Stimati domni... Ieri am spalt masina si am observat citeva gilme pe lafon intre trapa si parbsiz. M-am apucat sa ricai si am constatat ca plafonul meu este gaurit de rugina in zona trapei. Va rog citeva sfaturi pentru remeriere. Sunt eu tinichigiu dar cu asa ceva nu m-am confruntat pina acum. Am mai multe variante: 1. Sa cositoresc niste tabla pin interior. 2. Sa le astup cu alama sau pur si simplu sa astup gaurile cu sirma si sa sudez. Alamirea si sudura exista riscul sa deformez plafonul din cauza aparatuli de sudura (autogen). Cu silicon nu as vrea sa astup. Voi ce parere aveti?
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Plafonul masinii gaurit
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Autogen iese din discutie, eventual sudura in pucte in mediu protejat. Autogenul o sa-ti faca valuri si va decali tabla.
Pacat ca nu mai am pozele dar eu am dat jos de pe tavan la a meu pt ca dupa spalarea cu biocarpet s-a facut burta de material in mijlocu masini si am retapitat tot. Nu aveam rugina deloc din fericire.
Eu zic sa cureti cu peria rotativa tot ce e rugina pana la tabla curata, este spray de zinc si dai cu ala si dupa care grud si apoi pe exterior revopsit tot plafonu. Bagi in folie masina si revopsesti tot. Daca ai metalizata no sa poti reface doar o parte din el ca se va vedea urat.
Mi-ar fi mult mai de ajutor daca mi-ai pune o poza ca sa vad si eu despre ce-i vorba.
Unde e strapunsa tabla, taie cu flexu ce e afectat afara cu un disc subtire si cu atentie sa nu arzi tabla sa nu decalesti. Apoi pune petec pe interior cu puncte de sudura apoi pe exterior dupa zincare se poate kitui cu kit de fibra si netezi la nivel , apoi kit de stropit pe toata zona exterioara si revopsit. Ar trebui sa reziste inca niste ani buni.
Iti recomand un kit de stropit la spray de culoare ca si cea a masinii ca sa nu-ti iasa diferenta de nuanta. Este la 30 lei bucata in comert.
Apropo , cred ca sti deja, kitul de fibra este infernal la slefuit cu mana asa ca incearca sa-l tragi cat de bine poti sa nu te chinui pe urma.
Silicon asa cum zici e o prostie , pentru ca tine umezeala si nu adera la metal si va face mai mult rau ca bine. Va rugini numai bine acolo unde e pus.Last edited by white8snow; 03-24-2011, 19:19 PM.+40758148228 whats app active
Proud owner of Lady Blue W140.
-
Originally posted by white8snow View Postautogen iese din discutie, eventual sudura in pucte in mediu protejat. Autogenul o sa-ti faca valuri si va decali tabla.
Pacat ca nu mai am pozele dar eu am dat jos de pe tavan la a meu pt ca dupa spalarea cu biocarpet s-a facut burta de material in mijlocu masini si am retapitat tot. Nu aveam rugina deloc din fericire.
Eu zic sa cureti cu peria rotativa tot ce e rugina pana la tabla curata, este spray de zinc si dai cu ala si dupa care grud si apoi pe exterior revopsit tot plafonu. Bagi in folie masina si revopsesti tot. Daca ai metalizata no sa poti reface doar o parte din el ca se va vedea urat.
Mi-ar fi mult mai de ajutor daca mi-ai pune o poza ca sa vad si eu despre ce-i vorba.
Unde e strapunsa tabla, taie cu flexu ce e afectat afara cu un disc subtire si cu atentie sa nu arzi tabla sa nu decalesti. Apoi pune petec pe interior cu puncte de sudura apoi pe exterior dupa zincare se poate kitui cu kit de fibra si netezi la nivel , apoi kit de stropit pe toata zona exterioara si revopsit. Ar trebui sa reziste inca niste ani buni.
Iti recomand un kit de stropit la spray de culoare ca si cea a masinii ca sa nu-ti iasa diferenta de nuanta. Este la 30 lei bucata in comert.
Apropo , cred ca sti deja, kitul de fibra este infernal la slefuit cu mana asa ca incearca sa-l tragi cat de bine poti sa nu te chinui pe urma.
Silicon asa cum zici e o prostie , pentru ca tine umezeala si nu adera la metal si va face mai mult rau ca bine. Va rugini numai bine acolo unde e pus.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Originally posted by hitman1234 View PostPune niste poze te rog dulce ca o savarina.Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Comment
-
NU PUNE AUTOGEN PE EL !!! o sa-ti para foarte rau.
Apropo, daca faci tinichigerie aparatu de sudura in mediu protejat e obligatoriu necesar sa il ai in atelier. Si musai sa ai la el butelie cu CO2 ca sudura in aer liber oxideaza si rugineste si nici nu are rezistenta cum trebuie. E vreo 1000 ron unu nu e chiar o avere.
Ce sa-ti zic, pacat ca nu esti din zona ca-ti sudam eu petecu ala. Mi-am cumparat sculele ca m-am nenervat sa tot merg pe la unu altu cu miloaga.
Bine mai este o solutie low cost ( aplicabila pt cosmetizare de urgenta ieftina ) . Smirghel pe el dur dat cu mana ( 5 lei un metru ) , o cutie de kit auto de 500 grame ( 12 lei ) , tras repede la nivel , vorbit la o firma care imbuteliaza vopsea la spray de asta auto si lac ( 35 lei spray vopsea 400 ml si 30 lei spray lac tot 400 ml ) .
Smirgheluiesti , tragi kit , vopsesti si lacuiesti , dupa 2 zile dai un pic de polish sa nu se vada diferente mari si pace buna. Tine si asa o vreme da nu e lucru nemtesc cum se zice e spoiala romaneasca ieftina. Cand eram in studentie si lucram ca tinichigiu am facut o gramada de masini cu praguri umplute cu ziare si tras kit si ambaleje de staniol de ciocolata sa astupe gaurile si numa porcarii de astea , ca veneau clientii sa ceara repede si cat de ieftin sa o vanda .
Depinde ce vrei sa faci , daca vrei lucru de calitate fa cum ti-am zis prima data.+40758148228 whats app active
Proud owner of Lady Blue W140.
Comment
-
Originally posted by hitman1234 View Postse vede ca nu urmaresti RObotziVedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Comment
-
Originally posted by white8snow View PostNU PUNE AUTOGEN PE EL !!! o sa-ti para foarte rau.
Apropo, daca faci tinichigerie aparatu de sudura in mediu protejat e obligatoriu necesar sa il ai in atelier. Si musai sa ai la el butelie cu CO2 ca sudura in aer liber oxideaza si rugineste si nici nu are rezistenta cum trebuie. E vreo 1000 ron unu nu e chiar o avere.
Ce sa-ti zic, pacat ca nu esti din zona ca-ti sudam eu petecu ala. Mi-am cumparat sculele ca m-am nenervat sa tot merg pe la unu altu cu miloaga.
Bine mai este o solutie low cost ( aplicabila pt cosmetizare de urgenta ieftina ) . Smirghel pe el dur dat cu mana ( 5 lei un metru ) , o cutie de kit auto de 500 grame ( 12 lei ) , tras repede la nivel , vorbit la o firma care imbuteliaza vopsea la spray de asta auto si lac ( 35 lei spray vopsea 400 ml si 30 lei spray lac tot 400 ml ) .
Smirgheluiesti , tragi kit , vopsesti si lacuiesti , dupa 2 zile dai un pic de polish sa nu se vada diferente mari si pace buna. Tine si asa o vreme da nu e lucru nemtesc cum se zice e spoiala romaneasca ieftina. Cand eram in studentie si lucram ca tinichigiu am facut o gramada de masini cu praguri umplute cu ziare si tras kit si ambaleje de staniol de ciocolata sa astupe gaurile si numa porcarii de astea , ca veneau clientii sa ceara repede si cat de ieftin sa o vanda .
Depinde ce vrei sa faci , daca vrei lucru de calitate fa cum ti-am zis prima data.
(APROPOS DESPRE MANJELI; EU BAGAM IN PRAGURI SPUMA POLIURETANICA, O TAIAM CU CATERUL, DADEAM FATA CU CHIT SI LA URMA ANTIFON, IESEA BELEADAR AM AVUT UN CLIENT O DATA CARE A VENIT LA SERVICE CA IA INTRAT CRICUL IN PODEA SI CE CREZI CA AVEA IN LOC DE PRAG/CONTRAPRAG "EREA TURNAT BETON
"CE MAI RAMASESE DIN PRAG/CONTRAPRAG EREA RUGINA SI SCOCI DREPT COFRAG. TE TIN LA CURENT
Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
) Apoi domnule cum se zice pe la noi prin maramures de aieste treburi am vazut si eu de mi s-a umplut caru. Fiecare am inventat astfe de " lucrari " cu ce ne-a picat la mana. Dar sincer cand ma gandesc ca oamenii aia le vindeau de bune si au ajus la ceva proprietari care apoi si-au dat palme mai ca te ia cu parere de rau.
Cat despre argon , ai fi putut la fel de bine si cu bioxid de carbon , numa oxigen sa nu fie ca ala oxideaza sudura. Si daca mai comenta baietul zi la dumnealui sa mearga pe la orele de chimie ca nu prea a pus manuta pe carte.
Ce sa zic, daca nu afli nicidecum aparat de sudura mai bine nu suda deloc, pune doar kit de fibra asa cum e ca astupa gaurile si tine destul de bine. Imi imaginez ca sunt doar gauri asa cam cat sa bagi o tiraga prin ele cel mult.
Cu toata gluma dar am facut dacii la care fibra trasa peste spuma cum zici tu a tinut mai mult decat tabla de langa) .
Succes si cand poti da si o poza sa vedem si noi.
ps: ar mai fi o treaba, dar no stiu eu doar am auzit. Este ceva material modern care se pune cu lampa de gaz, e precum cositorul dar e altceva. Se gaseste la baton asa ca si guma de mestecat pe rola cum au copii si umple gaurile din tabla. Am vazut ca foloseau asa ceva pe la nemti prin ateliere anu trecut da prostu de mine n-am cerut sa vad si eu ce este. Cica dracia are punctul de topire destul de jos si nu se decaleste tabla.+40758148228 whats app active
Proud owner of Lady Blue W140.
Comment
-
Originally posted by white8snow View Post) Apoi domnule cum se zice pe la noi prin maramures de aieste treburi am vazut si eu de mi s-a umplut caru. Fiecare am inventat astfe de " lucrari " cu ce ne-a picat la mana. Dar sincer cand ma gandesc ca oamenii aia le vindeau de bune si au ajus la ceva proprietari care apoi si-au dat palme mai ca te ia cu parere de rau.
Cat despre argon , ai fi putut la fel de bine si cu bioxid de carbon , numa oxigen sa nu fie ca ala oxideaza sudura. Si daca mai comenta baietul zi la dumnealui sa mearga pe la orele de chimie ca nu prea a pus manuta pe carte.
Ce sa zic, daca nu afli nicidecum aparat de sudura mai bine nu suda deloc, pune doar kit de fibra asa cum e ca astupa gaurile si tine destul de bine. Imi imaginez ca sunt doar gauri asa cam cat sa bagi o tiraga prin ele cel mult.
Cu toata gluma dar am facut dacii la care fibra trasa peste spuma cum zici tu a tinut mai mult decat tabla de langa) .
Succes si cand poti da si o poza sa vedem si noi.
ps: ar mai fi o treaba, dar no stiu eu doar am auzit. Este ceva material modern care se pune cu lampa de gaz, e precum cositorul dar e altceva. Se gaseste la baton asa ca si guma de mestecat pe rola cum au copii si umple gaurile din tabla. Am vazut ca foloseau asa ceva pe la nemti prin ateliere anu trecut da prostu de mine n-am cerut sa vad si eu ce este. Cica dracia are punctul de topire destul de jos si nu se decaleste tabla.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Mi-am dat seama de ce este corodat plafonul masinii!!!! Am dat jos tapiteria si am gasit transversala dintre stalpii din fata schimbata, si pe plafon un strat gros de chit, cred ca a cazut ceva pe partea din fata a masinii si cind sau facut reparatiile nu sa dat cu nimic anticoroziv.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
Comment