am aceeasi problema la in e300 din 96 merge prea turata .. daca ai gasit explicatia lasa-mi 1 raspuns .. posibil sa vorbim de aceeasi masina e300 d avangarde

                  Comment


                  • #10
                    Inainte de a schimba uleiuri,cutii de viteza, uitati-va pe grup-uri si vedeti ce raporturi au,schimbatile cu altele cu raporturi mai mici ,veti pierde din putere dar va scadea turatia la aceeasi viteza.
                    Difera si cutiile de viteza dar toate cele cu 4 trepte in treapta a patra au raport 1la 1.

                    Comment


                    • #11
                      La w124 300D 135cp , acelasi motor si tot cutie automata in 4 trepte am 3000rpm la 120km/h ...
                      Cu S-ul nu te pui.

                      Comment


                      • #12
                        Eu tin sa cred ca turatia aia este normala la ea.
                        Mi se apre ceva exagerat.
                        290-ul de exemplu la 4000 rpm merge la ceva mai mult de 200 km/h.
                        Incerc sa caut un video cu un 300d pe youtube,cand il gasesc til pun.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adrynoemi View Post
                          290-ul de exemplu la 4000 rpm merge la ceva mai mult de 200 km/h.
                          .
                          290TD cu 129 cai putere are peste 200km/h la 4000 rpm?Nu prea cred tinand cont ca un 270 cdi la 4000rpm are 210km/h.Sunt cam multi 40cp diferenta.

                          P.S. In carte 290TD are viteza maxima 195km/h!
                          Attached Files

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mircea600sel View Post
                            290TD cu 129 cai putere are peste 200km/h la 4000 rpm?Nu prea cred tinand cont ca un 270 cdi la 4000rpm are 210km/h.Sunt cam multi 40cp diferenta.

                            P.S. In carte 290TD are viteza maxima 195km/h!
                            Serios asa merge,eu am fost cu el la 217 km/h (pe gps),acul de viteza era peste 220 km/h.
                            Merg destul de bine aceste 290-uri.In plus motorul dezvolta peste 150cp.
                            Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.




                            In acest video poti aprecia acceleratia:

                            minutul 1:19.


                            Nici una dintre masini nu sunt ale mele.

                            Numai bine.

                            Comment


                            • #15
                              Bună ziua !


                              În principiu, orice diesel non-turbo își va "da arama pe față" doar la turații mari, acolo unde are cât de cât putere și cuplu. Și asta se aplică și la dieselele altor mărci.

                              De exemplu, al meu W124 200D cu automata 722.4 are la 4000rpm circa 130km/h. Și eu am avut dubii inițial, că e primul meu diesel aspirat, dar asta este. Iar fără ulei cât trebuie în cutie nici nu ajungi să circuli cu 130km/h prea mult timp...


                              Stimă,


                              Dragoș

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF