Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema debitmetru aer !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar cu SEARCH a-ti incercat?
    Probleme ulei, presiune ulei etc.?
    Cred ca veti ramane uimit ca asemenea probleme s-au discutat si inca din antichitatea acestui forum.
    Sunt acuma si postari ca rezumat din reluarile care se datoreaza lipsei de timp (nu numai) si oportunitatii altora!
    Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 15:59 PM. Reason: noi am, voi ati, ei au incercat

    Comment


    • #17
      Am verificat presiunea este buna cred ca 1.4 bari daca nu ma insel

      Comment


      • #18
        La supape umblii cand mananca ulei.A ta mananca ulei?Ce culoare are fumul ce iese pe esapament?E albastrui-inchis?Cati km ai facut de cand ai schimbat uleiul?Inainte sa schimbi cu uleiul actual, la fel iti arunca ulei pe colectorul de gaze?
        Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 16:00 PM. Reason: umbli - corect

        Comment


        • #19
          Cam 1500 km decand am schimbat uleiu eu am schimbat uleiu dupa ce am cumparat masina de mancat ulei nu am observat numai ca la toba miroase a gaze si fumu este mai mult alb.eu cand am cumparat masina avea uleiu 7000 km decand trebuia schimbat si ulei pe debimetru era si a mai avut si 2 tacheti care faceau zgomot i--am schimbat si degeaba ca nu ajungea ulei la ei era ceva infundat acolo sa fie si asta problema ? nu stiu ca nu ma pricep si ultima data cand am verificat uleiu aveam 1 litru si ceva in plus poate la primu servis unde am schimbat uleiu a pus mai mult va multumesc pentru raspunsuri
          Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 16:00 PM.

          Comment


          • #20
            Acum venim de acasa. Cand este mai mult ulei... iese si el pe undeva. Problema semeringurilor de la supape se rezolva prin schimbarea lor, asta inplica desfacutul chiuloasei, restul cred ca le cunosti. Ungerea tachetilor se face prin rampa, acolo sunt niste trasee (canale) care intra uleiul, alea sunt infundate, la tine. Se pot desfunda. Se iau, se scufunda in decarborol (un lichid pentru curatat carburatoarele f. tare, care se gaseste la magazinele de piese auto) si lasat vreo 12 ore la inmuiat, dupa care se sufla bine la un conpresor prin toate orificiile imediat ce sunt scoase. A nu se baga sarme sau alte chesti de genul asta prin canalele rampei ca risti sa se rupa in interior si este mult mai nasol. Pe mine personal schimbatul garniturii de chiuloasa, semeringurilor de la supape, planatul chiuloasei si manopera mecanicului mau costat 1500 ron la care am adaugat: ulei, filtru, antigel silicon de etanseizare.
            Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 16:01 PM.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #21
              Pe langa ulei pierzi si antigel.Du--te la un mecanic priceput sa faca ce ti-a spus colegul mai sus si pregateste buzunarul pt cheltuieli.
              Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 15:57 PM.

              Comment


              • #22
                Problema tachetilor am rezolvat--o ce ma omoara pe mine este uleiu asta care se depune pe furtunu de debimetru si imi da eroare in bord si ce sa fac sa fie bine si sa scap mai eftin
                Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 15:56 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gmihai24 View Post
                  La supape umblii cand mananca ulei....
                  Sunt si eu curios ce treaba au supapele cu consumul de ulei?
                  In alta ordine de idei eu cred ca , @mih31 are nevoie de un set de segmenti si o spalare ca la carte a instalatiei de admisie .
                  Este mai costisitor un pic dar iese treaba calumea.




                  stima
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #24
                    Problema este ca nu am vazut sa imi manance ulei. pana acum de cand am cumparat masina nu am facut mai mult de 1500km .la mine este problema cu gazele carter care se depune pe instalatie ca un ulei am mai zis nu ma pricep la motoare

                    Comment


                    • #25
                      Din ce tin eu minte ar trebui sa ai la iesirea epurator un filtru care ar trebui sa opreasca uleiul care iese pe epurator.
                      Nu vad alta cauza , daca spui ca motorul este in mintile lui ar mai fi si faza cu uleiul schimbat , daca nu ti-a scos tot uleiul din motor si ti-a pus alta marca de ulei face spuma, pentru ca nu nu sunt comparibile intre ele, acea spuma se depune peste tot si cred ca de aici si uleiul pus peste nivel cu un litru.
                      Asa cum au spus si colegii mei este foarte normal ca acel ulei in exces sa fie aruncat pe unde se poate .
                      Sfatul meu este sa desfaci toata admisia si sa o speli foarte bine , sa fi sigur ca ai ulei la nivel (incearca cu o alta joja, si eu cand am luat masina avea altfel de joja mai scurta cu 1,5 cm) si sa vezi daca iti mai arunca ulei .



                      ps/ la clapeta de acceleratie ai acea spuma ?




                      stima
                      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                      Comment


                      • #26
                        LA clapeta nu am spuma

                        Comment


                        • #27
                          Din cunostintele mele... acea spuma este din cauza apei in ulei. Cred ca este nevoie de o alta garnitura de chiuloasa. Vreau sa intreb: Cum sta cu lichidul de racire? Are pierderi? Spuma abundenta sa ajunga asa departe pe admisie si nicidecum in clapeta de acceleratie, mi se pare ciudat. Oricum ar fi astea sunt simptomele unei garnituri usor impuscate sau a unei uzuri masive a motorului. Aceste simptome imi aduc aminte de batrana mea Dacie, la care am fost nevoit sa scot furtunul epuratorului si sa-l cobor in scutul motorului ca-mi infunda duza cu spuma. S-a rezolvat dupa ce i-am facut o segmentare.
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #28
                            Poate ajuta sa reamintesc cum am trecut peste un episod de genul celui despre care vorbiti. Utilajul este W210, E280, 1997, motor M112. In 2011 aveam o crema cafe-ole la busonul de umplere ulei, in cantitate mare, o stergeam la 2 saptmani (iti ajungea de un expresso). Am aratat la prieteni (sfaturi: scapa de ea ca e dusa, ti-a intrat antigel in ulei, e garnitura de chiulasa dusa, segmenti, etc), asta intamplandu-se la 130.000 km.

                            Se face sa schimb uleiul, iau de la Metro, Mobil 1 0W40. Fum albastru, pierdea ulei pe la capacele ce vin deasupra capacelor de la tacheti bilateral, ulei in admisie cu crema de rigoare pana la clapeta.
                            Ma duc la Automaticul, (a ras de mine ca i-am zis ca eu cred ca e garnitura de chiulasa , ca am citit eu ca acea spuma denota lichid de racire in ulei), a curatat galeria de admisie de mizerie si ulei, ulterior am desfacut si curatat acele capace mici pe unde vaporii de ulei din carter ajung in admisie, si pe stanga si pe dreapta (toate micile orificii fiind beton infundate).

                            Am trecut imediat la ulei 5w30 Mitsubushi, ulei luat de la reprezentanta. Acum acest ulei are 15 luni, si 16000 km, arata ca in prima zi, am completat 500 mL in perioada asta, ca tot imi ramasese (si imi mai pierde pe la garnitura de la busonul de ulei).

                            Nu am mai vazut de atunci spuma la busonul de ulei sau in admisie, nu am mai vazut fum albastru, motorul nu se simte cand merge, urca in ture, trage, mers rotund, consum scazut cu 1L%.

                            Ce este de mentionat: masina pana atunci nu a vazut mai mult de 150 km/h si mers numai la pas (vedea 3000 rpm cam la saptmana), zilnic 20 km/zi dus-intors pe DN2, motorul rareori ajungand la temperatura de lucru. Din recomandarile Automaticului am procedat din cand in cand la un mers mai sportiv, mers mai intr-a 3 a, mai un drum de 300-400 km.

                            Poate va inspira sa cautati problema si in alta parte.
                            Eu am curatat sistemul de ventilare al vaporilor de ulei conform unui tutorial de pe un site strain. Daca va intereseaza vi-l trimit.

                            Sper sa gasiti o rezolvare usoara.

                            Comment


                            • #29
                              Chiar te rog sa imi trimiti si multumesc pentru raspuns

                              Comment


                              • #30
                                Salut am rezolvat problema cu ulei asa cred eu ca de 3 zile este debimetru uscat si am resetat calculatoru si dupa 7 km se aprinde iar martoru in bord nu stiu ce sai mai fac

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF