Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi intretinere iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi intretinere iarna

    Ce folosim: racleta sau spray anti inghet, matura sau perie de plastic? Incalzim motorul pe loc sau in mers? Folii de plastic pe parbriz, paturi sau ce alte solutii antigheata ati mai auzit-folosit? Cu ce ungem chederele? Etc.

  • #2
    Eu ce pot sa spun este ca,de trei zile incoace ninge pe la noi si in scurt timp se depune stratul gros de zapada pe masini.In fiecare zi imi curat masina de zapada si pornesc motorul 20-30 minute.Curatarea de zapada o fac cu o perie moale,fara sa apas tare,deoarece nu vreau sa zgariu stratul de lac.La parbriz folosesc racleta,tot asa,fara sa apas.La chedere am auzit ca se poate folosi silicon,dar nu am testat inca,astept sugestii si de la alti colegi.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      Originally posted by tic70 View Post
      Ce folosim: racleta sau spray anti inghet, matura sau perie de plastic? Incalzim motorul pe loc sau in mers? Folii de plastic pe parbriz, paturi sau ce alte solutii antigheata ati mai auzit-folosit? Cu ce ungem chederele? Etc.
      Eu folosesc clasicele: racleta si carpa.

      Eu unul incalzesc motorul pe loc, prefer sa plec cu 5 - 10 minute mai devreme decat cat sa merg cu motorul neincalzit.
      Asa scap si de chinul racaitului ghetii de pe parbriz , geamuri si oglinzi.

      Dati caldura si ventilatia la maxim si coborati parasolarele spre parbriz, pentru o dezghetare mai eficienta dezghetare a parbrizului .

      Tata pleca imediat ce a pornit motorul . (de cele mai multe ori cu tona de zapada pe masina si geamurile laterale partial inghetate.... )


      La masina care o tinem in garaj nu avem probleme cu zapada.
      Zapada de pe masina din parcare o dam cu peria. Daca mai ramane zapada inghetata nu stam sa o razuim, o lasam asa ca dupa ce se incalzeste masina o dam cu mana si cade usor.

      La chedere nu am dat nicodata cu nimic, si nici nu am auzit sa se dea cu ceva...
      Deasemenea nici spray de dezghetare sau anti inghet nu am folosit niciodata.
      Last edited by w124researcher; 12-17-2009, 22:23 PM.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Cel mai bine ar fi sa folosim garajul, eu o tin in garaj. Cand tineam masina afara o porneam si lasam caldura data drumul ca sa dezghete geamurile, nu dadeam cu racleta / matura / perie pentru ca zapada se depunea pe praf / noroi / jeg si zgarie.. Motorul incalzit pe loc apoi plecat, fara folii, se dezgheata singure, numai ca trebuie s-o lasi mai mult sa mearga in gol.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Originally posted by carmine View Post
          Cel mai bine ar fi sa folosim garajul, eu o tin in garaj.
          Din pacate nu toti au garaj.
          Dar indiferent de situatie , cea mai buna solutie este incalzitul masinii pe loc si apoi plecat la drum.
          Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

          Comment


          • #6
            Originally posted by w124researcher View Post
            Tata pleca imediat ce a pornit motorul . (de cele mai multe ori cu tona de zapada pe masina si geamurile laterale partial inghetate.... )
            Pt ca asa e corect si sanatos pt motor. In acest fel eviti uzura prematura a motorului.



            Originally posted by w124researcher View Post
            Dar indiferent de situatie , cea mai buna solutie este incalzitul masinii pe loc si apoi plecat la drum.
            Incalzitul motorului la relanti presupune un consum inutil de carburant, uzura a motorului, si alte lucruri negative.

            Comment


            • #7
              Perie pentru zapada.
              Spray pentru gheata (dat cu el si seara, dimineata se curata gheata foarte usor).
              Niciodata racleta pe geamuri !
              Pornit motor din casa din telecomanda , pana ajung la masina baga deja aer caldut...

              Comment


              • #8
                Originally posted by vladruse View Post

                Niciodata racleta pe geamuri !
                E adevarat ca racleta poate zgaria geamurile? Si in loc de racleta...?

                Comment


                • #9
                  Eu folosesc cardul bancar si merge stas. E cam nasol in cazul in care lasi zapada de pe capota sa se topeasca si apoi opresti masina si de la gerul de afara iti ingheata masca de se lipeste de bara de la apa inghetata (patit)
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Daca garaj nu e , atunci sa fie prelata impermeabila :-)) e si ea eficienta fara zapada pe masina si e mai usor sa cureti prelata decat masina :-D dar mai sunt oamenii prietenosi, poate ca a 2`a zi nu iti mai gasesti prelata sau o vezi cu aerisiri , in rest e eficienta mai ales la ploi =)) , o iarna placuta fara greutati :->
                    Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Pt ca asa e corect si sanatos pt motor. In acest fel eviti uzura prematura a motorului.



                      Incalzitul motorului la relanti presupune un consum inutil de carburant, uzura a motorului, si alte lucruri negative.
                      Da???? Eu credeam exact invers. Poti sa detaliezi de ce nu e bine sa incalzim motorul la relanti iarna?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tic70 View Post
                        E adevarat ca racleta poate zgaria geamurile? Si in loc de racleta...?
                        Pai in loc de racleta, astepti sa bage masina aer cald si se dezgheata singura. Daca nu ai rabdare sa se dezghete pana sus parbrizul, dai din stergatoare, si evident vei strica lamelele.

                        Vei scuti carburant si vei pastra parbrizul fara zgarieturi, dar (probabil) vor aparea zgarieturi de la lamelele pe care le-ai stricat cu gheata.

                        In final, daca esti foarte iscusit si ai rabdare sa se dezghete tot geamul, vei pastra parbrizul fara nici o zgarietura si iti va sari o piatra in geam (ca in cazul meu) si vei lua poveste de la inceput cu un nou parbriz.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mertzanu View Post
                          Da???? Eu credeam exact invers. Poti sa detaliezi de ce nu e bine sa incalzim motorul la relanti iarna?
                          De acord cu Mertzanu. Pai si daca mergi cu motorul rece nu tot asa consuma mai mult carburant (ba mai mult decat daca ar sta la ralanti)??? Parca ideea era sa ajunga motorul la temperatura normala de functionare (eu stau pana se face min. 60grade, adica 5-7 minute la benzinar) si apoi pot sa plec linistit si cu caldura in masina.
                          Uleiul de asemenea este mai fluid si totul e ok... Asteptam clarificari in acest sens.
                          Multumesc.
                          MERCEDES 190E benzina 1.8 (1992) / SB08DTD

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mertzanu View Post
                            Da???? Eu credeam exact invers. Poti sa detaliezi de ce nu e bine sa incalzim motorul la relanti iarna?
                            Timpul in care motorul ajunge la temperatura normala de lucru e mult mai rapid daca motorul intra in sarcina moderata decat daca el functioneaza la relanti. La orice motor ce functioneaza la turatii joase la rece se formeaza calamina pe supape, pistoane, in chiulasa, si asta mai ales la motoarele diesel care au un timp mai mare sa ajunga la temperatura nominala,Toti constructorii de masini recomanda ca imediat dupa pornirea motorului sa se plece la drum, dar fara acceleratii violente pana cand nu ajunge la temperatura de 80-90"C. Ideia e ca, dupa pornire , nu trebuie asteptat mai mult de 10-15 sec, acest timp fiind necesar ca uleiul sa ajunga la axele cu came si culbutori. Si astfel, temperatura ajunge mai repede la normal in sarcina redusa, si se evita uzura motorului. Pt ca, orice metal, la rece are o duritate mai redusa, iar functionarea la relanti cu motorul rece sau pe loc presupune niste reactii chimice ce-i reduc viata . Din aceasta cauza, ideal este ca motorul sa ajunga CAT MAI REPEDE la regimul normal.Si asta se face tot in sarcina medie, adica tragand masina dupa el, nu stand pe loc. Plus de asta, presiunea in instalatia de ungere e mai buna cand e turat motorul pe la 2000rot/min.

                            Apoi, cu turatii joase, ce nu trebuie sa depaseasca 2500rot/min se poate circula pana cand motorul ajunge la temperatura normala. In toate manualele de instructiuni , nu se recomanda incalzirea motorului la relanti. Si asta scrie cu litere mari si cu rosu. Fabrica recomanda PLECAREA imediata dupa pornire.Si cred ca stie ea de ce.....

                            Comment


                            • #15
                              Si daca se recomanda plecarea imediat dupa pornire, cum facem cu gheata de pe parbriz?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF