Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Engine fan, visit workshop...?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Engine fan, visit workshop...?

    Azi, dupa cam 200 km parcursi, dupa ce am facut o pauza de 10 min, la pornire mi-a aparut in bord mesajul "Engine fan, visit workshop", si imaginea de mai jos. Ce anume ar putea fi? Ventilatorul?
    Am oprit masina si am pornit-o din nou, si ventilatorul functiona, si nu mi-a mai aparut mesajul pana la urmatoarea oprire.
    Daca aveti ceva idei va rog sa impartasiti. Masina e un e200, w210, 200 cdi, din 2001.
    Stima!
    Attached Files

  • #2
    Nimeni nu-mi poate spune despre acest lucru nimic? Cand e mai rece afara indiferent cat merge masina, nu apare eroarea in bord, chiar daca ventilatorul de la radiator invarte.
    doar cand este mai cald afara, dupa ce se porneste ventilatorul, apare eroarea in bord, iar atunci parca ventilatorul invarte cu viteza doua secunde pe urma incetineste si tot asa.
    Sa fie vorba desre ceva senzor?

    Comment


    • #3
      Verifica nivelul lichidului de racire din vas. Incearca o diagnoza a motorului daca mai da erori ale sistemului. Eu la W210 meu am intampinat o astfel de problema: Mergand cu masina in trafic , mi-a aparut acelasi mesaj in bord si termocupla de la radiator a luat-o razna .Mergea fara oprire, se oprea doar daca opream motorul si in plus mi se ardea si siguranta de 15A de sub capacul de la calculatoare.Dupa o diagnoza si mai multe verificari, defectul a fost urmatorul : motorasul care actioneaza clapetele de la galeria de admisie in scurt. Problema afost rezolvata inlocuindu-se motorasul , luat de la SH cu 200 lei .Succes.

      Comment


      • #4
        Pe suportul de pastic al ventilatorului intre carcasa de plastic si radiatorul de apa, este un senzor de temperatura, probabil a luat-o razna.

        E situat pe langa mufa de alimentare a ventilatorului, dar pe interior, nu se vede...

        Comment


        • #5
          Ideea e ca in momentul in care pornesc ventilatia in habitaclu, fara ca EC-ul sa fie pornit, vine aer rece, iar cand pornesc EC-ul, vine aerul de afara. S-ar putea sa aiba asta vreo legatura cu measajul din bord? Sau sa fie ceva din contacte, care s-ar putea remedia cu un spray de contacte?
          Iar legat de mesajul din bord sa fie senzorul respectiv?!..., deoarece nu tot timpul imi apare acel mesaj in bord, doar daca de exemplu imi sta masina in soare mai mult timp si dupa ce ii dau cheie si fac vreo doua sute de metrii apare. O sa incerc sa gasesc senzorul ala sa il curat sau sa-l schimb sa vad diverenta.
          Toate cele bune!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dj Sky View Post
            Pe suportul de pastic al ventilatorului intre carcasa de plastic si radiatorul de apa, este un senzor de temperatura, probabil a luat-o razna.

            E situat pe langa mufa de alimentare a ventilatorului, dar pe interior, nu se vede...
            Asta inseamna ca trebuie dat ventilatorul jos? Sau pot ajunge cumva chinuit pana la el?

            Comment


            • #7
              Salut, am acelasi model w210 cdi an 2001 cu o problema identica, aceleasi simptome.
              Daca ati rezolvat cumva problema va rog spuneti-mi cum sau nr meu de tel, 0731493638, sau nr. dvs. de tel. si va sun eu . Multumesc

              Comment


              • #8
                Poate fi un electroventilaotor care mere doar cand e foarte cald sau pe AC. Verifica si sigurantele. Cand e mai rece nu porneste electroventilatorul si nu iti da eroare. Toate bune
                Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                Comment


                • #9
                  Cu cit masinile sunt mai noi cu atit sunt mai complexe si complicate, de multe ori apare in bord cite o eroare care la repornirea motorului aceste erori dispar dar ramin in memoria calculatorului. Este bine ca dupa un timp sa mergi la un tester si sa stergi erorile din calculator
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Salut, am schimbat electroventilatorul si acum functioneaza perfect.( cand faceti proba cu un alt electroventilator este bine sa fie montat pe suportul radiatoarelor in locul celui vechi pentru a evita supraincalzirea).

                    Comment


                    • #11
                      Nah...Cu placere
                      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                      Comment


                      • #12
                        Buna .Imi poate explica si mie cineva ce inseamna EC ? Si butonul din scrumiera cu semnul de sirocol la un w 210 mot 220 cdi din 200 ? Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Scuze .Am vrut sa scriu anul 2000 .

                          Comment


                          • #14
                            Unde apare EC? In bord sau unde>?
                            Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                            Comment


                            • #15
                              EC vine de la "economic", adica aer de afara, doar pe ventilatie.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF