Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

consum mare e220 170cp automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna dimineata!
    In continuarea discutiilor despre consum, va spun si eu cate ceva din cele constatate de mine. Am W211 din 2007 280CDI 4Matic, iar sambata am scos urmatorul consum, cu cutia automata setata pe "S":
    Bucuresti-Urziceni-Buzau in afara localitatii mers constant cu 100 km/h, iar in localitate cu 59 km/h, accelerari si franari line consum mediu (pe bord) 7,8 litri;
    La intoarcere traseul a fost Buzau-Ploiesti-Bucuresti, mers normal pe sosea, cu accelerari mai prompte pentru depasiri, viteza medie in afara localitatii 110 km/h, in localitate 59 km/h consum mediu pe bord 7,8 litri.
    In oras (Bucuresti) am reusit cel mai mic consum dimineata, la ora 7,15, trafic fluent, doua opriri la semafor consum 9,8 litri, altfel, intr-o zi "normala", cand plec de la birou consumul nu scade nicicum sub 11,5-12 litri!!!
    Stil de condus clasic pentru o cutie automata:accelerez şi franez!!! (evident glumesc, dar asa m-am obisnuit).

    Comment


    • #17
      Buna ziua, E220 cdi, 143 cp, 2001, automata, consum afara pe distante de 270-300 km, respectic Galati-Sinaia si retur, 4,1 - 5,5, in functie de trafic si viteza, 90-120 km/h; pentru localitati nu este relevant consumul raportat la distanta parcursa, poate la ora de functionare.
      Cu bine tuturor!

      Comment


      • #18
        Masina nu are nimica...soferul e de vina pentru consumul asta fenomenal. Eu pe oras schimb manual vitezele pentru ca daca nu consumul ar sari catre 8.9 . Inca odata stilul de condus al soferului... Am un prieten cu w211 220cdi care scoate 11 pe oras si 8 afara...Dar dinnou, e stilul de condus al soferului. Daca ti se pare ca consuma prea mult masina, incearca si alte stiluri de condus (schimba manual vitezele pe oras, nu accelera 'blana' la pornirea de pe loc, incearca sa eviti aglomeratiile, foloseste combustibil de calitate). Bafta

        buna ziua.stilul de condus a fost fara accelerari bruste incat cutia sa schimbe pana in 2000 rot/min si nu am depasit 120 km/h.in oras am 11 chiar si in exterior nu am vazut consum mai mic de 7.6.cand am venit din Germania mi s-a parut consum mare la 130 pe tempomat aveam 8.6 am zis ca ii din cauza frigului dar tot ii prea mult.manual poti sa schimbi pana in a 4 am vazut ca dupa aia intra in D.la 60 km/h esti in a 4 ,a 5 de la ce viteza o schimba cutia automata?multumesc

        Comment


        • #19
          Vad multe pareri impartite si despartite pe aici, cu unii sunt de acord, cu altii nu...
          Cel mai mult la masinile astea, conteaza sa mergi pe pilot automat si cat de cat cu o viteza constanta in ultima treapta de viteze la turatie intre 1500 si 2000 de ture.Eu am masina din Octombrie, am facut cu ea 17000 km aproximativ pe acelasi traseu. Tg Mures - Brasov (Duminica intre 19 si 23:00 plecarea) Brasov - Tg Mures (Vinerea dupa 17:30 pana la 21:00). Fac in medie cei 178 km in 2 ore, foarte rar sub 2 h si deseori 2:15-2:20 cand prind foarte aglomerat.
          Consumul e direct proportional intotdeauna cu viteza medie. De ex. pe la 70-75 km/h am intotdeauna intre 5,5 si 6 iar daca am viteza medie peste 80 am in jur de 6-6,2. Recordul a fost de 5,5 cu toate ca pe traseu am avut si 5,4 dar a urcat dupa ce am trecut de Sighisoara. Brasov - Bucuresti martea trecuta pe la Arcul de triumf pana in sector 1 la turn brd pe ion mihaache, sector 2 la brd tei(hotel) si inapoi la Brasov pe o aglomeratie infernala cum a si plouat si cu viteza in afara am scos 6,2 fara sa ma uit la consum si cu inca 3 persoane in masina. Am observat ca cu motorina care conteaza, de la MOL, cu Evo diesel masina consuma mai putin decat cu altele si imi place cum merge motorul. Nu vreau sa fac reclama dar pe langa ca merge super masina cu aceasta motorina mai adun si puncte si deja mi-am depus cupon pentru stergatoare(la 2000 pct ai un set de bosch gratis).Acum primesti aprox.100 pct la 100 de lei alimentati.
          Care nu are incredere in consumul meu, pot sa demonstrez cele spuse pe gratis cu cine vrea sa se intalneasca cu mine in Tg Mures sau Brasov sau pe messenger la dj_sky_2004@yahoo.com.
          Masina este un E 320 cdi 7gtronic, 2006, 224 CP
          Consum oras intre 8 si 11,5(depinde de trafic, dar in medie imi ia in jur de 9)
          Consum mediu intre 7 si 7,3 (de cand o am, resetari periodice intre plinuri pentru verificarea computerului de bord care inseala nesemnificativ )
          Consum afara in general intre 6 si 6,5 (la mers normal, cu 60 in localit, 100-120 in afara ia sub 6 iar la talente cu altii ia 7-7,5).
          Pe sport cred ca consuma putin mai mult deoarece sta cam cu o treapta mai jos tot timpul decat pe C. Cand trec de pe C pe S intotdeauna sare o treapta in jos, dar daca mergi finut cred ca papa tot atata cat pe C. Pe manual nu prea am umblat numai in iarna,(daca vroiam manual luam manual)rareori mai intru peste ea in jos de pe padelele de pe volan in depasiri mai riscante si sunt pe C sa raspunda mai repede masina si apoi cand ies dau in sus sa schimbe inapoi...

          P.S. Motorul de 3000 nu il recomand la nimeni pentru distante scurte, deoarece atunci cam consuma, dar daca umbli mult prin oras fara sa se raceasca motorul scade intotdeauna consumul sub 10.
          Attached Files
          Last edited by Dj Sky; 06-06-2011, 22:00 PM. Reason: Greseli...

          Comment


          • #20
            [QUOTE=Dj Sky;200201]Vad multe pareri impartite si despartite pe aici, cu unii sunt de acord, cu altii nu...
            Cel mai mult la masinile astea, conteaza sa mergi pe pilot automat si cat de cat cu o viteza constanta in ultima treapta de viteze la turatie intre 1500 si 2000 de ture.Eu am masina din Octombrie, am facut cu ea 17000 km aproximativ pe acelasi traseu. Tg Mures - Brasov (Duminica intre 19 si 23:00 plecarea) Brasov - Tg Mures (Vinerea dupa 17:30 pana la 21:00). Fac in medie cei 178 km in 2 ore, foarte rar sub 2 h si deseori 2:15-2:20 cand prind foarte aglomerat.
            Consumul e direct proportional intotdeauna cu viteza medie. De ex. pe la 70-75 km/h am intotdeauna intre 5,5 si 6 iar daca am viteza medie peste 80 am in jur de 6-6,2. Recordul a fost de 5,5 cu toate ca pe traseu am avut si 5,4 dar a urcat dupa ce am trecut de Sighisoara. Brasov - Bucuresti martea trecuta pe la Arcul de triumf pana in sector 1 la turn brd pe ion mihaache, sector 2 la brd tei(hotel) si inapoi la Brasov pe o aglomeratie infernala cum a si plouat si cu viteza in afara am scos 6,2 fara sa ma uit la consum si cu inca 3 persoane in masina. Am observat ca cu motorina care conteaza, de la MOL, cu Evo diesel masina consuma mai putin decat cu altele si imi place cum merge motorul. Nu vreau sa fac reclama dar pe langa ca merge super masina cu aceasta motorina mai adun si puncte si deja mi-am depus cupon pentru stergatoare(la 2000 pct ai un set de bosch gratis).Acum primesti aprox.100 pct la 100 de lei alimentati.
            Care nu are incredere in consumul meu, pot sa demonstrez cele spuse pe gratis cu cine vrea sa se intalneasca cu mine in Tg Mures sau Brasov sau pe messenger la dj_sky_2004@yahoo.com.
            Masina este un E 320 cdi 7gtronic, 2006, 224 CP
            Consum oras intre 8 si 11,5(depinde de trafic, dar in medie imi ia in jur de 9)
            Consum mediu intre 7 si 7,3 (de cand o am, resetari periodice intre plinuri pentru verificarea computerului de bord care inseala nesemnificativ )
            Consum afara in general intre 6 si 6,5 (la mers normal, cu 60 in localit, 100-120 in afara ia sub 6 iar la talente cu altii ia 7-7,5).
            Pe sport cred ca consuma putin mai mult deoarece sta cam cu o treapta mai jos tot timpul decat pe C. Cand trec de pe C pe S intotdeauna sare o treapta in jos, dar daca mergi finut cred ca papa tot atata cat pe C. Pe manual nu prea am umblat numai in iarna,(daca vroiam manual luam manual)rareori mai intru peste ea in jos de pe padelele de pe volan in depasiri mai riscante si sunt pe C sa raspunda mai repede masina si apoi cand ies dau in sus sa schimbe inapoi...

            P.S. Motorul de 3000 nu il recomand la nimeni pentru distante scurte, deoarece atunci cam consuma, dar daca umbli mult prin oras fara sa se raceasca motorul scade intotdeauna consumul sub 10.

            salut.senzational cat de putin iti poate consuma motorul de 3000 si eu am 11 in oras.ma asteptam la 14-15 in oras de la un motor asa mare.sincer 5.5 la un motor asa mare chiar imi pare rau ca nu am cautat un E320cdi daca al meu nu scade sub 7.6 in afara orasului cu un mers batranesc de iti vine sa adormi:

            Comment


            • #21
              Originally posted by Drey63 View Post
              Am avut E220 din 2006, manual, si consuma cam 5 extraurban...acum cu cutie automata nu stiu...Dar tot mi se pare mare
              5 extraurban?pai eu la al meu im ia daca merg cu 120 in a 6, 6,5 si e tot manual din 2006

              Comment


              • #22
                Salutare si eu am un E220cdi-auto, 2007, 170cp, treaba asta cu consumul pentru mine ramane un fenomen,este valabil anume ptr mercedes, aici ma refer la calculatorul de bord care dupa mine, la marca mercedes este cel mai idiot posibil.dimineata daca pornesc masina si las motorul pornit vre-o 5 minute pornesc cu un consum de pe lok minim 9 litri, asa arata calc, daca mai stau la 2 semafoare ajung la 10-11 si mai bine, apoi ca sa il fac sa scada trebuie sa ies undeva in afara orasului si sa merg constant cu o viteza economa si poate abea atunci incepe sa coboare.Pai daca tu lasi masina pornita vre-o 20 de minute, pornesti cu un consuma de 18 litri la suta, apoi iti trebuie la naiba cred ca vre-o 300 de km mers econom ca sa ajungi la un consum aprox la cel de pe carte(aprox 5.5l-6l).Eu personal am fost foarte socat acu vre-o 3 ani cam cumparasem primul Merc un c180k 2005,am lasat motorul pornit atunci vre-o 15 min si a crescut consumul la 17 litri apoi, eram disperat ca am crezut ca asta e consumul ei am si postat un thread atunci pe forum referitor la astaAsa ca eu atunci cand ies la un drum lung ii resetez consumul cand ajung pe autostrada si abea atunci pornind de la 6.5l ai calc. ajung sa scot un consum bun.Intr-un cuvint sunt foarte dezamagit de calc de bord mercedes benz, eu am vazut alte multe marci care il au mult mai klumea.Voi ce parerea aveti? La voi cum funtioneaza treaba?

                Comment


                • #23
                  @Amerikanu: de ce nu le trimiți astora de la Mercedes formula de calcul a consumului în staționare, ca să nu mai umblăm ca fraierii cu indicații din astea idoate în bord?
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Adica tu vrei sa-mi spui mie ca formula pe care o folosesc cei de la mercedes ptr a calcula consumul in stationare este reusit si este adevarat? Daca tot la stationare consumul creste enorm de mult, de ce atunci cand te pornesti nu se modifica instant?iti trebuie o distanta prea mare ca sa parcurgi dupa, ptr a se modifica ceva in bord.Nu stiu dar parerea mea ramane aceeasi, se putea face si o optiune ptr un consum instant, cel putin la o alta marca mi-a placut mai mult treaba asta cu consumul.
                    Last edited by Luxian; 07-11-2011, 12:18 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Amerikanu View Post
                      Adica tu vrei sa-mi spui mie ca formula pe care o folosesc cei de la mercedes ptr a calcula consumul in stationare este reusit si este adevarat?Daca tot la stationare consumul creste enorm de mult, de ce atunci cand te pornesti nu se modifica instant?iti trebuie o distanta prea mare ca sa parcurgi dupa, ptr a se modifica ceva in bord.Nu stiu dar parerea mea ramane aceeasi, se putea face si o optiune ptr un consum instant, cel putin la o alta marca mi-a placut mai mult treaba asta cu consumul.
                      Consumul respectiv nu are nici o legatura cu consumul in stationare,este vorba despre consumul in mers raportat la numarul de km parcursi,iar cum masina sta acesta va tot creste,dar nu are nici o relevanta;asa cum ai spus alte marci afiseaza si consumul instant(poate si mercedes,dar cel putin nu la mine) care arata consumul masinii in secunda respectiva indiferent ca sta sau merge,in felul asta am avut eu la un golf,iar in stationare consumul era de 0.7-0.8 l/ora,consumul in stationare este estimat in litri la ora,iar afisajul despre care vorbim este in l/km,din motivul asta nu are obsolut nici o relevanta.

                      Comment


                      • #26
                        "sfedu", eu sunt deacord cu tine, ca nu ar avea mare relevanta, dar totusi daca masina stationeaza mi s-ar poarea mult mai logic sa fie calculat dupa formula l/ora.Treaba e ca dupa un test facut de mine cu fostul meu c-class, am obtinut valori diferite la consum decat cele de pe calc de bord.Acu vre-o 3 ani am facut plinul si inainte de a ma porni de pe loc am lasat masina sa lucreze vre-o 10 minute, m-am pornit cu un consum de 17l/100 , am mers cam 50 de km si prin orash si pe afara, aici oricum oraselul in care stau eu nu este aglomerat de loc, m-am dus la acelasi peco am facut plinul si sa vezi consumul care mi-a iesit era cam 9.3, pe bord insa abea a ajuns sa coboare pana la 11.4, deci cam asta am vrut sa spun eu ca acea stationare care o faci de fapt mai mult bulverseaza calculatorul de bord ptr ca nici intr-un caz masina mea nu consuma 17l/100 atunci in alea 10 minute.De atunci tot timpul daca vreau sa vad un consum bun pe calc de bord dupa asa gen de stationari ii dau o resetare a consumului.Daca cineva stie alta solutie , accept orice critica si parere.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Amerikanu View Post
                          Adica tu vrei sa-mi spui mie ca formula pe care o folosesc cei de la mercedes ptr a calcula consumul in stationare este reusit si este adevarat?
                          Acea formulă reprezintă o aproximare, și faptul că nu se actualizează imediat cum pleci de pe loc sau că se actualizează cu întârziere, înseamnă că ai stat prea mult cu motorul pornit pe loc raportat la câți km ai parcurs.

                          Mie la w210 mi se actualizează destul de repede. Singura deosebire de tine nu-mi încălzesc motorul 5-10 minute înainte de a pleca la drum, stau doar 1-2 min. La drum mai lung, las motorul pornit în parcări, dacă nu staționez mai mult de 5 -10 minute și nu se modifică media de consum...
                          Last edited by Luxian; 07-11-2011, 12:32 PM.
                          ...

                          Comment


                          • #28
                            are dreptate, asta genereaza mereu consumuri uriase irelevante in oras.
                            Si ar mai fi ceva, daca tu mergi pe autostrada cu consum real 5,5 si resetezi, el porneste de la 6,5 si astfel foarte greu iti va ajunge la 5,5 dupa zeci de kilometri. Adica el pune acel 6,5 ca si cand tu ai fi avut macar pretz de o secunda consum 6,5 /100 ca sa adune la medie, or daca tu mergeai mereu cu 5,5 logic ar fi sa scada aproape instant la 5,5. Lentoarea il da peste cap

                            Comment


                            • #29
                              "sfedu", eu sunt deacord cu tine, ca nu ar avea mare relevanta, dar totusi daca masina stationeaza mi s-ar poarea mult mai logic sa fie calculat dupa formula l/ora.Treaba e ca dupa un test facut de mine cu fostul meu c-class, am obtinut valori diferite la consum decat cele de pe calc de bord.Acu vre-o 3 ani am facut plinul si inainte de a ma porni de pe loc am lasat masina sa lucreze vre-o 10 minute, m-am pornit cu un consum de 17l/100 , am mers cam 50 de km si prin orash si pe afara, aici oricum oraselul in care stau eu nu este aglomerat de loc, m-am dus la acelasi peco am facut plinul si sa vezi consumul care mi-a iesit era cam 9.3, pe bord insa abea a ajuns sa coboare pana la 11.4, deci cam asta am vrut sa spun eu ca acea stationare care o faci de fapt mai mult bulverseaza calculatorul de bord ptr ca nici intr-un caz masina mea nu consuma 17l/100 atunci in alea 10 minute.De atunci tot timpul daca vreau sa vad un consum bun pe calc de bord dupa asa gen de stationari ii dau o resetare a consumului.Daca cineva stie alta solutie , accept orice critica si parere.
                              Salut. Diferenta destul de mare de la benzinar 2L. La E220 170cp sunt oare diferente in ceea ce arata computerul de bord si consumul real. Ai incercat sa faci consumul si la E220 de la plin la plin?
                              Last edited by Luxian; 07-12-2011, 13:56 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare motorizarea nu era de 2 litri, era un C180K,2004-face lift, 143 cp, dupa care si acuma imi pare rau ca l-am vandut, in 2 ani nu am avut cu el nici o problema, ceea ce nu pot spune acelasi lucru si de E220 pe care il am acuma.Sincer sa fiu nu am facut acelasi experiment si la E class, dar am sa il fac cat de curand si am sa scriu aici diferentele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF