Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Durere mare. Cheia dezvatata, W210-le nu mai porneste

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Durere mare. Cheia dezvatata, W210-le nu mai porneste

    Of... Ce inseamna sa nu citesti mai bine forumul...
    Abia acum am citit ca daca ti se aprind ambele leduri la masina, rosu si verde, cand actionezi telecomanda, asta inseamna ca sunt bacteriile duse. Din pacate prea tarziu, caci am patit-o. Cand n-a mai mers, am fost cu singura cheie la unu sa-mi schimbe bacteria. Ala ca bou' n-a stiut ca trebuie schimbata repede, sub 5 secunde, asa ca am imbulinat-o. Bine, nici eu n-am stiut, dar el cu asta se ocupa! Daca o schimbam eu o nimeream sigur ca nu stateam sa ma chiorasc la ea ca prostu'. In fine... ce ma fac? Cum invat din nou cheia cu masina? S-o duc la service probabil imi ia cat nu face si in afara de asta trebuie luata pe sus , alti bani.
    Masina e un E230 din 95, telecomanda pe infrarosu.

    PS. de asta vara se aprindeau ledurile alea amandoua odata si la inchidere si la deschidere de ma si miram.... Acuma na beleaua!
    W210 E230 '95 Classic

  • #2
    Nu cred o iota. Cum adica sa schimbi bateria in 5 secunde? Da ce e cursa contracronometru? Si eu am scos bateria la a mea nu 5 sec, 5 minute si n-a avut nici pe dracu. Nu stiu de ce leduri zici tu acolo. Vezi daca sunt montate bateriile cum trebuie. Ar trebui sa fie 2. Nu stiu exact ce fel de cheie ai.

    Comment


    • #3
      Well, eu personal nu sunt in tara dar sotia a patit-o si asta cu 5 secunde e raspunsul pe care i l-a dat unul care a lucrat la un service Mercedes. Nu stiu ce sa fac

      Masina nu are butuc pe stanga, ci in loc de gaura sunt doua leduri, unul verde, care cred ca se aprinde cand deschizi masina, si unul rosu, care confirma inchiderea. Eu am luat masina in august 07 si asa facea de cand am luat-o (ambele leduri si la deschis si la inchis), abia in seara asta am citit pe un thread ca asta inseamna bacterii slabe. Pai atunci de ce nu porneste totusi? Sigur e din cheie/imobilizator dar oare nu exista nici o metoda de a invata din nou cheia cu masina, decat la service?
      Last edited by Gilbert; 03-23-2008, 23:18 PM.
      W210 E230 '95 Classic

      Comment


      • #4
        Personal cred ca ori bateriile nu sunt bune ori sunt montate prost. Adica a mers pana sa le schimbe si dintr-o data nu mai merge? Nu se poate. Doar sa nu fie alta cauza. Nu face neamtul treaba asta. Sa schimbi bateriile in 5 sec. Eu unul nu am auzit chestia asta nicaieri pe forumul asta...... Ar trebui puse ambele cu borna + spre semn. E drept ca semnul + e foarte discret in interiorul cheii. Inclin sa cred ca e o eroare de montaj. Ledul la cheie se aprinde cand se apasa vreun buton? Cheia mea are un mic led rosu. Daca sunt fel ar trebui sa-l ai si tu. Daca se aprinde inseamna ca bateriile sunt bune. Daca nu ar trebui vazut ce baterii sunt, daca au acelasi voltaj si daca sunt montate cum trebuie.

        Comment


        • #5
          Multumesc, o sa incercam si cu bateriile (cheia nu are led). Nu chestia cu 5 secunde e de pe forum, ci aia cu ambele leduri de pe usa.
          W210 E230 '95 Classic

          Comment


          • #6
            cheia are led...tine apasat pe buton o perioada indelungata si priveste mai atent..si referitor la intratu` in masina,trebuie sa intre cheia la usa din dreapta!!!!daca nu se vede "gaura"...are plastic protector..dar este sigur!
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Cheia de serviciu (mecanica) trebuie sa fie ascunsa in cheia principala (electronica), in poza de mai jos figura nr.6 se vad ambele chei.
              Last edited by orca; 03-24-2008, 02:14 AM.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                in mod normal la un e din 95 cheia ar trebuii sa fie in genul celei din poza 5
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mezzo View Post
                  in mod normal la un e din 95 cheia ar trebuii sa fie in genul celei din poza 5
                  Scuze nu am fost atent in text ca e din '95, am vazut W210 si ma dus gandul la popularul CDI, dupa '99
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pulmann View Post
                    Scuze nu am fost atent in text ca e din '95, am vazut W210 si ma dus gandul la popularul CDI, dupa '99
                    nu`i nimic..se intampla si la case mai mari ...

                    revenind on-topic: si eu am avut aceasi problema..si nu prea a stiut nimeni ce sa`i faca...drept urmare mi`am pus alarma...si s`a rezolvat
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc! Cheia e modelul 5, doar ca are un singur buton, rotund. O sa ma uit dupa led mic. De deschis usile am reusit mecanic, problema e ca nu porneste, nu armeaza/dezarmeaza, nu nimic Oare montarea unei alarme sa fie o solutie?? Ma mir.
                      W210 E230 '95 Classic

                      Comment


                      • #12
                        Alarma nu vad cum poate rezolva pornirea. Cand a schimbat bateria sa nu-i fi cazut din cheie "cipul" sau cum drak i-o zice la minunea aia care face sa fie cheia recunoscuta de masina.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          alarma este solutia pt inchidere(ca sa nu stai sa incui manual usile...si sa incui prin partea dreapta).in cazul meu asa a fost.cheia nu mai functiona de nici o culoare..nici cea de rezerva...asta ma duce cu gandul ca ar fi ceva asupra masinii..nu neaparat a cheii(in cazul meu)..de pornit nu stiu ce sa zic...nu am avut asa problema.ce am stiut..am spus aici.spune`i sotiei sa miste un pic de volan..poate s`a blocat si nu`si da seama...s`au mai intamplat cazuri d`astea......desi banale!!!

                          edit: acelasi tip de cheie il am si eu..la mine se aprinde led`ul acela..dar comanda nu o ia masina.nu e asta sfarsitul lumiii....dar e pacat ca era inchiderea originala.
                          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                          Si o panarama de scuter

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru idei, o sa ne uitam si daca nu a cazut chipul si daca bateriile sunt bune si montate corect iar ledul din cheie se aprinde. Volanul nu e blocat, electromotorul invarte dar nu porneste neam. Sotia stia ca daca nu poti deschide masina din telecomanda atunci nu porneste oricat i-ai da la automat, asa ca nu a insistat ca sa nu omoare bateria degeaba. Adica, pentru a porni motorul, e musai ca masina sa fi fost deschisa din telecomanda de pe cheie, adica sa fi fost deblocata electronic, nu neaparat mecanic fiindca dpdv mecanic poate intra oricine in ea, nu e greu.

                            Mai mai gandesc la o chestie: daca ar fi existat vreo solutie do-it-yourself de reinvatare a cheii, atunci chipul de la orice cheie de E klasse din aceeasi perioada ar fi fost bun pentru a porni o masina furata; il reprogramai singur si gata. Desigur, mai ramanea potrivirea mecanica a cheii in contact, dar asta ar fi fost un lucru minor pentru hoti, odata ce au scapat usor de partea electronica. Deci solutia trebuie sa fie tot la service
                            Pe de alta parte, in ceea ce priveste alarma: in caz ca ar porni dar as pierde inchiderea centralizata din cheie, asta s-ar putea desigur sa fie rezolvata cu o alarma (desi ar insemna sa atasez la cheie telecomanda alarmei, ceea ce e neplacut). Problema e insa de pornire, nu de inchidere centralizata. Si totusi, alarmele cu pornire din telecomanda cum sunt instalate si functioneaza? Banuiesc ca pornesti frumos masina din casa iar singurul obstacol ca sa nu ti-o fure careva cat e pornita e faptul ca volanul e blocat, ceea ce in cazul meu nu e o problema fiindca, mecanic, butucul de contact functioneaza. Cum reuseste un instalator de alarme sa sunteze sistemul de protectie al masinii si sa faca totusi ECU-ul sa functioneze fara cheie in contact? Ca daca tot dau niste bani, normal ca as prefera sa ii dau pe o asemenea alarma decat pe tractare si deblocare; macar alarma asta ar fi o dotare in plus si ar rezolva si problema mea cu cheia.
                            W210 E230 '95 Classic

                            Comment


                            • #15
                              Nu retin la ce marca de masina (parca Opel) a trebuit ca dupa ce am schimbat bateria din cheie, sa reanvatz cheia pentru a redeschide ushile din telecomanda, a fost ceva de genul ; bagi cheia in contact, pui contactul (fara a pornii motorul) si apesi pe butonul de pe telecomanda.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF