Va salut , am o problema legata de faptul ca motorul intra in protectie uneori numai in viteza a 6 (mentionez ca am un w211 2002 2200 150cp cute manuala 6 trepte),si numai in momentul in care o accelerez lin sau o accelerez o las o accelerez iar o las.... daca bag a 6 si ai dau blana nu are nici o problema,acum va spun ca am fost la tester cu ea la colegul Mercedes-cdi si a gasit o diferenta de aer sau ceva de ganul.... mi-a spus ca ar trebui schimbati 2 senzori unul de aer si unul de la turbo si m-ar costa cam 7mil cu senzori lui asta fara macar sa ridice capota doar din ce a zis test.Saptamana asta am dusmasina la vopsit si am observat fiind data bara frontala jos ca pe la furunele ce ies din intercoller pierde ulei acele furtune care au un fel de coliere sau sigurenre de sarma pe ele chiar primelede dupa intercooler cele din cauciuc care vn bagate in cele din plastic.Acum va intreb pe voi poate fi de aici pierderea de aer si inplicit intrarea motorului in protectie e normal sa pierd ulei pe acolo..... nu as vrea sa dau bani degeaba pe senzori aceia avand in vedere ca colegul cu test. mi-a spus ca poate fi si debitmetru stricat adica ........
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Nelamurire.......
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
Am avut aceleasi probleme de care zici ca pierde puterea cand e in trepte superioare. Este sigur un senzor de vina. Doar ca nu inteleg cum de ajunge asa de mult. La mine a fost unul din senzori si a costat 24 de euro plus manopera. Scurgerile sunt alta problema - parerea mea
Comment
-
Originally posted by matracion View PostCod erroare:
P0105 senzor presiune turbo.
P1482 Releu bujii
P2511 EGR
acestea sunt codurile mi-le trimis colegul mercedes-cdi
P2511 Engaging of torque converter lockup clutch not permitted.
P2511 The torque converter lock-up clutch has excessive power consumption
Astea sunt codurile care le am eu si imi pare mai plauzibila explicatia lor care este in concordanta cu simptomele care le-ai expus in primul post .
P1482 - asta se exclude la problema cu pierderea de putere (are treaba numai cu pornirea)
P0105 - asta are treaba cu pierderea de putere si este indicat a fi verificat primul (cablaj , senzor ) . Poate poti imprumuta unul de la un prieten ca sa nu il cumperi degeaba .
Poza este pentru verificarea MAP senzor - P0105
Pentru P2511 problema este un pic mai complicata , dar mai intai rezolva problema cu P0105 si sa speram ca se rezolva pierderea de putere (cu toate ca nu prea cred ) dar inca odata spun "sa speram"Attached FilesDiagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
Comment
-
Sunt sigur ca astea sunt codurile.Acum am dat traducere la textul in engleza pe care mi-lai trimis si zice asa''Angajarea de blocare convertor de cuplu, nu ambreiaj permise.
convertor de cuplu de blocare-up ambreiaj are un consum de energie excesiv''
Ce reprezinta astea ca m-au bagat de tot in ceata.
Ce trebue schimbat pana la urma,as fi multumit daca m-ati putea ajuta cu denumirea exacta a pieselor va rog mult.Despre releul acela stiu ca nu are treaba cu pierderea de putere dar am pus toate codurile care mi-le gasit defecte.
Comment
-
Referitor la "VIVID" cu P2511 bine inteles ca va bagat in ceata.
Apropo: Engaging of torque converter lockup clutch not permitted. Se refera la cutiile automate, or dumneavostra aveti manuala. Deci dovada ca "VIVID" bate cimpii. It is not a profesional SW for Mercedes. Spanish SW.
Orice putulica din clasa a Xa poate face "VIVID" sal crackaneze si sa ruleze pe orice telefon mobil (sa zicem).
In schimb un adevarat Mercedes SW ai nevoie de o luna de zile sal instalezi pe PC ( daca nu esti rutinat). E ca si cum ai spune ca poti monta o pompa de benzina de D1300 pe W211.
Un caz asemanator il mai gasiti si aici: http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=60796
Cu privire la defectiunnea dumneavoastra, daca ziceti ca ati vazut scurgeri de ulei pe la imbinarile de tubulatura si coliere, aveti grije ca pe acolo se gasesc niste inele de garnituri.
Problema cu prioritate este: P105 si P2511
De fapt este vorba de senzorul de presiune din stinga galeriei de aspiratie.
Dar acest senzor nu trebuie sa inregistreze o abatere de 30mbr intre cele 3 valori de presiune. El merge in paralel cu senzorul de presiune din fata turbinei. Asa ca trebuie sai schimbi pe amindoi vrei-nuvrei.
Desi acest senzor ar putea fi remediat si ar putea sa te mai duca o perioada. Ar putea sa te lase oricind ti-ar fi lumea mai draga.
Dar el este cosiderat piesa de masura si control, si intra la capitolul consumabile consumabile.
Daca vrei sa te convingi, am deja pe stoc acesti 2 senzori originali noi OEM, si ti pot monta doar de proba ca sa te convingi, iar apoi tu tii cumperi de la magazin.
Referitor la ce ai afirmat, ca ai avea scurgeri Boost, iti mai pot supune instalatia la un test specific aparte care vine in compesarea testului in mers.
Cu privire la EGR desigur si acesta se poate reconditiona dar nu se stie cita vreme va fi functional.
Varianta cea mai benefica ar fi suspendarea EGR fiindca nu s-ar mai defecta nici o data si te-ar scutii si de alte reparatii cu privire la blocarea clapetilor din galeria aspiratie, garantat pe viata. Eu aplic procedura de reparatie conform manualului ceea ce inseamna inlocuirea pieselor defecte cu cele noi, fiindca deja aceste piese au multe ore de functionare. Prin treaba asta masina va functiona multi ani fara probleme.
Originally posted by matracion View PostSunt sigur ca astea sunt codurile.Acum am dat traducere la textul in engleza pe care mi-lai trimis si zice asa''Angajarea de blocare convertor de cuplu, nu ambreiaj permise.
convertor de cuplu de blocare-up ambreiaj are un consum de energie excesiv''
Ce reprezinta astea ca m-au bagat de tot in ceata.
Ce trebue schimbat pana la urma,as fi multumit daca m-ati putea ajuta cu denumirea exacta a pieselor va rog mult.Despre releul acela stiu ca nu are treaba cu pierderea de putere dar am pus toate codurile care mi-le gasit defecte.Last edited by Mercedes-cdi; 02-16-2011, 22:38 PM.
Comment
-
Se prea poate sa fie din cauza tubulaturii. Daca e diferenta de presiune intre cei 2 senzori normal ca face "buba". Verificati furtunele de la sistemul de admisie sa fie inchise perfect, iar dupa aia ar trebui inca un test (parerea mea), ca sa vedeti exact in ce valori functioneaza acesti senzori. Daca nu e bun, atunci alti senzori . La mine era din cauza futunelor, nu din cauza senzorilor, iar codurile de eroare erau similare, nu sunt sigur daca chiar identice. Bafta la rezolvarea problemei.
Comment
-
Originally posted by matracion View PostSunt sigur ca astea sunt codurile.Acum am dat traducere la textul in engleza pe care mi-lai trimis si zice asa''Angajarea de blocare convertor de cuplu, nu ambreiaj permise.
convertor de cuplu de blocare-up ambreiaj are un consum de energie excesiv''
Ce reprezinta astea ca m-au bagat de tot in ceata.
Ce trebue schimbat pana la urma,as fi multumit daca m-ati putea ajuta cu denumirea exacta a pieselor va rog mult.Despre releul acela stiu ca nu are treaba cu pierderea de putere dar am pus toate codurile care mi-le gasit defecte.
Cert este ca trebuie mai intai trebuie sa rezolvi problema cu senzorul de presiune P0105 .Last edited by king kong; 02-17-2011, 12:41 PM.Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
Comment
-
De 1 mai am fost cu mb la munte si ma disperat nu vroia sa traga si pace, tin sa precizez ca nu am revolvat problema pentru ca mi-e frica sa nu dau bani pe degeaba pe piese si....... babeste pot sa o fac si eu adica sa schimb piesa cu piesa pana dau de aia bulita, in fine m-am supatar si i-am scos mufa de la EGR si surpriza motorul mergea mai rotund parca si nu a mai facut decat 1 data figuri tot drumul pe autostrada i-am dat si 220km acum va intreb ce sa fie oare devina egr..... dar daca il anulez scotind mufa de ce merge totusi mai bine ar trebui sa fie invers.
Comment
-
Originally posted by king kong View Post
Explicatia codurilor care am dat-o e din BENZ OBDII DTC si nu din vivid sau autodata (unii vorbesc in plus , atasamentul din vivid l-am pus ca un ajutor sa verifici senzorul) de aceea atasez si un pdf cu codurile . Cert este ca nu am fost atent ca ai cutie manuala si m-am grabit un pic si dupa ce am mai "sapat" am gasit explicatia pentru W211 - P2511 si mai atasez un pdf . In vivid si autodata apare alta explicatie si atasez alt document pdf .
Cert este ca trebuie mai intai trebuie sa rezolvi problema cu senzorul de presiune P0105 .
Multumesc,
Comment
-
Originally posted by alecs_judo View Post
Salutare,am identic aceeasi problema cu senzorul P0105, w211 2002 - 150 cai,crezi ca ma poti ajuta cu un test sau senzori pentru proba ? Daca nu ai senzori ii cumpar eu insa macar sa facem un test ca sa ma asigur ca sunt in valorile normale.
Multumesc,
Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428
Comment
Comment