Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierdere putere la acceleratie + mod avarie la 80 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere putere la acceleratie + mod avarie la 80 km/h

    Masina, de 2 zile cand ajung cu ea la 80 km/h imi intra in regim de avarie.Se simte in acceleratie o pierdere de putere destul de mare ( de ex. ca si cum as avea 60 de cai in loc de 116).Aceasta pierdere de putere nu e la fel de mare ca si cum ar fi motorul in regim de avarie, pentru ca se simte diferenta, din rau in mai rau, cand intra pe regim de avarie . In rest schimba vitezele bine la turatie, dar se tureaza mai greu decat ar trebui. Se intinde mai usor de la 50 km/h pana la 80. E posibil ca aceasta problema sa fie din cauza tubulaturii de la intercooler (am mai avut probleme cu ea, nu era bine pusa) ? Nu pot sa verific tubulatura de la intercooler pentru ca mi-e blocata capota, si pana cand o deblochez o sa o inspctez vizual, dar intreb pentru a stii ce ar trebui sa fac. Ce alte motive ar mai putea fi pentru aceasta pierdere de putere inafara de motivul pe care l-am scris mai sus? Multumesc!

  • #2
    Am uitat sa mentionez ca regimul de avarie intra doar cand trec de 80 de km/h si masina este turata. In rest nu prea intra cand urca usor, fara turatie mare. Daca aveti ceva idei va rog sa postati. Multumesc!

    Comment


    • #3
      Chiar nu stie nimenea despre problema mea? De ce nu intra sub 80 kmh pe regim de avarie daca tot exista aceasta pierdere mare de putere? Ma bate gandul sa ii fac un test, dar am impresia ca toate o sa arate bine, si o sa incep sa schimb EGR-uri, debitmetre, senzori , intercoolere si nimic. Ceva idei? Orice care ar putea avea aceste consecinte. Multumesc!

      Comment


      • #4
        Daca ii faci diagnoza si in functie de simptome poti schimba exact ce trebuie fara sa schimbi haotic cele enumerate mai sus .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Diagnoză înainte de toate. Nu poți să faci diagnostic după simptome. Ar trebui să verifici cred:
          • electrovalvele de la EGR și turbină
          • debitmetrul
          • galeria de admisie (clapete blocate / motoraș ars)
          • EGR blocat

          Cu o diagnoză poți să afli foarte ușor care din cele de mai sus îți fac probleme. Nu are rost să schimbi piese după ureche, mai ales că nu sunt foarte ieftine.
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by SirDeadline View Post
            Am uitat sa mentionez ca regimul de avarie intra doar cand trec de 80 de km/h si masina este turata. In rest nu prea intra cand urca usor, fara turatie mare. Daca aveti ceva idei va rog sa postati. Multumesc!
            Daca ai deschis capota verifica iar tubulatura inainte sa mergi la tester. Daca nu ai deschiso, mergi cu ea turata pana in 4000 dar in treapta a 2 si vezi daca face tot asa, sunt mari sanse sa fie de la pierdere de presiune pe admisie. La fel pot fi si celelalte defecte specificate de colegi.

            Comment


            • #7
              Eu as deschide capota intai. Cel mai probabil, totusi, as merge pe senzorul care 'citeste' temp aer exterior. Acesta este situat dupa intercooler si are o mufa 'anti-prost' cu 2 pini. Curat-o cu wd-40, apoi daca nu mai face atat de des, tre sa o schimbi cu una 'noua'. Original e 1100 lei , iar 'la altii' e 50 lei.
              Sigur iti intra motorul 'in avarie', apoi dupa cateva 'porniri-opriri' isi revine...
              Suna-ma cand ai nevoie !!! 0726.369.080

              Comment


              • #8
                Originally posted by zang View Post
                Eu as deschide capota intai. Cel mai probabil, totusi, as merge pe senzorul care 'citeste' temp aer exterior. Acesta este situat dupa intercooler si are o mufa 'anti-prost' cu 2 pini. Curat-o cu wd-40, apoi daca nu mai face atat de des, tre sa o schimbi cu una 'noua'. Original e 1100 lei , iar 'la altii' e 50 lei.
                Sigur iti intra motorul 'in avarie', apoi dupa cateva 'porniri-opriri' isi revine...
                Suna-ma cand ai nevoie !!! 0726.369.080
                Poi exact la ala ma gandeam si eu sau senzorul ala de pe galeria de admisie dinainte de EGR (cred ca ceva senzor de presiune). Sau, mecanicii care mi-au montat masina inapoi dupa o vopsire completa, cand trebuiau ca sa imi stranga colierul dinainte de EGR nu l-o fi strans bine. Din pacate nu mi-a ajuns cablul, si nu o sa ajunga decat pe marti dupa masa, deoarece i s-a stricat programul de comanda de la service si i-a aratat cum ca comanda s-a trimis, pe cand nici vorba. Deja ma enerveaza foarte tare capota asta blocata, pentru ca nu pot rezolva nimic la masina, nici macar incalzirea care nu imi functioneaza probabil din cauza distribuitorului cu clapete de la aer care se blocheaza, deoarece nu l-a actionat nimenea demult, de cand a fost masina la vopsit. Multumesc pentru sugestie!
                Last edited by SirDeadline; 03-11-2011, 19:40 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Diagnoză înainte de toate. Nu poți să faci diagnostic după simptome. Ar trebui să verifici cred:
                  • electrovalvele de la EGR și turbină
                  • debitmetrul
                  • galeria de admisie (clapete blocate / motoraș ars)
                  • EGR blocat

                  Cu o diagnoză poți să afli foarte ușor care din cele de mai sus îți fac probleme. Nu are rost să schimbi piese după ureche, mai ales că nu sunt foarte ieftine.
                  Hmmm, inafara de motorasul ars, mentionat mai sus, mi s-a explicat ca toate dintre motivele mentionate ar fi trebuit sa imi puna automat motorul pe regim de avarie, fara sa trebuiasca sa ajung la 80 km/h. Pana la urma tot o sa ii fac un test, dar nu cred ca fie cele mentionate de dvs. Tot sistemul de admisie a fost curatat complet (inafara de debitmetru) inainte de a duce masina la vopsit. Ma gandesc ca daca era debitmetru defect, se vedea si intr-un consum mai substantial, dar deocamdata masina consuma normal, respectiv, 5,5 extraurban, 7,2 urban.
                  Multumesc pentru sugestii.
                  Last edited by SirDeadline; 03-11-2011, 19:41 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Nu am mai auzit de legătura debitmetru - consum şi nici nu reuşesc să fac legătura. Poţi să explici te rog?

                    Când a fost curăţat sistemul de admisie s-a dat jos şi galeria? Sau doar tubulatura până în galerie? E o operaţiune care necesită destul de mult timp, trebuie să fi remarcat.

                    Motoraşul acela se arde de obicei când se uzează clapetele / se blochează tija ce le controlează. Atunci motoraşul se arde încercând să le mişte...

                    Pe lângă cele postate de mine, e posibil să fie şi ce a zis zizu. Eu am uitat să menţionez asta. Şi cu ocazia asta mi-am adus aminte că sunt şi doi senzori pe tubulatură între intercooler şi EGR care se pot duce şi dau erori. Unul era pentru presiune şi unul pentru temperatura aerului.

                    ÃŽnainte de toate, trebuie să desfaci capota.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SirDeadline View Post
                      Poi exact la ala ma gandeam si eu sau senzorul ala de pe galeria de admisie dinainte de EGR (cred ca ceva senzor de presiune). Sau, mecanicii care mi-au montat masina inapoi dupa o vopsire completa, cand trebuiau ca sa imi stranga colierul dinainte de EGR nu l-o fi strans bine.
                      Cred ca de ala zici (e situat pe tubulatura ce iese din intercooler), dar sa stii ca nu e pe langa EGR. EGR-ul e mai in spate, langa panoul motor-parbriz-pe partea soferului.
                      Oricum dupa ce deschizi capota o rezolvi tu cumva. Succes!!!

                      Comment


                      • #12
                        Va salut stimati colegi ! o problema similara am avut si eu azi la E-ul meu 220cdi din 2001.Mergeam in treapta 4 , cand a inceput sa mearga trepidat,parca vroia sa se opreasca .Am franat usor am schimbat in 3 ,si parea ca merge bine ,adica mergea ca de obicei,am vrut sa verific si am turat iar motorul si am dat treapta 4 ...a inceput iar sa tremure. Am ajuns in final la destinatie ,mentionez ca nu s-a aprins niciun martor in bord. Oare ce ar putea fi? va rog o parere ,un sfat. va multumesc frumos !

                        Comment


                        • #13
                          Legat de cei doi senzori de pe tubulatura dintre intercooler si egr de care zicea colegul "Luxian",la masina mea(w210 2.2 Cdi) erau acoperiti de mizerie de nu se mai vedeau(din cauza ca scapa la prinderea tubulaturii de egr) si masina nu trecea de 2000 turatii iar la relantiu de 3000 turatii.Cei doi senzori mi-au aparut pe tester iar dupa curatare cu o solutie speciala totul a revenit la normal.

                          Comment


                          • #14
                            Daca este sa ai probleme cu tubulatura, atunci cand accelerezi trebuie sa se auda un fasait puternic, iar acel fasait vine din locul unde este fisurata tubulatura.
                            Alta problema, asa cum a spus si Luxian, ar fi galeria de admisie, unde poate fi defect motorasul de pe galerie ce nu deschide clapetele sau in functie de ce depuneri exista in galerie clapetele nu se pot deschide corect sau chiar pot fi uzate prea tare.
                            Am avut ambele probleme la masinile mele si aceleasi simptome le aveam. Sper sa rezolvi problema cat de repede si cu costuri cat mai mici. O zi buna!

                            Comment


                            • #15
                              Deci, i-am dat de cap : tubulatura de la sistemul de admisie nu era bine prinsa, mi-am dat seama dupa "fasait" puternic (se aude doar de langa masina, nu si din masina) si praful de sub masina la o accelatie puternica. Am urcat masina pe o rampa si l-am pus inapoi. Deci problema e rezolvata! Maine, cand sper sa imi desfac si eu odata capota, o sa curat si senzorii. Nu fac probleme deocamdata, dar nu ma costa nimic . Multumesc pentru parerile dvs.
                              Last edited by SirDeadline; 03-14-2011, 09:54 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF