Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema debitmetru aer !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema debitmetru aer !!!

    Am observat ca daca scot mufa de la debitmetru relantiul nu mai oscileaza si motorul raspunde mai bine la acceleratie... Vreau sa stiu ce are daca umblu asa cu mufa scoasa !!!
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Probabil ca, daca vei circula fara debimetru de aer, vei avea un consum mai ridicat decat normal.

    Comment


    • #3
      La mine caind mi sa ars sonda la debilmetru de aer incepuse sa dea rateuri, se accelera mult mai tirziu, nu se tura mai mult de 3000 si un rdum de aproximativ 200 km. In afara (autostrada) mi-a consumat aproximativ 20 l. Acum ramine la aprecierea ta daca vrei sa schimbi sonda
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Cand mie mi s-a dus debimetrul de aer, mecanicul mi-e recomandat sa incerc sa circul cat mai putin pana il pun pe cel nou, nu am fost inspirat sa intreb de ce. Poate ca daca o sa schimbi debimetrul care il ai acum, masina o sa-ti functioneze asa cum iti functioneaza fara asta de pe masina, poti incerca un debimetru de la un prieten, sa vezi cum se comporta, sa nu cumperi degeaba unul nou. Stima

        Comment


        • #5
          Originally posted by ciauder View Post
          Cand mie mi s-a dus debimetrul de aer, mecanicul mi-e recomandat sa incerc sa circul cat mai putin pana il pun pe cel nou, nu am fost inspirat sa intreb de ce. Poate ca daca o sa schimbi debimetrul care il ai acum, masina o sa-ti functioneze asa cum iti functioneaza fara asta de pe masina, poti incerca un debimetru de la un prieten, sa vezi cum se comporta, sa nu cumperi degeaba unul nou. Stima
          Am un debitmetru de BMW acuma asa de test si motoru pana ce se incalzeste mai are unele ezitari dar dupa aia merge perfect.Inca nu am gasit un debitmetru de 300TD sa vad exact diferenta ... orcum cu debitmetru meu original se vede clar ca tremura relantiul si ezita mult cand o accelerez ... Cel mai bine merge motorul fara debitmetru dar din cate am auzit aici pe forum ii creste consumul daca umblu fara.
          Cu S-ul nu te pui.

          Comment


          • #6
            nu stiu daca cel de BMW este tocmai OK. dar poti face un tester si vezi ce zice, este adevarat ca e o poala de bani dar poate gasesti unul la S.H. pe mine unul nou ma costat cam 800 ron
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              cine ma ajuta si pe mine la un clk 200 din 2000 ca nu stiu ce sa i mai fac gasesc ulei pe debimetru de aer si am pus altu nou si dupa cateva zile este la fel apare iar eroarea

              Comment


              • #8
                Eu cred ca e de la vaporii ce vin din motor.Verifica cu motorul cald daca ai spuma pe capacul de la busonul de ulei si eventual vezi cum se prezinta tubul de gaze ce face legatura intre motor si tubul de admisie aer.

                Comment


                • #9
                  am dat ieri si compresoru jos am verificat si presiunea toate sunt bune numai ca am gazit ieri si ulei in galerie

                  nu stiu ce sa i mai fac la servis mia zis ca trebuie motoru facut
                  Last edited by Zeus; 01-17-2013, 20:30 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Scrie cu litera mare si punctuatie aferenta.Nu mai posta consecutiv, foloseste butonul edit (ai vreo 10 minute la dispozitie) ca sa poti corecta/modifica/sterge mesajul scris anterior.

                    Referitor la uleiul din admisie te-am rugat sa verifici daca ai spuma pe capacul pe unde se toarna ulei in motor si tubul colector de gaze al uleiului motor(acel furtunas cotit care pleaca de la motor de langa capacul de umplere cu ulei si intra in colectorul de admisie).

                    Comment


                    • #11
                      @mih31

                      Citeste regulamentul din semnatura mea, sa fie te rog ultima postare asa.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Se pare ca motorul tau are uzura. Arunca ulei pe epurator. Incearca sa-i bagi un aditiv. Unul ieftin si bun este de la 2+2 cu teflon, dar mare branza nu face. Sau daca vrei sa mergi cu ia, poti scoate furtunasul capaculi de la culbutori si sa-i pui unul lung sa ajunga sub motor, ca la batranele DACI, in felul asta nu se mai inbacseste debitmetru de aer cu ulei. Verifica periodic nivelul uleiului din motor sa nu ramai sub nivel. Totusi nu-mi vine sa cred ca un motor de Mercedes sa aiba o uzura asa de mare. Cauta prin dezmembrari un motor pentru masina ta. Sa desfaci un motor ca sa schimbi secmenti si multe altele nu se merita. BAFTA. P.S. STRADUIESTETE SA SCRI CU SEMNE DE PUNCTUATIE SI CU LITERA MARE, NU SE INTELEGE CE SCRI SI RISTI SA FI SANCTIONAT.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Eu vad altfel problema.A bagat ulei slab calitativ sau chiar de spalare motor sau garnitura de chiuloasa 'impuscata' cum se zice si ii baga apa in motor, de unde si efectul intens de vapori in admisie dupa ce opreste motorul.Ce culoare are fumul care iese pe espament?

                          Comment


                          • #14
                            Scuze sunt nou pe aici am verificat cum a spus colegu mai sus da are spuma la capac am mai vorbit cu un mecanic si mia zis ca este supapele de la semeringuri sau asa ceva nu ma pricep

                            In limba rusa sunt unele substantive al caror plural incepe de la 3 obiecte in sus. In romana, din pacate, nu...
                            Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 15:58 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Problema este ca am bagat ulei bun eu nu o am de mult si asa am cumparat--o da la ultima verificare am avut 1litru de ulei mai mult si l--am dat afara acum nu stiu ce sa--i fac motoru are 240000 km
                              Last edited by cutaresku; 01-19-2013, 15:59 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF