Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Regulator presiune mercedes e200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regulator presiune mercedes e200

    Vreau sa va rog sa ma ajutati si pe mine..Am o problema de la senzoru asta cand se incalzeste porneste greu dar lam mai schimbat odata acum vro 3 luni de zile nu stiu ce are de se strica asa rpd cu toate ca nu lam luat nou..de unde il pot cumpara si io mai ieftin pe unde m-am interesat sub 6 milioane nu il are nimeni....

  • #2
    Originally posted by mafianeagra View Post
    Vreau sa va rog sa ma ajutati si pe mine..Am o problema de la senzoru asta cand se incalzeste porneste greu dar lam mai schimbat odata acum vro 3 luni de zile nu stiu ce are de se strica asa rpd cu toate ca nu lam luat nou..de unde il pot cumpara si io mai ieftin pe unde m-am interesat sub 6 milioane nu il are nimeni....
    Buna, aceeasi problema o am si eu, E200 an 2000 2.2CDI, am schimbat la interval de 2luni 3 senzori(regulator de presiune} pana acuma, si tot asa imi porneste si acuma greu cand se incalzeste, ba mai mult azi mi sa aprins EPC si sa oprit,cred ca alta e problema, pompa de inalta presiune, sfatul meu este sa nu mai iei nici un senzor, poate cineva de pe aici cunoaste situatia si o sa ne raspunda, la tester da eroare regulatorul ala de aia nu ma mai duc la nici un tester, am inteles ca unul nu a fost bun, al 2-lea nici asa ,dar al 3-lea.........?
    Last edited by ovidiu accord; 07-19-2011, 22:31 PM.

    Comment


    • #3
      Va salut,aceasta problema am avut-o si eu,cel putin am schimbat de 2 ori regulatorul de presiune(cel din capatul rampei dinspre parbriz)si nimic,pana la urma am schimbat si senzorul rampei,cel dinspre radiator,si sa rezolvat problema.Eroarea era ca si la voi regulatorul.Acuma la voi sa nu fie invers,sau alta problema.
      Masina:w203 2148cm3.

      Comment


      • #4
        Salut. Verificati injectoarele in primul rand si mai mult ca sigur aveti 1,2 sau chiar 3 care fac figuri. Nu are presiune sau are presiune prea mare in rampa de aceea va da eroare regulatorul. 70% din cauza injectoarelor este. NUmai bine!
        Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

        Comment


        • #5
          Originally posted by vizireanuv View Post
          Salut. Verificati injectoarele in primul rand si mai mult ca sigur aveti 1,2 sau chiar 3 care fac figuri. Nu are presiune sau are presiune prea mare in rampa de aceea va da eroare regulatorul. 70% din cauza injectoarelor este. NUmai bine!
          Injectoarele le-am verificat de cel putin 4 ori, cu atat mai mult daca-s din injectoare scoate fum ,nu merge rotund motorul sau nu ar porni la rece, o sa schimb senzorul celalalt dinspre radiator,cum a spus colegul nostru Riddick

          Comment


          • #6
            Verificati senzorul de pe axa cu came. Dupa ce temperatura lichidului de racere trece de 60 Gr. opriti motorul , luati o carpa inmuiata in apa rece si in partea stanga a senzorului care l-ati amintit voi puneti carpa pe el, lasati cateva secunde apoi dati la cheie. Astept rezultatul.

            Comment


            • #7
              Daca pun apa rece pe el merge perfect....acum stau cu capota deschisa sa raceasca mai repede de unde pot lua senzoru ala mai ieftin???

              Comment


              • #8
                Originally posted by mafianeagra View Post
                Daca pun apa rece pe el merge perfect....acum stau cu capota deschisa sa raceasca mai repede de unde pot lua senzoru ala mai ieftin???
                Am schimbat senzorul celalalt ala dinspre radiator si degeaba tot nu porneste.

                Comment


                • #9
                  Pana la urma cel mai recomandat ar fi sa gasesti pe cineva si sa schimbi piesele pe incercate pana gasesti problema.Probleme pot fi multe,de la pompa de inalte si multe altele.Sau vorbeste cu colegul nostru mercedes cdi,si poate te va indruma el.

                  Comment


                  • #10
                    Exact. Daca il racesti si nu depasesti de 2500/r in sarcina mergi fara probleme dar nu pentru mult timp/ in viitorul apropiat ii poti turna si o galeata de apa ca nu o sa te mai asculte.

                    Ieftin se gaseste la orice magazin din romania. Dar mai mult de 3-6luni valva nu are cum sa mearga.
                    Masina Nazista nu aceepta piese din Blocul de Est. Chiar eu momentan ma confrunt cu problema asta.
                    Si eu m-am saturt de povestea asta cu valva, si pot sa zic ca piesa asta iti pune practic viata in pericol, ma refer la CDI 1 & 2 in momentul cind depasesti risti sa ti se opreasca motorul si sa nu reusesti sa faci depasirea si sa te lovesti cu cel din fata.

                    Asa ca am comandat la Neamtul meu valva originala, pret 10 milioane fiindca este lucru Nazist, si culmea banii mia luat din-inainte, acum astept 2 saptamini sa vina valva in tara.

                    Chestia buna este ca functioneaza fara probleme 5-7 ani.


                    O alta varianta ar mai fi montarea unei piese care ar functiona indifirent daca s-ar uza valva regulatoare sau maxim 2 injectoare/ costul ar fi de 1000 euro dar masina ar merge toata viata.
                    Originally posted by mafianeagra View Post
                    Daca pun apa rece pe el merge perfect....acum stau cu capota deschisa sa raceasca mai repede de unde pot lua senzoru ala mai ieftin???

                    Comment


                    • #11
                      Deci vreau sa zic ca nu imi face probleme la turatie la nimic chiar merge foarte bine motoru se tureaza nu are probleme..am avut un timp nu se mai tura peste 3000rpm...dar sia revenit de la sine....km a aparut asa a disparut....dar de knd sia revenit admisia sa stricat pornirea....chiar nu mai inteleg nimik...oricum vreau sa vand masina pentru k mia dat destule batai de cap ba una ba alta...si deja nu mai am bani sa o intretin...cu toate k imi consuma foarte putin si merge perfect dar ma doare capu cu pornirea asta am gasit valva cica bosh 5.5 mil noua.... si la altcineva 8 tot noua si la sh 4 mil deci niste preturi de ma doare capu....poate sa ma ajute cineva k o valva mai ieftina barem sa nu mai am probleme un timp k oricum am puso in vanzare....

                      Comment


                      • #12
                        Si inca ceva am fost la cineva mia pus valva(regulatoru de presiune) noua si a mers la sfert am pus doar de proba sa fiu sigur si aia a fost....acum caut o valva sh sa mearga macar un timp sau si noua dar mai ieftina....astept si io un ajutor de la voi..mersi mult...

                        Comment


                        • #13
                          Mercedesul nu poate fi tradat.
                          Daca Iliescu nu nea lasat acum 20 de ani sa schimbam limba si obiceiurile, obligat ca ni se pare totul scump si cautam cirpeala de mina a doua, ca sa pacalim pe altu in momentul cind vindem.

                          Cei ce fabrica piesele originale au salarii de la 1500euro in sus. Obligat ca noua cu 150 euro ni se pare enorm.
                          Daca am fi vorbit nemteste sau alta limba de circulatie, astazi aveam si noi salarii ca nemtii si banii sa ne cumparam ceva nou.

                          Dar de......... vrem sa fim romani si sa umblam cu coada pe sus.

                          Concluzie: renuntati sa mai fiti romani.
                          Last edited by Mercedes-cdi; 07-25-2011, 08:09 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Deci ma ajuta si pe mine cineva?

                            Comment


                            • #15
                              De unde cumpar un regulator de presiune pentru mercedes? AJUTOR VA ROG

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF