Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum Schimb Uleiul Din Cutia De Viteze Automata La un E290 TURBODIESEL (w210) Din 1996

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Schimb Uleiul Din Cutia De Viteze Automata La un E290 TURBODIESEL (w210) Din 1996

    Salut ,am si eu o problema cu cutia de viteza la un E290 TURBODIESEL din 96 am cumparat-o lovita pe partea dreapta am schimbat ce era de schimbat: ambele usi,stalp,prag de pe partea dreapta si puntea spate.inainte sa o cumpar ea a stat nemiscata timp de 8 luni (de cand a fost lovita) si a mai stat nemiscata timp de aprox 10 luni cat mi-a luat sa o repar,deci timp de apox 18 cutia de viteze nu a functionat.Problema mea acum este ca pornesc motorul ( care functioneza perfect) o dau pe DRIVE accelerez,intra in PRIMA haraie si merge urat intra in a DOUA tot haraie si merge urat intra in a TREIA si merge Impecabil,fara greseala,din a TREIA incolo e cea mai buna cutie din lume.Iar uneori se blocheaza si nu mai schimba(tot in treptele inferioare).Alteori cand dau pe R merge ca si cum nu are forta.M-am gandit eu ca o fi de la ulei pentru ca preconizez eu ca ultima data cand a fost schimbat a fost acu vro 2 ani, nu stiu cat ulei este in cutie pt ca joja de la cutia de viteze lipseste, am Mobil ATF 220 (cred ca asta e uleul care trebuie)dar nu stiu cum,Va rog sa imi explicati cum il scot ?,cum il pun? si cat sa pun?.
    Cutia mea este cea din poza.
    Attached Files
    Last edited by david433; 07-08-2011, 20:25 PM. Reason: am uitat sa pun poza

  • #2
    Ia legatura cu automaticul pentru cutie,pe mine ma intereseaza cat te-a ajuns reparatia la masina,ca si a mea a fost lovita de curand tot asa,prag,stalp,airbag sarit,capota ca a intrat si in stalp,usila amandoua,aripa fata etc

    Comment


    • #3
      Salut,si eu am un 290 td dar este din 99 si i-ti spun ca tu singur nu ai cum sa o faci,doar daca ai un aparat special cu vid prin care absoarbe tot uleiul din toata cutia,fiindca daca o dai jos adica capacul de sub masina care vine exact sub cutie i-ti va curge in jur de 3.5kg >4,si ulei se baga pe la motor prin joja speciala prin care se verifica (la service Mercedes) nivelul si densitatea asa ca singura optiune este de a merge la mercedes.

      Cu stima.

      Comment


      • #4
        A mea e din 97,davin433 o are din 96 ,astea nu ai cumva si buson de golire la convertizor?ca am citit pe undeva ca modelele pana in 99 ar avea asa ceva.

        Comment


        • #5
          Are si buson de golire dar nu se goleste de tot,cum am spus si repet daca o golesti cum se goleste ca la dacie sau mai stiu eu ce nu i-ti ies decat 3,5-4 l de ulei si inca vreo patru in serpentine in total 8 litri si 100 de grame de ulei.

          Comment


          • #6
            Originally posted by florinlovew210 View Post
            Are si buson de golire dar nu se goleste de tot,cum am spus si repet daca o golesti cum se goleste ca la dacie sau mai stiu eu ce nu i-ti ies decat 3,5-4 l de ulei si inca vreo patru in serpentine in total 8 litri si 100 de grame de ulei.
            Am inteles,dai baia jos scoti cam 4 litri,dar dupa baia de ulei ajungi la convertizor,ala nu are buson?ca daca ii dai drumul la uleiul de acolo e logic sa curga pana la 7 litri,nu 8 cat intra in ea nu?

            Comment


            • #7
              Si convertizorul are buson dar in total ies 8 litri din toata cutia,la mine au intrat 8 litri si nu 7 cum ai spus.

              Comment


              • #8
                Nu stiam,eu doar din auzite am aflat,plus ca la magazin mi s-a zis ca in jur de 7 litri se schimba,altu mi-a zis 5,5-6,deci...daca zici ca are buson si la convertizorul de cuplu,e simplu de aici incolo,pot face schimbul si acasa! (mai greu e ca intretimp am lovit masina)

                Comment


                • #9
                  Te sfatuiesc sa faci schimbul la un service autorizat sa macar laun mecanic care a mai trecut prin asa ceva,

                  Peace My Brother

                  Comment


                  • #10
                    Eee,vroiam sa ii fac schimbul,dar acum masina e lovita,sta aruncata in gradina!

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara, daca spuneti ca haraie, nu cred ca este din ulei si nu are cum sa fie nici din electro valve. Uleiul puteti sa-l schimbati acasa dar nu o sa curga tot. Daca tot il schimbati mai bine mergeti la reprezentanta si comandati ulei pentru cutia dv de viteze.
                      Cel mai bine cautatil pe 'automaticul' pe forum si va va lamuri.

                      Bafta si in general motoarele de 2,9 litri sunt fiabile dar putin cam puturoase.Am si eu un w210 tot cu motor de 2,9 litri Kombi si sunt multumit de el are 380000km.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF