Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema electrica la martorul de bujie incandescenta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema electrica la martorul de bujie incandescenta

    LA MULTI ANI in 2011!!!Acum cu frigul care a fost am din nou o problema;anume martorul-beculetul de la bord pentru bujiile incandescente,se stinge ca deobicei la pornire,iar dupa pornire se reaprinde,sta aprins cca.1min -cu motorul pornit sau in mers,dupa care iarasi se stinge si ramane stins pana la lo noua pornire cand reia acest ciclu.intrebarea mea este ce o fi ce so fi intamplat? Computerul nu imi da nici o eroare...Stie cineva sa ma ajute??? Multumesc

  • #2
    Va salut, cel mai probabil un contact imperfect undeva sau releul de la modulul de aprindere face pe nebunul.
    Dar sa vedem ce zic si colegii nostrii.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Inseamna ca trebuie sa schimbi vreo bujie.
      Daca ramina aprins in jur de un minut dupa ce pornesti,aia inseamna.

      Comment


      • #4
        Verifica bujilee sigur ai cel putin una arsa incearca sa le schimbi cu motorul cald ies mai usor
        E 200 CDI, W210,116 CP

        Comment


        • #5
          Originally posted by adrynoemi View Post
          Inseamna ca trebuie sa schimbi vreo bujie.
          Daca ramina aprins in jur de un minut dupa ce pornesti,aia inseamna.
          Nimic mai adevarat...si eu patesc acelasi lucru iar la tester mi-a iesit arsa bujia 2, motiv pentru care dimineata la prima cheie imi bate injectorul respectiv din cauza ca motorina e prea vascoasa pe acel cilindru. Dupa 2-3 minute bataia dispare, semn ca motorina se incalzeste de la caldura motorului. Mi-e cam teama sa ma duc sa le schimb deoarece la w203 se cam rup in chiulasa din cate am auzit, si pe frigul asta parca n-as sta sa tremur cu ea prin service-uri.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan_mec30 View Post
            Verifica bujilee sigur ai cel putin una arsa incearca sa le schimbi cu motorul cald ies mai usor
            Da multumesc tuturor am inlocuit bujia nr.4 si acum e totul ok...dar la prima pornire,sa aprins iarasi si dupa ce sa stins martorul ,gata a ramas definitiv stins...Multumesc inca odata tuturor si drumuri bune cu MERCEDES....!!!!

            Comment


            • #7
              Sal,eu am avut aceasi prob,insa mi sau ars toate bujiile treptat k am intarziat le service:P,in fine am schimbat bujiile si releul,mi-a mers 2 zile si acum nu mai porneste daca motorul e cald,practic nu se mai aprinde martorul de la bujii,tre sa mai fac o vizita la mecanici..care sincer sunt cam depasiti la noi in tara.Sper sa nu patesti si tu la fel. w210 130cp 290 td

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                Nimic mai adevarat...si eu patesc acelasi lucru iar la tester mi-a iesit arsa bujia 2, motiv pentru care dimineata la prima cheie imi bate injectorul respectiv din cauza ca motorina e prea vascoasa pe acel cilindru. Dupa 2-3 minute bataia dispare, semn ca motorina se incalzeste de la caldura motorului. Mi-e cam teama sa ma duc sa le schimb deoarece la w203 se cam rup in chiulasa din cate am auzit, si pe frigul asta parca n-as sta sa tremur cu ea prin service-uri.
                Stiam eu ca e vreo bujie.
                Bujia cred ca o poti schimba fara nici o frica,stai linistit ca nu pe{a}teste nimic.
                Last edited by mircea600sel; 01-11-2011, 21:02 PM.

                Comment


                • #9
                  Salutare,
                  am si eu aceasi problema imi ramane martorul aprins cam 2-3 minute cand pornesc masina prima oara dimineata. Dar la mers nu se simte daca plec cu el aprins. In fine, cred ca s-ar putea sa fie acelasi lucru. Am sa incerc sa o pun pe tester sa vedem daca da vreo eroare. Eu am un E220cdi din 2003 unde as putea sa gasesc bujii incandescente si ce marca se merita sa iau. Trebe schimbate toate sau doar cea cu problema. Cam ce preturi au aveti idee? Merci, anticipat

                  Comment


                  • #10
                    In mod sigur ai bujie arsa, insa verificarea e recomandata (daca nu o faci cu un tester) sa o faci cu un aparat de masura (MAVO) si nu cu un fir la + ul masinii deoarece aceasta metoda te poate insela (bujia poayte fi intrerupta si intr-adevar nu va face flama sau poate avea scurt si va face flama)
                    Mare atentie la scoaterea bujiei din bloc - se poate rupe si te costa de te rupe.
                    Bafta
                    www.testariauto.ro

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF