Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Durere mare. Cheia dezvatata, W210-le nu mai porneste

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O idee ar fi sa incerci si la firmele care monteaza alarme. Mai stiu baietii smecherii. Un astfel de loc unde io am fost sa montez diverse pe masina e pe Barbu vacarescu. Cum mergi dinspre Stefan ce Mare spre pod baneasa pe dreapta undeva dupa Billa la vreo 500-700 m e o cladire Petrom parca(sau Rompetrol) scrie pe ea. Dupa cladire e o strada la dreapta. Cum intri pe strada pe partea stanga e un service la parterul unei cladiri cu 4 etaje. Sunt 3 porti mari de termopan. Acolo se mai pricep. Patronu se pricepe la electrica si a si avut cateva Mercedesuri.
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #17
      1.Nu au legatura bateriile din telecomanda cu cipul din cheie.Cipul din cheie contine un cod de imobilizare care se afla si in modulul de contact sau in eepromul din bord sau in ECU, sau in toate 3 locurile, depinde de model.
      2.Bateriile din telecomanda alimenteaza doar modulul de inchidere/deschidere usi, sau ce functii mai are telecomanda.
      3.Reprogramarea cipului din cheie se face ori la reprezentanta, ori la cineva cine are diagnoza pentru modelul respectiv, pentru citirea imobilizatorului din masina, si un reader/writer pentru cheie.
      4.Modulul de alarma, pentru inchidere/deschidere usi se poate reprograma printr-o secventa gen pui contact, tii ceva buton apasat si o tasta de pe telecomanda apasata timp de 5 secunde, cum descria cineva mai sus pentru opel, daca alarma este cea originala, pusa de Mercedes.
      5.Pentru alarme cu pornire motor, pentru masini cu chip este un modul de by-pass care se monteaza intre contact si ECU care tocmai asta face ii confirma ECU-lui codul de imobilizare care este in cheie, deci masina porneste fara ca cheia sa fie in contact.
      Toate cele bune.

      Comment


      • #18
        Multumesc! Am facut chestia cu opelul, n-a mers dar mai incercam tot felul de trick-uri. Multumesc Juve pentru detalii, daca nu rezolvam cu trucuri o sa ajung acolo.
        @butonu: "1.Nu au legatura bateriile din telecomanda cu cipul din cheie.Cipul din cheie contine un cod de imobilizare care se afla si in modulul de contact sau in eepromul din bord sau in ECU, sau in toate 3 locurile, depinde de model.
        2.Bateriile din telecomanda alimenteaza doar modulul de inchidere/deschidere usi, sau ce functii mai are telecomanda."
        Si totusi nici inainte nu pornea daca nu era dezarmata din telecomanda. Degeaba era cheia ei in contact, daca inchiderea era armata nu pornea deloc.
        Din pct. 5 inteleg ca degeaba montez un modul de pornire, caci acesta transmite ECU-ului un cod care e in cheie, or deja ECU nu mai recunoaste cheia si atunci modulul nu stie ce cod sa transmita?

        Am gasit undeva intr-un service manual ca bateriile trebuie schimbate in maxim 1 minut. Nu pot pune poza ca trebuie link si e pe un forum care cere autentificare ca sa o vezi. Explica acolo si 3 modalitati de invatare a telecomenzii IR, le incerc si pe alea.
        Last edited by Danny_bb; 03-24-2008, 18:13 PM.
        W210 E230 '95 Classic

        Comment


        • #19
          Scuze, acuma am vazut ca masina ii din 95, cind dati cheie se invirte demarorul?
          "Degeaba era cheia ei in contact, daca inchiderea era armata nu pornea deloc.
          Din pct. 5 inteleg ca degeaba montez un modul de pornire, caci acesta transmite ECU-ului un cod care e in cheie, or deja ECU nu mai recunoaste cheia si atunci modulul nu stie ce cod sa transmita?"
          Posibil sa aiba un releu pe inchidere/deschidere care cind dezarmezi ii da curent undeva, si cind dezarmezi ii taie curentul.
          Puteti monta un modul de pornire motor, numai ca mai trebuie un modul de by-pass care trece peste cip, si masina porneste fara cheie.Daca ai releu pe inchidere/deschidere ala se poate scoate, masina pornind si daca-i armata sau nu inchiderea.
          Modelul din '95 nu stiu daca are cip sau numai releu pe inchidere/deschidere, ce am scris eu mai sus este valabil doar pentru masinile cu cip.
          Pt. masina dvs. tre sa existe modalitate de invatare a telecomenzii.
          Scuze de confuzie.
          Last edited by butonu; 03-24-2008, 14:36 PM.

          Comment


          • #20
            Dap, motorul se invarte dar nu porneste. Exact asa se intampla si inainte, daca incercam sa o pornesc cu inchiderea armata. Deci trebuie dezarmata inchiderea centralizata, din telecomanda, ca sa poata porni. Acum degeaba apas pe butonul din cheie, nu mai face nimic si nici butonul de inchidere centralizata din bord nu merge daca nu am "deblocat" anterior masina folosind telecomanda
            Am cumparat de pe ebay "instructiuni de programare a cheii" exact pentru modelul meu. Astept sa mi le trimita prin e-mail. Sunt probabil extrase din ceea ce scrie in manualul de utilizator sau cel de service, dar la 1 lira sterlina nu iau teapa mare daca nu merge.
            W210 E230 '95 Classic

            Comment


            • #21
              Inseamna ca, cind armezi/dezarmezi din telecomanda ai un releu pe alarma care taie alimentarea ECU, si din aceasta cauza nu porneste numai cind ii dezarmata din telecomanda.
              Sigur exista secventa de invatare a telecomenzii, si aia o vezi din ceea ce ti-ai comandat.
              Toate cele bune

              Comment


              • #22
                Am patit EXACT acelasi lucru la un W210 E300 din 95.
                Trebuie reprogramata cheia; dupa cum spunea si butonu exista o secventa care trebuie urmata.
                Daca ai fi in TImisoara as stii la cine sa te trimit.
                Intereseaza-te acolo la tine de cineva care stie secventa de 'invatare' a cheii.
                Un sfat: du-te la Mercedes la reprezentanta, asteapta si tu un pic pe afara, prin spate pe la service si intra un vorba cu un mecanic. Cu maxim cateva sute de mii se rezolva.
                Bafta.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Gilbert View Post
                  Multumesc, o sa incercam si cu bateriile (cheia nu are led). Nu chestia cu 5 secunde e de pe forum, ci aia cu ambele leduri de pe usa.
                  Din cate stiu eu ledul e tot acolo unde-i si portul infrarosu. Inca de aseara am banuit ca cheia ta e de tip 5 dar nu am mai intrat in detalii. Tipul 6 a aparut de prin 97.

                  Comment


                  • #24
                    Am gasit ceva
                    Last edited by Danny_bb; 10-14-2009, 13:01 PM.

                    Comment


                    • #25
                      interesant...voi incerca si eu sa vad poate ii redau stralucirea de odinioara

                      edit: le`am incercat..nu au mers.exista 3 variante:
                      1: nu le`am facut eu bine
                      2: nu o mai fi compatibila inchiderea mea de cand cu alarma(desi inchiderea pe butonul din masina merge)
                      3: nu or fi valabile treburile afisate pt modelul meu
                      Last edited by mezzo; 03-24-2008, 23:10 PM.
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment


                      • #26
                        Va pun si eu niste materiale. Sper sa va foloseasca. Eu unul nu pricep o boaba de italiana dar sunt chiar si colegi de-ai nostri care pot da o mana de ajutor. Poate chiar D-l Mihnea ne ofera niste meditatii de limba italiana.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Intradevar se pare ca bateriile trebuiau schimbate in maxim 30 secunde.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by butonu View Post
                            Modelul din '95 nu stiu daca are cip sau numai releu pe inchidere/deschidere, ce am scris eu mai sus este valabil doar pentru masinile cu cip.
                            Pt. masina dvs. tre sa existe modalitate de invatare a telecomenzii.
                            Scuze de confuzie.
                            1. Multumesc mult! Daca are numai releu pe inchidere/deschidere ar fi super, ca ii fac by-pass si gata sau ii instalez o alarma simpla.
                            2. In adevar, se pare ca ar exista modalitatea de invatare a telecomenzii. Am cumparat azi niste info care de altfel sunt si pe net, dar la o lira sterlina cat au costat nu-i bai. Le pun aici poate la va fi util si altora. Ele se refera la masinile Mercedes cu cheie cum am eu, de tip briceag / foldable, ca in foto, poz. 5.

                            Clasa A
                            1. Se apasa pe butonul telecomenzii din cheie, de doua ori (normal, cu telecomanda indreptata spre senzor - care se afla in manerul usii soferului sau la oglinda retrovizoare interioara sau langa contact - dar nu lipita de el).
                            2. In maxim 30 secunde se pune contactul in pozitia II.

                            C KLAS (1993-1997), E KLAS (1995-1997), SLK (1996):
                            1. Se apasa telecomanda o data
                            2. Se deschide masina cu cheia, mecanic, sau se invarte cheia in contact la pozitia II sau se pune contactul, in maxim 30 sec.

                            Clasa M
                            1. Se invarte cheia in contact, la poz. II, apoi se scoate cheia din contact.
                            2. Se apasa butonul Lock al telecomenzii si se mentine apasat. Cu el apasat, se apasa butonul Unlock de 5 ori.

                            LE: nu am dat refresh si abia acum am vazut ultimele posturi.
                            @Claudiu.G: multumesc de sfaturi, sa speram ca o sa scap ieftin de data asta.
                            @Danny_bb: multumesc de cautari si de ajutor; sunt exact aceleasi informatii pe care le-am cumparat azi de pe eBay.
                            @pulmann: cele 30 sec. din scan-ul 4 al lui florineasca se refera la timpul cat clipesc ambele leduri ca sa indice ca bateriile sunt pe duca.
                            @florineasca: toate informatiile din scanari sunt utile, sunt din manualul utilizatorului si se refera la cum se face inchiderea, deschiderea, schimbarea bacteriilor telecomenzii s.a., insa din pacate lipseste exact pag. 38, unde spune cum se face "sincronizzazione". O ai cumva si pe aceea? E tocmai ceea ce caut, in caz ca difera de info pe care le-am luat de pe net si pe care le-a postat si Danny_bb.

                            O sa incercam maine procedura iar daca nu merge o sa testam telecomanda cu ajutorul unei camere video sau al unui aparat foto sa vedem daca emite. Daca nu, schimbam din nou bacteriile cu grija, cu plusul in sus, ca in scan-urile de mai sus.
                            Last edited by Gilbert; 03-25-2008, 01:35 AM.
                            W210 E230 '95 Classic

                            Comment


                            • #29
                              Gata colegu. Se rezolva. Rugamintea mea ar fi sa ne traduci si noua daca te pricepi, partea aia legata de sincronizare. Mai fac precizarea ca manualul e de la un MB C-classe. Sper sa se potriveasca si sa te ajute.
                              Attached Files
                              Last edited by florineasca; 03-25-2008, 23:23 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc frumos! La carte scrie așa: Se orientează telecomanda spre senzorul de la oglinda retrovizoare şi se apasă de două ori , scurt, butonul telecomenzii. Apoi, în maxim 30 secunde, se introduce cheia în contact şi se roteşte în poziţia 2. Gata.

                                În ceea ce mă priveşte, am comunicat cu soţia de... minune. Rezulta ca eu n-am inteles ceea ce ea mi-a spus de la inceput (e drept, convorbirea se intrerupea), anume lucruri importante:
                                - ca dupa defectarea telecomenzii, masina a fost deschisa de baietii de la service MB cu metode mecanice fiindca cheia nu a mers nici in incuietoarea din dreapta nici in cea a portbagajului; deci masina e deschisa acum, dar cu procedee "hotesti", mecanice, inchiderea centralizata fiind inca armata, portbagajul inca inchis deci releul de care vorbea butonu' inca se opune pornirii; asa scrie si in manualul scanat: daca a fost inchisa cu telecomanda, deschiderea mecanica a unei usi, fie si din interior, nu antreneaza deschiderea centralizata deci masina ramane blocata;
                                - aceiasi angajati ai service-ului au verificat bateriile nou instalate ale telecomenzii dar aceasta nu a functionat nici asa; telecomanda nu emite, lucru verificat chiar atunci, cu camera de pe telefonul sotiei. Probabil s-a defectat pur si simplu sau s-a oxidat vreun contact sau s-a dezlipit ceva, cine stie, cel mai probabil cel care a schimbat bateriile a stricat ceva prin ea astfel ca degeaba i-a pus baterii noi daca de fapt a stricat-o.

                                Asadar maine sotia va merge la un service GSM ca cineva sa desfaca telecomanda si sa verifice daca nu cumva are vreun defect vizibil (contact oxidat, ceva dezlipit/rupt, baterii descarcate). Daca o repara si emite, atunci urmeaza procedura de invatare. Daca cheia ramane moarta dpdv al telecomenzii, atunci ma gandesc ca solutia e instalarea unei alarme, fie ea si mai simple. Instalatorul alarmei va sti unde unde e firul/modulul ce comanda inchiderea centralizata, caci asta e o functie de baza a oricarei alarme, iar odata deschisa masina si electronic, nu numai mecanic, ma gandesc ca masina va porni. Sunt convins ca, daca am sti unde anume sa punem un fir cu +, deschiderea centralizata ar functiona dar, cum nu stim, va trebui sa apelam la un instalator de alarme.
                                W210 E230 '95 Classic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF