Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot punte spate W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by aditza1234 View Post
    Se pare ca am si eu aceeasi problema, cumva ati gasit cauza zgomotului ?
    Amortizoarele de pe spate au flanse , eu aveam la un fiat problema asta cu flansele care troncaneau dar erau pe fata>

    Comment


    • #17
      parerea mea este sa te uiti cu atentie la bascule sa nu fie vreuna crapata (rupta) chiar si bucsile sa le verifici.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        si eu am avut aceeasi problema la un e 220 avangarde si am descoperit dupa multe verificari ca era bucsa inferioara de la telescop si nu a putut fi inlocuita decat cu telescop cu tot. acum totul e ok
        se desface tolescopul de pe brat si se poate vedea cu ochiul liber daca este de acolo
        mult succes
        toata treaba dureaza 10 min

        Comment


        • #19
          Acelasi zdranganit l-am avut si eu. Rezultatul ,o portiune de aproxx 3 cm din spirala superioara a arcului din dreapta spate rupta. Schimbat arcurile si trancaneala a disparut.

          Comment


          • #20
            si eu am aceeasi problema am schimbat amortizoarele, tobele si mai multe piese dar ma gandesc cum a zis si luxy931 ca ar fi arcurile spate bataia la mine e mult prea puternica ca sa fie de la altceva ... apropo eu am fost la vreo 8 service-uri si nu au reusit sa-i dea de cap...am sa comand si arcurile si mai postez daca se rezolva ceva

            Comment


            • #21
              Buna seara, nu stiu daca a mai rezolvat cineva problema dar si eu ma confrunt cu un zgomot pe spate. Cand merg normal pe drum de macadam, prundis sau de tara pe romaneste, masina e ok. Chiar si pe drum normal de asfalt cu denivelari si canale cum sunt lasate la noi in romania e ok numai ca sunt portiuni de drum sau portiuni in drum care au cate o umflatura sau cum mai lasa astia santuri dupa ce fac canalizarile si cand trec prin ele se aude un zgomot de zici ca sare roata de rezerva in sus de fapt acela e si zgomotul de fundal cum ai da drumul la roata de rezerva in spatiul ei de asezat, acel dum, dum ca sa ma exprim asa. Bine roata e stransa toate asezate la loc chiar am schimbat si telescoapele si am schimbat si bucsa cea tip pivot altceva nam gasit dar tot nu am scapat de duduiala aia. Repet nu e tot timpul ci doar in anumite forte. Dupa urechea mea se aude mai mult in dreapta dar se poate transmite . Spuneati ceva mai sus de toba ca sa schimbat de ce? Ea poate provoca si trancaneala? Doar daca is sitele sparte sau rupte urechile de prindere dar stau bine la mine, poate tampoanele or fi slabe calitativ cine stie. Daca sa confruntat cineva cu acel dum, dum......sa nu radeti dar cam asa si este astept o parere. Masina mea e un w211 din 2005. Multumesc.

              Comment


              • #22
                Cred ca am descoperit acel zgomot si sincer nu prea vroiam sa vina de acolo. Azi la o inspectie amanuntita am descoperit ca bucsele de pe puntea spate mai exact cadrul ce tine cam toata supensia au cam multisor joc sunt cam moi si la o zruncinatura mai puternica acel cadru intra intro vibratie sau miscare ce ar da zgomot. Intrebarea mea catre voi daca ma puteti ajuta care stiti. SEe pot schimba acele bucse fara a demonta tot sau se pot demonta si remonta pe masina bineinteles cu o demontare mai putina a unor componente. Sau poate aveti idee de un film sau poze, site cu aceasta operatie. Cu speranta ca nu vam suparat si voi o sa ma indrumati cat stiti eu va multumesc.

                Comment


                • #23
                  Probabil vorbesti de bucsele de la bratu H cum se spune acele 4 bucati , 2 mai mari si doua mai mici , se pot schimba io am vazut operatia dar e destul de complicat, prima data se desfac toate si dupa aceea se schimba ambele pe o parte si ambele pe cealalta atata iti permite bratul joc dar preferabil facuta operatia de un mecanic care are si scule gen prese si tot felul de magarii, in spatele blocului pe groapa nu recomand, la mine a durat cam 5 ore cu un meserias care si stia ce face.

                  Comment


                  • #24
                    Da multumesc de raspuns, intradevar despre acel segment de punte e vorba acel sub forma de H cum ai descris. Azi au venit bucsele cele 4 si cred ca saptamana viitoare am sa le schimb. Cele mai mici sunt mai moi la test dar daca tot se umbla se vor schimba toate. Bineinteles cum ai spus si tu nu in spatele blocului ci intrun service si tare as vrea sa dureze si la mine 5ore. Azi sa hotarat sa se demonteze cu totul puntea de spate si se va lucra mult mai curat si ordonat ca doar odata la n ani poti umbla acolo. Simptomele sunt clare de zgomot de acolo, ptr ca masina intrand intrun soc mai puternic acea punte are o miscare si trepidatie de nu va imaginati. Se poate vedea si cu un levier jocul dar cel mai bine la un test de telescoape pe stand. Nu mai spun pe acel stand de verificare itp. Am schimbat telescoape degeaba dand vina ca masina face zgomotul de acolo si tot la denivelari avea si tendinte de a topai in lateral. Sistemul este gandit bine ptr confort dar ptr drumurile lor nu strazile noastre pline de gropi si alte minuni. Multumesc inca odata ptr rabdarea de a citi si cat mai multi km si reparatii putine. Stima

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara !


                      Grupul poa' sa ramana pe "H", planetarele pot ramane si ele prinse de grup, restul se demonteaza. Nu este nevoie de nici o presa pentru a schimba cele patru bucsi.


                      Dragos

                      Comment


                      • #26
                        Da revin cu ce am facut, am schimbat toate cele 4 bucse de pe punte si.....eu inca mai am acel dum dum in masina la hopuri mai agresive sau aluviuni in repetare. Sunt suparat ca dupa 2 telescoape noi kayaba dupa cele doua bucse tip pivot si bucsele la punte nu am scapat de acel zgomot de roata de rezerva scapata in locasul ei. Poate o sa spuneti da vezi roata dar am verificat tot, nu stiu ce sa zic nu se misca nimic anormal , ma refer la jocuri si pe drum cu gropi chiar e silentioasa. Am sa mai merg asa si cand se va rupe ceva voi afla sigur. E silentioasa repet pe drum denivelat dar sunt unele portiuni in care parca ar dudui ceva se cutremura. Multumesc am sa revin daca depistez

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara !


                          Cate vreme acel zgomot persista, inseamna ca ori nu ai verificat tot, ori nu ai verificat chestiile asa cum trebuie.

                          Termenul de "aluviuni in repetare" nu inseamna nimic (pentru mine, cel putin), ca "aluviune" nu are de-a face nici cu masinile, nici cu drumurile.

                          In spate mai exista si alte surse de zgomot. Daca masina "topaie in lateral", bratele puntii spate sunt duse, am avut si eu dansul asta de spate. Si mai sunt acolo si bara stabilizatoare si bielete stabilizatoare...

                          Daca ai varianta de suspensie cu arc clasic de otel poate ai vreo spira rupta, dar masina ar trebui sa stea stramb in acest caz si te prinzi repede, deci exclud aceasta varianta.



                          Dragos

                          Comment


                          • #28
                            Da deci masina nu topaie deloc chiar intru si in curbe bine si sta bine. Am schimbat telescoape spate marca kayaba plus bucsele tip pivot de jos si bucsele la punte toate patru dar zgomotul a ramas. Am ramas la ideea ca o las asa si cand va fi accentuat o sa vad ce va fi. Masina e foarte silentioasa la drum doar ca sunt unele denivelari ale drumului si cand le parcurge se aude un zgomotul de ar dansa roata de rezerva in locasul ei. Nu e roata sigur caci am dato si jos. Ramane de atudiat oricum. Multumesc....

                            Comment


                            • #29
                              Eram dator cu un raspuns la ce sa intamplat pana la urma. Am lasat sasi faca de cap cum vrea ea si ce sa intamplat. A cazut tamponul de la cutia de viteze si acel rument cu tot cu suport. Acum totul e ok ca noua , lina si se numeste mercedes . Multumesc tuturor.

                              Comment


                              • #30
                                Aceeași problema o am si eu ,dar nu așa deranjanta...doar la anumite umflaturi in asfalt,cum ziceai si tu.la dine acea dubla bubuiala"" a fost de la tamponul de la cutia de viteze pana la urma?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF