Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema electrica la martorul de bujie incandescenta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema electrica la martorul de bujie incandescenta

    LA MULTI ANI in 2011!!!Acum cu frigul care a fost am din nou o problema;anume martorul-beculetul de la bord pentru bujiile incandescente,se stinge ca deobicei la pornire,iar dupa pornire se reaprinde,sta aprins cca.1min -cu motorul pornit sau in mers,dupa care iarasi se stinge si ramane stins pana la lo noua pornire cand reia acest ciclu.intrebarea mea este ce o fi ce so fi intamplat? Computerul nu imi da nici o eroare...Stie cineva sa ma ajute??? Multumesc

  • #2
    Va salut, cel mai probabil un contact imperfect undeva sau releul de la modulul de aprindere face pe nebunul.
    Dar sa vedem ce zic si colegii nostrii.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Inseamna ca trebuie sa schimbi vreo bujie.
      Daca ramina aprins in jur de un minut dupa ce pornesti,aia inseamna.

      Comment


      • #4
        Verifica bujilee sigur ai cel putin una arsa incearca sa le schimbi cu motorul cald ies mai usor
        E 200 CDI, W210,116 CP

        Comment


        • #5
          Originally posted by adrynoemi View Post
          Inseamna ca trebuie sa schimbi vreo bujie.
          Daca ramina aprins in jur de un minut dupa ce pornesti,aia inseamna.
          Nimic mai adevarat...si eu patesc acelasi lucru iar la tester mi-a iesit arsa bujia 2, motiv pentru care dimineata la prima cheie imi bate injectorul respectiv din cauza ca motorina e prea vascoasa pe acel cilindru. Dupa 2-3 minute bataia dispare, semn ca motorina se incalzeste de la caldura motorului. Mi-e cam teama sa ma duc sa le schimb deoarece la w203 se cam rup in chiulasa din cate am auzit, si pe frigul asta parca n-as sta sa tremur cu ea prin service-uri.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dan_mec30 View Post
            Verifica bujilee sigur ai cel putin una arsa incearca sa le schimbi cu motorul cald ies mai usor
            Da multumesc tuturor am inlocuit bujia nr.4 si acum e totul ok...dar la prima pornire,sa aprins iarasi si dupa ce sa stins martorul ,gata a ramas definitiv stins...Multumesc inca odata tuturor si drumuri bune cu MERCEDES....!!!!

            Comment


            • #7
              Sal,eu am avut aceasi prob,insa mi sau ars toate bujiile treptat k am intarziat le service:P,in fine am schimbat bujiile si releul,mi-a mers 2 zile si acum nu mai porneste daca motorul e cald,practic nu se mai aprinde martorul de la bujii,tre sa mai fac o vizita la mecanici..care sincer sunt cam depasiti la noi in tara.Sper sa nu patesti si tu la fel. w210 130cp 290 td

              Comment


              • #8
                Originally posted by haddess View Post
                Nimic mai adevarat...si eu patesc acelasi lucru iar la tester mi-a iesit arsa bujia 2, motiv pentru care dimineata la prima cheie imi bate injectorul respectiv din cauza ca motorina e prea vascoasa pe acel cilindru. Dupa 2-3 minute bataia dispare, semn ca motorina se incalzeste de la caldura motorului. Mi-e cam teama sa ma duc sa le schimb deoarece la w203 se cam rup in chiulasa din cate am auzit, si pe frigul asta parca n-as sta sa tremur cu ea prin service-uri.
                Stiam eu ca e vreo bujie.
                Bujia cred ca o poti schimba fara nici o frica,stai linistit ca nu pe{a}teste nimic.
                Last edited by mircea600sel; 01-11-2011, 21:02 PM.

                Comment


                • #9
                  Salutare,
                  am si eu aceasi problema imi ramane martorul aprins cam 2-3 minute cand pornesc masina prima oara dimineata. Dar la mers nu se simte daca plec cu el aprins. In fine, cred ca s-ar putea sa fie acelasi lucru. Am sa incerc sa o pun pe tester sa vedem daca da vreo eroare. Eu am un E220cdi din 2003 unde as putea sa gasesc bujii incandescente si ce marca se merita sa iau. Trebe schimbate toate sau doar cea cu problema. Cam ce preturi au aveti idee? Merci, anticipat

                  Comment


                  • #10
                    In mod sigur ai bujie arsa, insa verificarea e recomandata (daca nu o faci cu un tester) sa o faci cu un aparat de masura (MAVO) si nu cu un fir la + ul masinii deoarece aceasta metoda te poate insela (bujia poayte fi intrerupta si intr-adevar nu va face flama sau poate avea scurt si va face flama)
                    Mare atentie la scoaterea bujiei din bloc - se poate rupe si te costa de te rupe.
                    Bafta
                    www.testariauto.ro

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF