Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

HELP! Ce reprezinta codurile :P2359, P080F??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HELP! Ce reprezinta codurile :P2359, P080F??

    Eu am un w211 din 2005, 220Cdi, acum are 130.000 km, sapt trecuta am facut un drum bistrita-mures, si am observat ca nu mai tragea motorul de la 2800-3000 turatii. Adica de turat se tura dar nu mai tragea, aporximativ la fel ca si la cruise control cand il limitezi, apesi pedala in gol.La intoarcere s-a si aprins martorul din bord care indica probleme la motor. Am citit toate topicurile de pe forum pe aceasta tema si am ajuns la concluzia ca e EGR-ul , galeria de admisie, filtru de particule...pot fi multe. Am mers azi la un tester , a aparut o singura problema: P080F(habar nam ce ie aia poate ma ajuta cineva). L-a resetat tipul, a sters problema asta din comp. si m-a trimis sa fac o tura de aproxim 20 km, si sa il turez sa vada daca mai apare ceva.Am mers, nu mai aparea nici un bec aprins in bord, nu mai aveam problema cu turatiile peste 3000, dar simteam ca nu mai trage, cum tragea inainte.Bine diferenta era aproape nesesizabila dar io o simteam.Am venit inapoi, a pus iar testerul iar acum a aparut: P2359-Comanda presiune servo motor. Binenteles ca a sterso si pe asta si urmeaza sa fac un drum mai lung zilele viitoare , unde o sa o "calc" de sa se aprinda toate becurile posibile si va pune apoi testerul sa vada ce poate sa mai apara.In cazul in care nu mai apare nici o buba o sa ma apuc sa curat EGR-ul galeria si tot ce tine de admisie desi la km astia nu cred ca poate fi aia.Daca are cineva o parere astept cu nerabdare daca nu drum bun..si o sa va tin la curent.
    P.S.:scuze ca v-am dat de citit atat dar poate pe unii ai ajuta pe viitor...
    GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

  • #2
    Te ocupi de turbosuflanta si se rezolva. Nu baga cit trebuie, sau pierde pe undeva din tubulatura. M-am lovit de multe ori de problema asta. Te duci la un meserias din zona si te rezolva, dar are nevoie de tester ca lumea fiindca trebuie sa-ti verifice si partea electrica a turbinei.

    Daca masina are filtru de particule il rezolv. Altfel umblii degeaba la turbina. Pot fi mai multe cazuri.
    Originally posted by bistrita View Post
    Eu am un w211 din 2005, 220Cdi, acum are 130.000 km, sapt trecuta am facut un drum bistrita-mures, si am observat ca nu mai tragea motorul de la 2800-3000 turatii. Adica de turat se tura dar nu mai tragea, aporximativ la fel ca si la cruise control cand il limitezi, apesi pedala in gol.La intoarcere s-a si aprins martorul din bord care indica probleme la motor. Am citit toate topicurile de pe forum pe aceasta tema si am ajuns la concluzia ca e EGR-ul , galeria de admisie, filtru de particule...pot fi multe. Am mers azi la un tester , a aparut o singura problema: P080F(habar nam ce ie aia poate ma ajuta cineva). L-a resetat tipul, a sters problema asta din comp. si m-a trimis sa fac o tura de aproxim 20 km, si sa il turez sa vada daca mai apare ceva.Am mers, nu mai aparea nici un bec aprins in bord, nu mai aveam problema cu turatiile peste 3000, dar simteam ca nu mai trage, cum tragea inainte.Bine diferenta era aproape nesesizabila dar io o simteam.Am venit inapoi, a pus iar testerul iar acum a aparut: P2359-Comanda presiune servo motor. Binenteles ca a sterso si pe asta si urmeaza sa fac un drum mai lung zilele viitoare , unde o sa o "calc" de sa se aprinda toate becurile posibile si va pune apoi testerul sa vada ce poate sa mai apara.In cazul in care nu mai apare nici o buba o sa ma apuc sa curat EGR-ul galeria si tot ce tine de admisie desi la km astia nu cred ca poate fi aia.Daca are cineva o parere astept cu nerabdare daca nu drum bun..si o sa va tin la curent.
    P.S.:scuze ca v-am dat de citit atat dar poate pe unii ai ajuta pe viitor...
    Last edited by Mercedes-cdi; 06-18-2011, 16:48 PM.

    Comment


    • #3
      merci

      Multzam de sfat. Masina are euro 4 cu filtru de particule, am printat ce mi-ai scris tu, si ma si duc acuma pina la el.Are tester, pe testerul lui au aparut codurile astea.Si el a spus acelasi lucru, ca nu primeste motorul suficient aer, iar cauze pot fi multe.O sa va tin la curent...
      GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

      Comment


      • #4
        Da. Pina la urma de ce ma temeam io aia se dovedeste a fi buba. P2626. Filtru de partidule.Nu imi apare nici un cod in afara de asta.Binenteles ca la sfaturile multora am incercat si eu varianta cea mai eftina, romaneasca, de curatare. Adica: am facut un drum ieri pina la cluj(120km), si am mers vreo 30km cu motorul turat la 3800 constant(cu a doua-76km la ora pe cruiser lam fixat la 3800-3900 rotatii).Deci am mers aproximativ 25-30 minute.Rezultatul:singura diferenta ie ca nu imi apare nici un martor pe bord, in rest nu mai trage peste 2600-2800 turatii.Deci tot asa ie.Am venit inpoi cu maxim 100 km/ora cu viteza a 5-a.La a 6-a atingeam fabuloasa viteza de 130-140km/ora.Imi da cineva o solutie mai omeneasca si pt mine si pt motor sau o sa ajung sa cumpar filtru nou? De desfintat/anulat filtru nu as vrea.
        Masina ie un E220 Cdi, din 2005, w211 cu euro 4 si filtru vietzii de particule.
        GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

        Comment


        • #5
          Regenerarea pe tester este mult mai buna decit cea in mers, fiindca filtrul ajunge la 610 grade fiind fortat de tester. Am regenerat multe filtre in acest mod. Insa se ia un mod de prevenire al unui incendiu.
          Insa daca regenerarea deja sa facut de vreo 5 ori, aceasta nu mai are nici un efect. Trebuie recurs la modificarea filtrului de particule/sau reconditionare, si nu mai aveti probleme toata viata.

          Sau mai aveti varianta sa mergeti la dealer si sa va montati un filtru de particule original si complect care ar costa in jur de 60 milioane/ si mergeti cel putin 180.000Km fara nici o problema.
          Originally posted by bistrita View Post
          Da. Pina la urma de ce ma temeam io aia se dovedeste a fi buba. P2626. Filtru de partidule.Nu imi apare nici un cod in afara de asta.Binenteles ca la sfaturile multora am incercat si eu varianta cea mai eftina, romaneasca, de curatare. Adica: am facut un drum ieri pina la cluj(120km), si am mers vreo 30km cu motorul turat la 3800 constant(cu a doua-76km la ora pe cruiser lam fixat la 3800-3900 rotatii).Deci am mers aproximativ 25-30 minute.Rezultatul:singura diferenta ie ca nu imi apare nici un martor pe bord, in rest nu mai trage peste 2600-2800 turatii.Deci tot asa ie.Am venit inpoi cu maxim 100 km/ora cu viteza a 5-a.La a 6-a atingeam fabuloasa viteza de 130-140km/ora.Imi da cineva o solutie mai omeneasca si pt mine si pt motor sau o sa ajung sa cumpar filtru nou? De desfintat/anulat filtru nu as vrea.
          Masina ie un E220 Cdi, din 2005, w211 cu euro 4 si filtru vietzii de particule.

          Comment


          • #6
            Masina are acum 130.000, eu am cumparato la 80.000 si nu i-am facut niciodata regenerare la filtru. Si la km aia nici nemtzii nu cred ca au facut.Daca ma duc la o reprezentanta sa ai faca regenerare la filtru cam cati km ma duce fara sa am probleme?(aproximativ binenteles).
            Ma doare sufletu' sa dau 60 mil doar ca sa nu poluez eu mediu, iar cand merg prin orash si nimeresc in spatele tractoarelor de la primarie intru intro ceatza......
            GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

            Comment


            • #7
              Hirburile de la jandarmerie, politie si primarie sint ale statului.
              Statul Roman nu poate fi dat in judecata, are imunitate.
              Singura bruma de noroc ar fi la CEDO. Dar nici acolo nui sigur.

              Cu regenerarea de la reprezentanta, tot ei te pot lamuri.
              Insa daca tot nui dai de cap nici atuncia,...........imi dai un telefon seara dupa 8.
              Originally posted by bistrita View Post
              Masina are acum 130.000, eu am cumparato la 80.000 si nu i-am facut niciodata regenerare la filtru. Si la km aia nici nemtzii nu cred ca au facut.Daca ma duc la o reprezentanta sa ai faca regenerare la filtru cam cati km ma duce fara sa am probleme?(aproximativ binenteles).
              Ma doare sufletu' sa dau 60 mil doar ca sa nu poluez eu mediu, iar cand merg prin orash si nimeresc in spatele tractoarelor de la primarie intru intro ceatza......

              Comment


              • #8
                merci deocamdata...te tin la curent ...
                GRATIS NU EXISTA, IEFTIN NU REZISTA

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF