Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme e220 cdi din 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am auzit k treaba cu cutiile automate au ulei in ele LONG LIFE,ceva de genu',nu cred k se umbla in ele,doar e MERCEDES nu altceva,dar am observat k daca nu se face skimbul la ulei la cutia automata cand trebuie incepe sa pape mai multa motorina!!!nu cutia de viteze,motorul!!

    Comment


    • #17
      Cutiile automate mai au si semeringuri, garnituri, ca orice alta cutie, si mai pot aparea scurgeri de ulei datorita uzurii nepravazute cu toate ca acestea contineau ulei Long Life iar in lipsa acestuia ele se tranforma in Short Life. De unde ne si miram cit de proaste ar fi si cutiile automate, total gresit.

      Deci la fiecare 50000km maximum rulati este bine sa controlam nivelul uleiului chiar daca acesta este Long Life, iar la 100000Km rulati este necesar schimbul lui obligatoriu. In felul acesta cutiile automate sint garantate Long Life chiar si in cele mai dificile conditii de exploatare, cu conditia sa nu existe scurgeri de ulei. Cam asa stau lucrurile
      Originally posted by ediskan89 View Post
      Eu am auzit k treaba cu cutiile automate au ulei in ele LONG LIFE,ceva de genu',nu cred k se umbla in ele,doar e MERCEDES nu altceva,dar am observat k daca nu se face skimbul la ulei la cutia automata cand trebuie incepe sa pape mai multa motorina!!!nu cutia de viteze,motorul!!

      Comment


      • #18
        E bine de stiut,dar de exemplu,cand o cutie functioneaza ok,nu are scurgeri,face 100000km si te apuci sa schimbi uleiul,dak exact atunci o defectezi,nu e mai nasol?

        Comment


        • #19
          Ce spui tu este destul de posibil, depinde pe mina cui nimeresti..........
          Originally posted by ediskan89 View Post
          E bine de stiut,dar de exemplu,cand o cutie functioneaza ok,nu are scurgeri,face 100000km si te apuci sa schimbi uleiul,dak exact atunci o defectezi,nu e mai nasol?

          Comment


          • #20
            Colegu vezi ca nu mai vin la Brasov, Doar ce m-am intors de la DUrau. Imi pare rau. Ne intalnim cu alta ocazie poate la vara. Salutari si numai bine!
            Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

            Comment


            • #21
              salut am un e class din 2004 si nu stiu ce sa ma fac ma inebunit a fost taxy si a fost revopsit asa am cumparato...dupa vreo 3000 de km dupa ce am luato a inceput sa am un vibrat usor care a inceput sa faca din ce in ce mai mult..am schimbat si cardan si tot asa...are cutie automata sar putea sa fie din cuite ma poate ajuta cineva?

              Comment


              • #22
                Colegu' si eu am uruitul acela de dedesupt din spate il aud, ca si cum ar fi grupul, dar tocmai ce am venit de la Aliat Tg Mures, a facut o tura seful de service si a zis ca nu e sigur, dar crede ca e crucea cardanica din spate care s-a "Uscat", astea cica sunt primele simptome, apoi incepe sa aiba joc si va batea creeand vibratii, mai distruge si rulmentul intermediar si garnitura la axul grupului conic.
                Cand aflu sigur ca ala e vinovat, si il voi inlocui, te anunt si iti zic. Daca aflii tu mai repede sau ai si alte pareri, 0744.830.843 e Nr meu , lucrez si eu in Brasov, ne putem intalni de Luni pana Vineri sa comparam problema.

                Comment


                • #23
                  Vezi cum stai cu uleiul.
                  Originally posted by hatze View Post
                  salut am un e class din 2004 si nu stiu ce sa ma fac ma inebunit a fost taxy si a fost revopsit asa am cumparato...dupa vreo 3000 de km dupa ce am luato a inceput sa am un vibrat usor care a inceput sa faca din ce in ce mai mult..am schimbat si cardan si tot asa...are cutie automata sar putea sa fie din cuite ma poate ajuta cineva?

                  Comment


                  • #24
                    Nu mai are nimeni nici o idee in legatura cu "uruitul" asta ?
                    Repet si eu problema, cand sunt in sarcina, sau cobor in frana de motor, de deja urca turatiile, se aude un sunet constant in functie de viteza in functie de turatia la grup, planetare, cardan. Am cutie 7gtronic, schimba lin si bine, dar totusi zgomotul se aude undeva in partea din spate, dupa mijlocul masinii.
                    Cand masina ruleaza lin fara sa apas acceleratia, sunetul aproape ca nu se mai aude, sau nu se mai aude deloc. Unde ar trebui sa incep verificarea?
                    P.S. As putea descrie zgomotul ca fiind unul de la un grup de masina veche, care are uzura, si tot asa cu sursa din spatele masinii. Comparabil cu zgomotul unui motor electric in sarcina...
                    Last edited by Dj Sky; 02-08-2011, 23:31 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by vbg7 View Post
                      In primul rand va multumesc pentru sugestii,am fost la cineva si a pus un tester pe masina,a spus asa respectivul:acum nu stiu cat e de adevarat...airbag-ul a fost schimbat ma refer la cel de volan si calculatorul nu il recunoaste,ca sa imi scoata eroarea SRS dureaza aproape o zi si ma costa intre 100-300euro,mi se pare ceva absurd,legat de ESP a spus ca e un calculator care citeste unghiul de la volan si ca din cauza la calculatorul ala nu merge ESP-ul

                      Inca o problema care am constatat-o:la cutia de viteze cand schimba e totul ok dar in mers apare un fel de vibratie si se aude un zgomot ca un fel de huruit mai exact cand e pe la 2000 turatii, sa fie cutia sau mai zicea cineva ca ar putea fi o cruce cardanica
                      Multumesc anticipat
                      vbg7 imi zici te rog la cine ai mers pentru diagnoza?eventual daca mai ai un numar de telefon.ms

                      Comment


                      • #26
                        probleme e220 cdi din 2004

                        Huruitul la turatii joase poate fi de la convertizor !
                        Last edited by andrei.tba; 05-07-2015, 15:37 PM.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF