Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Durere mare. Cheia dezvatata, W210-le nu mai porneste

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    e mai complicata problema la tine.incearca totusi daca ai reusti sa intrii in ea..sa`i pui contactu si sa apesi butonul de deschidere de pe bord.poate se rezolva altfel problema
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #32
      Of, ma dispera. Iar s-a intamplat si de data asta nici macar nu stiu de ce, ca doar n-a umblat nimeni la telecomanda iar sa se apese siongur butonul in poseta sotiei e exclus. Data trecuta masina a fost la service si a rezolvat-o cineva care acum nu mai e in tara... Acum am dus-o la Casa Auto, in cateva zile se ocupa de ea, sper sa nu ma indoaie pretul. A ramas din nou blocata total, telecomanda emite dar doar ea stie ce cod emite. Am intrat hoteste in ea, apoi am incercat toate metodele citite sau inventate ca sa "reinvete cheia". Degeaba , nu porneste daca inchiderea nu e dezarmata, or nu se dezarmeaza decat din telecomanda, butonul din bord fiind inutil in cazul asta. A mai aflat cineva intre timp cum as rezolva-o? Sau are cineva computer de diagnoza, in caz ca asta e solutia?
      W210 E230 '95 Classic

      Comment


      • #33
        salutare, eu am patit ceva asemanator: led desprins din montaj, desfacut cheie, reparat defectiune dar @stat fara baterii in cheie vreo 10-20 min@. am incercat sa ponesc si.......sufletu`.( am acelasi model de cheie ca si tine). incearca sa shimbi mai iantai bateriile dar inainte de pune bateriiile noi fa un scurt-circuit intre clemele de contact ale cheii, apoi pui bateriile noi. eu ,fara sa stiu nik , am butonat cheia stand in masina. dupa cum cred ca stii, daca tii apasat butonul mai mult de 3 sec se aprinde un led rosu in cheie semn ca a intrat pe comanda de inchis-deschis geamurile, tot asa s-a si remediat problema: cu cheia indreptata catre oglinda-luneta am tinut apasat butonul...si a mers!!
        sper sa mearga si la tine ca e pacat sa modifici ceva atat de bine facut!!
        bafta si sa ne tii la curent

        Comment


        • #34
          am avut o problema asemanatoare cu e 280 din '96
          tot asa dadeam la automat si nu pornea neam.
          am fost la mercedes si am chemat un meserias de la ei dupa program cu un laptop avand si programul de la masina mea (au toate programele).
          a bagat mufa si a dezactivat alarma pt k nu-i dadea voie sa porneasca masina( alarma nu dadea voie pt a preveni un posibil furt)
          a facut treaba asta si dupa aia i-a dat o cheie..
          fericire !! a pornit la sfert!!
          toata treaba m-a costat un milion si 15 minute !!

          Comment


          • #35
            @BogdanKRG: multumesc de idee: am sa desfac telecomanda, scot bateriile apoi scurtcircuitez bornele si instalez din nou bacteriile, dupe care tin apasat. Poate merge, mai am doua zile de incercare inainte de a scoate bani mai multi din buzunar, fiind programata la service luni dimineata.
            @codreanu: exact asta se intampla, alarma (sau inchiderea centralizata, ma rog) nu da voie motorului sa porneasca daca nu a fost dezactivata mai intai din telecomanda. Telecomanda emite, am vazut cu telefonul, dar emite probabil alte coduri... Stiu ca nu dureaza mult, dar de unde sa scot meseriasul ala...
            W210 E230 '95 Classic

            Comment


            • #36
              CAT DE SIMPLU ERA !!! Multumesc bogdanKRG, era ata de simplu ca tocmai asta nu facusem, sa tin apasat mai mult de 3-4 secunde. Am incercat toate schemele si vrajile voodoo posibile, gen apasat butonul de doua ori, apoi pus contactul jumatate cu mana stanga in timp ce usa e deschisa iar cu mana dreapta imploram zeii azteci , dar asta nu facusem. A mers fara macar sa demontez telecomanda sau sa umblu la bacterii, am tinut butonul apasat si voila, inchiderea centralizata s-a deblocat. In concluzie, am scos pe roti masina din parcarea service-ului de reprezentanta cu doua minute inainte sa intre in reparatie (unde aveau de gand sa verifice, normal de altfel, calculatorul inchiderii si ECU si alte nebunii). Sper ca cine se mai loveste de problema asta sa caute pe forum.

              Acum sa vad unde si cum reglez tachetii, ca se aude motorul de zici ca-i diesel...
              Last edited by Gilbert; 09-01-2008, 08:49 AM.
              W210 E230 '95 Classic

              Comment


              • #37
                ai avut noroc !!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Gilbert View Post
                  Acum sa vad unde si cum reglez tachetii, ca se aude motorul de zici ca-i diesel...
                  Pe alt topic, nu aici...

                  Comment


                  • #39
                    mda codreanu, a fost norocul lui ca am avut si eu acelasi ghinion si ca m-am inscris pe forum! ma bucur ca te-am putut ajuta!!!!! problema inchisa......cred.

                    Comment


                    • #40
                      OK. In cazul asta se inchide, iar la cerere se poate redeschide pentru clarificari. Daca e cazul...

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF