Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oscilatii relantii w210!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscilatii relantii w210!

    Cand pornesc masina dimineata, apar niste oscilatii la relantii cam de +-100 ture. Nu prea am bagat de seama de aceste oscilatii deoarece dispareau in maxim jumatate de minut, plus ca ultima data cand mi-a oscilat era cu webasto pornit, iar dupa ce l-am dezactivat mi-au disparut. Acum dinnou au aparut...partea proasta e ca acuma imi face aproape de fiecare data cand pornesc masina, indiferent daca motorul e cald sau nu. Mentionez ca trebuie sa schimb cureaua de accesorii impreuna cu intinzatorul pentru ca cureaua e cam un sfert din latime afara de pe intinzator si a uzat rola. Aveti idei din ce cauza poate fii? Poate fii cumva din cauza rolei sau din cauza injectoarelor? Debitmetru? Careva s-a lovit de aceasta problema? Multumesc!

  • #2
    Pot fi o gramada de cauze:

    1) rola alternator nu mai decupleaza pe sens (observi la realanty ca oscileaza cureaua) chestia asta duce si la defectarea intinzatorului.

    2) Valva Y74. Fai un tester si o sa vezi pe grafic ca daca liniile rosu si albastru ies din grafic, inseamna ca valva este uzata si ar putea sa te lase in pana cindva cind tie lumea mai draga, dar nu se stie cind.
    Deasemenea debimetru la tester trebuie sa stea pe verde, altfel inseamna ca sa decalibrat.
    3) EGR cu probleme/ ramine prea mult deschis. Fie ca are prea multa depundere, fie ca este prea uzat, fie ca a aparut ceva probleme pe la vacum/ fie ca sa dereglat din soft.

    4) poate fi un injector/ sau poate fi un cilindru cu slaba compresie.

    5) Poate fi o problema de orice natura la care nici nu te astepti si pe care probabil nici testerul nu o depisteaza. Doar un eventual simulator.

    Originally posted by SirDeadline View Post
    Cand pornesc masina dimineata, apar niste oscilatii la relantii cam de +-100 ture. Nu prea am bagat de seama de aceste oscilatii deoarece dispareau in maxim jumatate de minut, plus ca ultima data cand mi-a oscilat era cu webasto pornit, iar dupa ce l-am dezactivat mi-au disparut. Acum dinnou au aparut...partea proasta e ca acuma imi face aproape de fiecare data cand pornesc masina, indiferent daca motorul e cald sau nu. Mentionez ca trebuie sa schimb cureaua de accesorii impreuna cu intinzatorul pentru ca cureaua e cam un sfert din latime afara de pe intinzator si a uzat rola. Aveti idei din ce cauza poate fii? Poate fii cumva din cauza rolei sau din cauza injectoarelor? Debitmetru? Careva s-a lovit de aceasta problema? Multumesc!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
      Pot fi o gramada de cauze:

      1) rola alternator nu mai decupleaza pe sens (observi la realanty ca oscileaza cureaua) chestia asta duce si la defectarea intinzatorului.

      2) Valva Y74. Fai un tester si o sa vezi pe grafic ca daca liniile rosu si albastru ies din grafic, inseamna ca valva este uzata si ar putea sa te lase in pana cindva cind tie lumea mai draga, dar nu se stie cind.
      Deasemenea debimetru la tester trebuie sa stea pe verde, altfel inseamna ca sa decalibrat.
      3) EGR cu probleme/ ramine prea mult deschis. Fie ca are prea multa depundere, fie ca este prea uzat, fie ca a aparut ceva probleme pe la vacum/ fie ca sa dereglat din soft.

      4) poate fi un injector/ sau poate fi un cilindru cu slaba compresie.

      5) Poate fi o problema de orice natura la care nici nu te astepti si pe care probabil nici testerul nu o depisteaza. Doar un eventual simulator.
      Am decuplat electrovalvele pentru EGR si weastegate valve pana ce imi rezolv furtunul de la intercooler,pentru a nu porni turbina ( ca sa nu o distrug) azi era vb ca o sa imi ajunga noul furtun de la intercooler, si maine trebuie sa ma duc la mecanic ca sa il monteze. E foarte posibil atunci sa fie din cauza vaccumului care probabil nu il mai citeste normal. Dupa ce montez furtunul cuplez tot sistemul de vaccum sa vad daca sunt diferente fata de ce exista in prezent. Oricum aveam de gand sa vizitez un tester ca sa mi se stearga erorile stocate si pentru schimbare soft. Oricum pentru cunostiintele mele generale, cu ce se ocupa valva Y74 si unde se gaseste aceasta? Multumesc pentru promtitudine!
      Last edited by SirDeadline; 05-31-2011, 11:44 AM.

      Comment


      • #4
        Nui nevoie sa decuplezi valvele EGR si Weastegate fiindca oricum ti le decupleaza calculatorul motorului daca ceva nu merge in parametrii. Iar masina ramine limitata la 3000 ture/Euro3 si 3500ture/Euro4.

        Y74 este valva regulatore presiune rampa CDI.
        Originally posted by SirDeadline View Post
        Am decuplat electrovalvele pentru EGR si weastegate valve pana ce imi rezolv furtunul de la intercooler,pentru a nu porni turbina ( ca sa nu o distrug) azi era vb ca o sa imi ajunga noul furtun de la intercooler, si maine trebuie sa ma duc la mecanic ca sa il monteze. E foarte posibil atunci sa fie din cauza vaccumului care probabil nu il mai citeste normal. Dupa ce montez furtunul cuplez tot sistemul de vaccum sa vad daca sunt diferente fata de ce exista in prezent. Oricum aveam de gand sa vizitez un tester ca sa mi se stearga erorile stocate si pentru schimbare soft. Oricum pentru cunostiintele mele generale, cu ce se ocupa valva Y74 si unde se gaseste aceasta? Multumesc pentru promtitudine!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
          Nui nevoie sa decuplezi valvele EGR si Weastegate fiindca oricum ti le decupleaza calculatorul motorului daca ceva nu merge in parametrii. Iar masina ramine limitata la 3000 ture/Euro3 si 3500ture/Euro4.

          Y74 este valva regulatore presiune rampa CDI.
          Nu stiu daca mai tii minte cand te-am intrebat de furtunele de vaccum care erau scoase (weastegate valve, EGR si cred ca la servo ceva). Cand am vazut ca mi-a 'puscat' furtunul dinnou am zis ca mai bine le scot si acele furtune ca sa nu forteze turbina pana ce nu schimb acel furtun cu probleme. Oricum acum ca mi-am pus furtunul inapoi, le-am pus inapoi si functioneaza foarte bine, fara probleme. Multumesc pentru raspuns!

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF