Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierdere putere la acceleratie + mod avarie la 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pentru Karl Alina :
    -parerea mea e ca ar fi de la filtru de motorina. Daca nu e de acolo, s-ar putea sa fie mai grav. Trebuia sa deschizi un topic nou. Bafta!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Luxian View Post
      Nu am mai auzit de legătura debitmetru - consum şi nici nu reuşesc să fac legătura. Poţi să explici te rog?

      Când a fost curăţat sistemul de admisie s-a dat jos şi galeria? Sau doar tubulatura până în galerie? E o operaţiune care necesită destul de mult timp, trebuie să fi remarcat.

      Motoraşul acela se arde de obicei când se uzează clapetele / se blochează tija ce le controlează. Atunci motoraşul se arde încercând să le mişte...

      Pe lângă cele postate de mine, e posibil să fie şi ce a zis zizu. Eu am uitat să menţionez asta. Şi cu ocazia asta mi-am adus aminte că sunt şi doi senzori pe tubulatură între intercooler şi EGR care se pot duce şi dau erori. Unul era pentru presiune şi unul pentru temperatura aerului.

      Înainte de toate, trebuie să desfaci capota.
      Cand debitmetrul este defect, senzorul citeste aiurea cantitatea de aer care intra in galeria de admisie (deobicei ca e prea mare). Acest senzor comanda in continuare o cantitate mai mare de combustibil care intra in rampa injectoarelor, dar dat fiind ca conditiile nu sunt la fel ca cele citite de senzor, surplusul de motorina nearsa (datorita faptului ca nu exista suficient aer, unde senzorul zice ca exista), este arunca pe tobe afara. Cu alte cuvinte, senzorul defect citeste cum ca masina e turata non-stop intre 4000-4500 rpm . De aci si consumul mare (de ex. 20 % pentru un motor de 200 cdi). Daca senzorul citeste ca, cantitatea de aer care intra e prea mica, se ineaca motorul si se opreste, sau ceva de genu asta !!!! Sper sa va satisfaca explicatia mea .

      Comment


      • #18
        @SirDeadline: ce spui tu acolo e ok, în teorie. Practic n-am auzit de nimeni cu debitmetrul defect şi care să-i indice mai mult.

        Mi se pare mult mai probabil să consume mai mult pentru că nu mai întră turbina sau că mergi cu ea puţin mai turată ca să tragă.
        ...

        Comment


        • #19
          Originally posted by Luxian View Post
          @SirDeadline: ce spui tu acolo e ok, în teorie. Practic n-am auzit de nimeni cu debitmetrul defect şi care să-i indice mai mult.

          Mi se pare mult mai probabil să consume mai mult pentru că nu mai întră turbina sau că mergi cu ea puţin mai turată ca să tragă.
          Cunosc eu : audi A4 B6 1.8 benzina care a consumat cu debitmetrul defect "zeama" de 100 RON pe 50 km.

          Comment


          • #20
            Eu mă refeream la Mercedes.
            ...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Luxian View Post
              Eu mă refeream la Mercedes.
              Da, ce-i drept nici eu nu am vazut mercedes cu debitmetru defect care sa consume... Ma gandesc ca principiul de functionare e la fel.

              Comment


              • #22
                Salutare. si eu am avut aceeasi problema. la 80 km/h eroare .... pe tester - EGr. Am cumparat turbina noua si la fel ... tre sa recunosc ca am inebunit putin cand am iesit cu masina in testdrive. Acelasi fasait puternic si valuri de fum sub masina. Turbina mea veche nu avea nimic cu toate ca testerul o acuza de "crima" . Catalizatoarele erau varza !!!! pur si simplu sitele din interior se transformasera in dopuri. Cum le-am scos si-a revenit masina ... si tragee mult mai tare. Ma rog nu stiu cat de bine e daca merg asa cu ea dar na , ma incanta mai mult si am incurajeaza faptul ca nu scoate fum deloc, uneori la pornire da un zvac de fum atat . in rest nici la turatii mari. e un e270 cdi w211 cu 90 mii km la bord, problema asta am avuto acum 20 mii km. Poate ajuta pe cineva sfatul meu. Drum asfaltat si fara amenzi va doresc!! Numai bine baieti.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by razvanelu View Post
                  Salutare. si eu am avut aceeasi problema. la 80 km/h eroare .... pe tester - EGr. Am cumparat turbina noua si la fel ... tre sa recunosc ca am inebunit putin cand am iesit cu masina in testdrive. Acelasi fasait puternic si valuri de fum sub masina. Turbina mea veche nu avea nimic cu toate ca testerul o acuza de "crima" . Catalizatoarele erau varza !!!! pur si simplu sitele din interior se transformasera in dopuri. Cum le-am scos si-a revenit masina ... si tragee mult mai tare. Ma rog nu stiu cat de bine e daca merg asa cu ea dar na , ma incanta mai mult si am incurajeaza faptul ca nu scoate fum deloc, uneori la pornire da un zvac de fum atat . in rest nici la turatii mari. e un e270 cdi w211 cu 90 mii km la bord, problema asta am avuto acum 20 mii km. Poate ajuta pe cineva sfatul meu. Drum asfaltat si fara amenzi va doresc!! Numai bine baieti.
                  Colegule, EGR e o supapa, nu turbina. Cine ti-a dat sugestia sa pui alta turbina pe masina in caz ca testerul da eroare de defect la EGR, inseamna ca e un mecanic de 2 bani, care vorbeste prostii mai mari decat el. Supapa EGR se poate curata, dar se poate si anula in cazul unei defectiuni majore. Incearca sa nu mai vizitezi astfel de mecanici, ca te arunca la cheltuieli serioase... Bafta!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Luxian View Post
                    @SirDeadline: ce spui tu acolo e ok, în teorie. Practic n-am auzit de nimeni cu debitmetrul defect şi care să-i indice mai mult.

                    Mi se pare mult mai probabil să consume mai mult pentru că nu mai întră turbina sau că mergi cu ea puţin mai turată ca să tragă.
                    Eo am avut problema asta. Consumul era cam cu 25% mai mare; daca nu ma insel am si postat prin 2008 cand am avut debitmetrul de aer defect si pe care a trebuit sa il schimb.

                    Comment


                    • #25
                      @Emilliano: Tu aveai şi PowerBox pe maşină? Zicea cineva că la el nu s-a simţit aşa tare că nu era bun debitmetru din cauza asta.
                      ...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Luxian View Post
                        @Emilliano: Tu aveai şi PowerBox pe maşină? Zicea cineva că la el nu s-a simţit aşa tare că nu era bun debitmetru din cauza asta.
                        Nu am avut PB. Am uitat sa mentionez ca masina este un W203 din 2002 200cdi, iar simptomele au fost unele clasice in cazul defectarii debitmetrului.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF